ترابی: امیدوارم در لیست نهایی کی‌روش باشم

ترابی-امیدوارم-در-لیست-نهایی-کیروش-باشم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا ابراز امیدواری کرد، یکی از بازیکنانی باشد که تیم ملی را در جام جهانی ۲۰۱۸ همراهی خواهند کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، مهدی ترابی درباره شرایط سایپا و نتایج خوب این تیم در هفته‌های اخیر گفت: خوشبختانه در هفته‌های اخیر توانستیم نتایج خوبی بگیریم و پیروزی برابر تراکتورسازی هم برای ما بسیار باارزش بود. ما از لحاظ فنی لیاقت این را داشتیم که الان جایگاه بهتری داشته باشیم، ولی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشیم و به یک رتبه مناسب دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که سایپا چقدر برای کسب سهمیه آسیا شانس دارد، خاطر نشان کرد:‌ ما برای رسیدن به این عنوان تلاش می‌کنیم، ولی باید این را هم در نظر گرفت که تیم‌های دیگر هم دنبال کسب سهمیه هستند و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه آیا مشکلات مالی سایپا برطرف شده است، تصریح کرد: تعدادی از بچه‌ها درصد کمی از قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند، ولی هنوز تعدادی از بازیکنان پول نگرفته‌اند. باشگاه قول داده است که مشکلات را برطرف کند.

ترابی که در چند سال اخیر بارها بحث جدایی‌اش از سایپا مطرح شده است در مورد این که برای فصل آینده چه برنامه‌ای دارد، عنوان کرد: من هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام و چیزی قابل پیش‌بینی نیست. باید ببینم شرایطم برای جام جهانی چه خواهد شد. من امیدوارم که در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرم و بعد از جام جهانی یک تصمیم خوب بگیرم. قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آسان نیست، ولی امیدوارم همراه با ایران به جام جهانی روسیه بروم.

 

2051

تسنیم

نظرات ۳

  • فقط استقلال

    خیلی امیدوارنباش

  • (اهواز هوا نداره*هواش سمه) mohammad 6+4=ss

    پیشنهادی برات دارم:
    اگر مصمم به رفتن جام جهانی هستی، برو لژیونر شو/....

  • نادر

    من بازی شما را خیلی دوست دارم شاید بزرگترین اشتباه شما ماندن در ایران و تن ندادن به تمرین سخت خارجی ها بوده و دوری از وطن و خانواده ... یکی از ضعف های شما کم دویدن و جا ماندن هست گهگاهی شما به عقب برمیگردید ولی همیشه اینطور نیست پس ضعف بدنی شما و کم نفس بودن شما ممکن است شما را از 11 نفر اصلی دور کند..بعد از تمرینات روزانه 8 تا 10 کیلومتر دویدن برای شما الزامی هست..ضعف پرش . هد زدن را هم دارید ولی شما باید بیشتر در 18 قدم ظاهر شوید بیشتر مایل هستید توپها را در نیمه گرفته و رو به جلو بیایید وقتی در چپ هستید و از راست حمله میکنند و نزدیک 18 قدم میشوند شما همان جای قبلی خود میمانید و مشارکتی در حمله ندارید تمام این مسایل بر میگردد به عدم امادگی بدنی شما و در ان لحظات میخواهید نفسی چاق کنید و موتور خود را دوباره روشن کنید ..یکی دیگر از ضعف های شما در حمله باز هم همانجا میمانید و برگشت به عقب ندارید..نقاط مثبت شما دریبل و پاس رو به جلو و کناره ها هست و همچنین شوت زدن ..در حمل توپ کمی سر به هواتر بازی کنید و سمت راست خود را بهتر ببینید مخصوصا وقتی دارید از کناره ها وارد 18 قدم بشوید

برچسب ها