آبگوشت‌خوری در زمین فوتبال + عکس

آبگوشت‌خوری در زمین فوتبال + عکس

15260
13:49
05 اردیبهشت 1395
ایده جدیدی که اکبر میثاقیان اخیرا وارد فوتبال کرده، آبگوشت‌خوری در زمین فوتبال است!

وبسایت رسمی برنامه نود - ایده جدیدی که اکبر میثاقیان اخیرا وارد فوتبال کرده، آبگوشت‌خوری در زمین فوتبال است!

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تابناک، اکبر میثاقیان برای هدایت تیم‌های تحت امر خود به لیگ برتر از هر ترفندی استفاده می‌کند!

 او این ایده را فصل گذشته در مس کرمان پیاده کرد؛ هر چند این تیم در بازی پلی‌آف نتیجه را به استقلال خوزستان واگذار کرد و از صعود به لیگ برتر بازماند. در تیم خونه به خونه هم آبگوشت‌خوری ادامه یافت و حال که اکبر آقا دوباره به مس کرمان برگشته بساط آبگوشت‌خوری در زمین فوتبال بار دیگر پهن شده است.

 

 

اکبر میثاقیان هفته‌ای یک بار شاگردانش را به آبگوشت در زمین فوتبال دعوت می‌کند. او معتقد است این ترفند موجب افزایش همدلی در تیمش و نزدیک شدن بچه‌ها به هم خواهد شد که در نتیجه‌گیری تاثیرگذار است!

 

2051

نظرات کاربران
محسن
دمش گرم مربیه باحالیه. فیروز و اکبر باید تو لیگ تیم داشته باشن .بازیکناشون حال میکنن
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۷:۱۵
پاسخ
4
22
آفگوشت؟
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۴:۳۶
پاسخ
4
25
نوید
بفرما اونوقت میگن چرا میگید موتور گازی! آخه این چه بساطیه راه انداختید؟! کیروش هم با آبگوشت وفاق و همدلی رو بین بازیکناش رواج داد؟!
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۲:۱۲
پاسخ
9
39
پرویز مظلومی
مظلومی : آبگوشت خوری ها به سمت تیم خاصی چرخیده
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۷:۴۷
پاسخ
18
112
علی
خخخخخخخخخخ...خخخخخخ...دمش گرم به این میگن مربی..خخخخخ
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۵:۵۱
پاسخ
6
81
سلام به همگی
برای علی پروین آبگوشت یه نوع دوپینگ حساب می شد و با همین آبگوشت از ۱۷ سالگی تا چهل و چند سالگی در بالاترین سطح فوتبال کشور بعنوان بازیکن درخشید.
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰:۲۵
0
1
سارا اس اسی
آبگوشت که برای 4 پولیسی ها بود خخخخخ
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۷:۵۱
پاسخ
146
55
ارتش سرخ
۴تایید چی میگید شما که شانس اوردین روبرو ارتش سرخ۶تایی نشدین
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۵:۱۶
1
10
اقلیت آبی
از جاسم کرار چخبرا؟ :)
۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۸:۲۴
7
17
هوادار
مربیای حرفه ای دنیا چیکار میکنند؟مربیایه ما چیکار؟؟؟؟حق داریم هیچ کشوری با هامون بازی نکنه.آخه این چه کاریه؟مگه پارکه؟؟؟؟؟؟؟
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۱:۴۴
10
41
سارا اس اسی
از بنگر و شیث چه خبر؟ ببخشید نصرتی و شیث. وای منظورم دایی و کریمی بود یا شایدم دایی و مایلی کهن
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۰:۳۹
88
32
اقلیت آبی
شما 4تقلالیا هم یه آبگوشت تو تمرین به بازیکناتون بدین بلکه صفا و صمیمیت زیاد بشه بینشون و بزرگای تیمتون (حنیف و رحمتی) انقد به هم نپرن! :)
۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۰:۰۴
31
147