آخرین خبر از سرمربی پرسپولیس؛ دو گزینه نهایی مشخص شدند

آخرین خبر از سرمربی پرسپولیس؛ دو گزینه نهایی مشخص شدند

63350
15:42
05 تیر 1398
دو گزینه نهایی برای هدایت پرسپولیس مشخص شدند.

به گزارش وبسایت نود، بعد از رفتن برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس مسوولان این باشگاه در تلاش هستند تا جانشین او را انتخاب کنند. مدیرعامل و چند عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته به استانبول سفر کرده بودند و با گزینه‌ها مختلف برای هدایت این تیم مذاکراتی داشتند.

الکساندر نوری و کاررای ایتالیایی که مسوولان باشگاه پرسپولیس با آن‌ها مذاکره کردند به دلیل مبالغ بالایی که برای حضور در پرسپولیس می‌خواستند، از گزینه‌های هدایت این باشگاه کنار رفته‌اند. 

مذاکرات پرسپولیسی‌ها با تاکیس لمونیس خوب پیش رفته و این مربی یونانی در کنار آنته چاچیچ سرمربی سابق تیم ملی کرواسی، دو گزینه‌ی نهایی پرسپولیسی‌ها برای هدایت این تیم در لیگ نوزدهم هستند.

با آمدن مسوولان باشگاه پرسپولیس به تهران اسامی این دو سرمربی برای تصمیم‌گیری نهایی و مشورت به وزارت ورزش و جوانان اعلام شده است تا در نهایت سرمربی سرخپوشان پایتخت انتخاب شود.

1870

 

نظرات کاربران
bahram goodarzi
فقط چاچیچ سرمربی یونانی نمیتونه موفق بشه
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳:۱۶
پاسخ
2
11
تورینی
وزارت ورزش برای چی؟؟ اخرش نفهمیدیم باشگاه دست کیه
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۷:۱۱
پاسخ
2
178
فوتبال
واقعاً متاسفم برای فوتبال کشور با این وضع مدیریتش تو این 18 سال لیگ برتر مهم نیست قرمز باشی یا آبی و یا زردو... هر تیمی قهرمان کشور شده سال بعد همون تیم رو تخریبش کردن و نتیجه اش همین میشه که نتونیم تو آسیا قهرمان بشیم.
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۵:۴۸
پاسخ
5
209
حرف حساب
این یونانیه چیه که اینا پیدا کردن؟ یونان چیه که مربی هم از توش دربیاد. آخه دلال بازی در چه حد؟ میفهمین با سرنوشت چه تیمی دارین بازی میکنین؟
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴:۲۴
پاسخ
27
159
محمد
تجربه نشون داده کروات ها بیشتر ب سبک فوتبال ایران میخوره. چاچیچ کارنامه اش بهتره.
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۰:۲۳
پاسخ
21
150
آرمین فرهمند
من کرواسی زندگی میکنم.آقای چاچیچ در کرواسی جزو مربیان صاحب سبک محسوب میشن و جامعه فوتبال کرواسی،احترام زیادی برای ایشان قائل هستند.به نظر من ایشان گزینه بسیار خوبی برای هدایت تیم بزرگ پرسپولیس هستند و حتما موفق خواهند بود.
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸:۲۷
پاسخ
27
198
پدرام
برای همینه دو ساله بیکاره؟ با توجه به نحوه ورود برادر برانکو و بودیمیر به پرسپولیس، اصلا تعجب نمیکنم اگه انتخاب چاچیچ یه سناریوی تحمیلی و با برنامه ریزی قبلی از طرف برانکو باشه.
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵:۳۶
35
5
مهناز
اگه کسی ب جز گواردیولا بیاد مقصر وزیر استقلالیه
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶:۵۳
پاسخ
167
26
...
وجدانا مربی یونانی نیارید. اینا فازشون دفاعه. ای خدا اینقد به کیروش گفتیم دفاعی الان یکیش داره میاد برا خودمون. چه گرفتاری شدیم خداشاهده
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲:۵۵
پاسخ
14
131
علی
بله وزارت گفته یه مربی با ششصد هزار دلار نهایتش سوگلی انوقت مربی میاره یک میلیون ششصد هزار یورو با پاتوسی میبنده و سهم کیپ تاون را میده و با حسینی و وریا هم بالا قرارداد میبنده منتها کسی نیست به اقایون بگه اینطوری تضمین صددر صدی نیست واسه قهرمانی سوگلی
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۸:۵۵
پاسخ
19
134
پوریا رضانژاد
اون زمان که برای هرسال به برانکو 1.5 ملیون یورو میدادن خوب بود الان ما یکی رو آوردیم بد شد ؟ چقدر رو دارین شما پرسپولیسیا
۰۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴:۳۳
36
7
ایلیا
هوادر فقط یطور میتونه بودنش رو ثابت کنه. اونم با عدم حمایت مالی و خروج از سامانه تا اینا بفهمن وقتی بخاطر هوادار کار نکنن چه بلایی سرشون میاد. نایب قهرمانی لیگ آسیا واسه ما بود مربی ۱.۶ میلیون دلاری واسه اونا
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۸:۰۰
پاسخ
9
99
علی
این اقایون ندیر عامل و هیت مدیره اینکاره نیستن با برانکو که همه رقمه راه بود و حرفای هم رو میفهمیدن این اتفاق لفتاد حالا ببینید با قرارداد جدیدی که ببندن چه بلایی در اینده سر پرسپولیس بیارن . جالبه با بازیکنای خودشون که دمه در باشگاهن نمیتونن قرارداد درست حسابی ببندن یعنی ما تو ایران برا هیت مدیره تیم ورزشی متخصص نداریم که اینا شدن اینکاره .
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶:۴۲
پاسخ
2
64
دخی استقلالی
هیچکس قبول نمیکنه سرمربی تیم پیروزی شه حتی با مبلغ بالا خخخخخخخ:))))))پیروزی کارش اینه هی آبروی ایرانو ببره:))))))
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳:۰۸