آخرین وضعیت محسن فروزان از زبان زنوزی/ شبهاتی وجود دارد

آخرین وضعیت محسن فروزان از زبان زنوزی/ شبهاتی وجود دارد

26838
10:08
25 فروردین 1398
مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه این باشگاه برای استعلام از وضعیت محسن فروزان به فدراسیون فوتبال نامه نوشته است، گفت: چرا به کسی که قبلا محکوم شده بود دوباره اجازه بازی داده‌اند؟

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، محمدرضا زنوزی درباره کنار گذاشتن محسن فروزان از تراکتورسازی گفت: یک شبهاتی وجود دارد و داده ایم کمیته انضباطی باشگاه بررسی کند. بعد از آنکه نتیجه دادند آن را اطلاع رسانی می‌کنیم. یکسری اتفاقات در بازی با سپیدرود رخ داده است که نه فقط من بلکه خیلی‌ها دچار شبهه شده اند. این باید بررسی شود.

مالک باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: هواداران به این دل خوش هستند که همه چیز بررسی شود بخصوص که تیم به بخش خصوصی واگذار شده و انتظاراتشان را بالا برده است و می‌خواهند همه چیز به سرعت رسیدگی شود. در فصول گذشته اتفاقاتی افتاده که هواداران نمی‌خواهند آن اتفاقات امسال هم تکرار شود.

زنوزی در پاسخ به این سوال که کنار گذاشتن محسن فروزان دلایل فنی دارد؟ تاکید کرد: یکسری گزارشاتی هست که در حال بررسی است.

وی درباره مطرح شدن مباحث مختلف در فضای مجازی درباره محسن فروزان گفت: من چیز مستندی ندارم. قبلاً در برنامه نود بحث‌هایی به وجود آمد که اگر این بحث واقعیت داشته باشد خواسته‌های ما هم از فدراسیون فوتبال تغییر خواهد کرد. اشاره زنوزی به صحبت‌های عبدالله سمامی دبیر کمیته اخلاق در برنامه نود است که گفته بود یکی از بازیکنان به خاطر فعالیت همسرش در زمینه شرط بندی محروم و محکوم شده است.

زنوزی در پاسخ به این سوال که آیا برای فروزان بحث شرط بندی مطرح است؟ تاکید کرد: نمی دانم. من هم در فضای مجازی این چیزها را می بینم. اگر قرار باشد یک محکومیتی صادر شود و آن فرد محکوم به فوتبال برگردد، کار درستی نیست. فدراسیون باید جوابگو باشد.

وی افزود: نه به کسی اتهام می زنم و نه مدرکی دارم. وقتی در یک برنامه می‌پردازند که فلانی را محکوم کرده ایم، هوادار هم انتظار دارد کسی که قبلاً محکوم شده نباید دوباره برگردد. قبول کنید این اشتباه فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ بوده است! در همین ارتباط نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال نوشته ایم.

مالک باشگاه تراکتورسازی درباره شرایط این تیم هم گفت: امسال انتظار قهرمانی از تیم تراکتورسازی نداریم. امسال اگر حتی سهمیه هم بگیریم قانع هستیم و هواداران هم قبول کرده اند. تمام تلاشم را کرده ام و هواداران این را می‌دانند. هواداران ما متوجه همه چیز هستند. نگاهی به قهرمانی داریم ولی انتظار قهرمانی نداریم. هواداران هم انتظار ندارند. به خاطر اتفاقات بازی با سپیدرود آن شب تا صبح نخوابیدم. اینجا بحث نظارت فدراسیون است که اگر چیزی هست نباید بازیکن دوباره بیایند و هزینه‌های یک باشگاه را بر باد بدهد.

2051

نظرات کاربران
دالاهو
گیرم که همه این اتهامات درست، ولی حرفه ای گری حکم میکنه که آبرو و اعتماد بنفس بازیکن خودت را در فضای عمومی از بین نبری. الیسون دروازه بان لیورپول هم گلی مشابه گل اول این بازی خورد، ولی کلوپ از اون انتقادی نکرد و گفت که باید باهاش کار کنیم. من مشابه این گلها را درمورد دروازه بانهای دیگر هم دیدم، چه خارجی و چه داخلی. اینگونه جو سازیها باعث میشه که با توجه به جو شدیدا غیر اخلاقی استادیومها، برای این دروازه بان جوان حرمتی نگذارند و این باعث تاسف است.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰:۴۷
پاسخ
4
49
هومن پرسپولیسی
انتظار قهرمانی ندارید ؟ خب برای اینکه نمی تونید قهرمان بشید . . نهایتا بتونید سرنایب قهرمانی با بقیه تیما رقابت کنید . صدر واس ماس و لاغیر ...
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۵۵
پاسخ
15
38
سامان ایرانی
وااااای این دیگه کیه. بخدا با این اخلاقش هیچ بازیکنی تو این تیم نمی‌مونه.من خودم عشقتقلالی هستم ولی دلم میخواست اگه تیم محبوبم قهرمان نشه تراکتور بشه. ولی با این مدیر عامل بعید میبینم تا وقتی دید و مدیریتشو تعغیر نده این تیم قهرمان بشه. درضمن کسی که میخواد آینده نگری کنه باید با تیم جوون این کارو کنه نه این تیم . رفته تمام بازیکنای مسن رو جمع کرده.پس این مدیرعامل آینده نگر نیست. درود بر وطنم ایران .دوستان لطفا هم وطنای سیل زده رو فراموش نکنیم .همون‌طور که خرج بلیت برای بازی میکنید یه خورده به فکر این عزیزان هم باشیم. درود بر شرف آدمای وطن پرست.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۱۱
پاسخ
23
10
tt tt
این که استقلالی ها و حتی پرسپولیسی ها برای فروزان دلسوزی می کنن و از دست اقدامات مالک وباشگاه ناراحت هستن نشان می دهد که راهمان را درست می رویم. یا علی مدد ادمین
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۴:۰۴
پاسخ
34
15
با افتخار استقلالی ام
اون پنج و شیش بازی ای که کلین شیت کرد هیچ مشکلی نداشت و با یکی دو کلین شیت دیگه جای حسین حسینی رو می گرفت حالا که یکی دو تا اشتباه کرده شده آدم بد و تبانی گر البته قبول دارم که اشتباهات بچه گانه ای کرده ولی این دلیل نمیشه به این شدت بهش حمله ور شد
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۵:۳۹
پاسخ
4
23
ایمان
یا خود خدا.اینا بازیکن رو ک نابود کردن هیچ با ی قانون و تبصره میخوان پولی ک خرج کردن هم ی جوری زنده کنن واقعا همینطوری ادما میلیاردر میشن دیگه از قانون ضد خودش استفاده میکنن دمتون گرمه واقعا.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳:۵۱
پاسخ
34
152
مستر
جالبه خودشون بازیکن رو گرفتن بد میگن فدراسیون باید نظارت میکرده.مرد حسابی شما اگه به حرفتون اعتقاد دارید خودتون نباید این بازیکن رو میگرفتید.این همه دروازه بان خوب تو ایران هست شما یکی دیگه رو میگرفتید.واقعا اشتباه فروزان درمقابل اشتباه یه بازیکنی که در بازی پیروزی سایپا روی ۲گل مقصر بود چیزی نیست اصلا.ولی کسی چرا حرفی از اون بازیکن نمیزنه
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۰:۰۸
29
10
عشقممم نیمار
من هنوز دارم سرچ‌ و‌تحقیق میکنم ک‌چطوو ..این اتفاق باید در حساس ترین زمان بیفته و‌ موقعی ک با این اتفاق ..قهرمانی شیش_پولیس ..تقریبا قطعی میشه ؟؟:-P اخه چرا .. وقتی شیش_پولیس ..قهرمانی کسب میکنه‌..اتفاقات عجیبی میفته تا ب راحتی قهرمان شه ؟؟ .:-P اون‌از پارسال و‌ پریسال ..ک‌ب شکل عجیبی ..همه‌مدعیا .. ضعیف بودن..اینم از امسال ک‌با اینک .. مدعیا ..قوی بودن‌..‌یکی یکی.ب شکل های عجیبی ..از کورس قهرمانی دارن کم کم‌ خارج‌میشن :-\
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲:۵۸
پاسخ
230
68
حقیقت6666
پرسپولیس که صدر بود و صدر موند ولی شیشتقلال بود که به طرز عجیبی به صدر جدول نزدیک شد که سهمیه آسیاییش از دست نره یکم بیشتر دقت کن چی میگی نیماار جون... پرسپولیس داره مزد زحمت بازیکنا وکادر فنی رو میگیره که با جون و دل تلاش میکنند، بعد از هر باخت قوی تر شدن دعوا و درگیری بنداز گردن این واون راه ننداختن..
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۰:۴۸
2
27
هادی
آفرین. سرچ و تحقیق خیلی چیز خوبیه. سعی کن روی چالش مانکن عقاب آسیا و پنالتی فرچیپ توی دربی هم سرچ و تحقیق کنی. همینطور 100 میلیارد و 20 تا خرید جدید که ظاهرا همه شون دستهای پشت پرده به استقلال فروخته.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰:۲۷
2
24
طوفان سرخ اسیا
پس خودتم قبول داری ما قهرمانیم
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۰۶
1
19
RED MRE شاهد توهم آبی
واقعا راست میگی از همه عجیب تر ششتقلال از کورس خارج شد که رفت و برگشت به پرسپولیس ۴امتیاز داد.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۳۷
0
21
خوزستان قهرمان
به امید قهرمانی تیم محبوبم تراکتور سازی در ضمن من خوزستانی ام اما طرفدار تنها تیم حرفه ای ایرانم
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶:۱۶
پاسخ
185
71
ایمون زاید
اصلا حق باشماست آقای زنوزی . ولی فروزان هم اینقدر بچه و کم عق نیست که بیاد این کار رو بکنه . اون اگر قصد تبانی داشت می تونست یکی از اون شوت هایی که به طرف دروزاه زده شد رو نگیره و بره توی گل اینقدر تابلو کار نمی کرد که . این اشتباهات جزئی از فوتباله . مدیران این تیم از طرفدارانشون احساساتی تر هستند
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰:۰۹
پاسخ
33
160
tt tt
کدوم شوت؟؟؟ اصلا تو بازی های قبلی شوت در چارچوب ما نبود که بگیردتش. همه شوت ها بیرون بودن و یا مدافعان اجازه نمی دادن به چارچوب شوت بزنن
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۱۰
17
4
hadi
خودتم میگی انقدتابلواصلا شماچیکاره ایددرمورددیگرتیمهانظرمیدیدشمابرین اول به فکرتیم خودتون باشیدکه اگه خصوصی بشه میشه مثل نفت وپاس
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۶:۳۷
16
1
شهرام51
اگر شک داشتید و اینقدر که میگید به اخباری اعتماد داشتید تو این بازی و با توجه به گیلانی بودن فروزان، اخباریو می‌گذاشتید دروازه. شاید به اخباری به خاطر بازی نکردن اطمینان نداشتید و ریسک نکردید ولی اگر شبهه ای بود حداقل این بازیکن سیبل نمی شد یا حداقل می‌گذاشتید اول از خودش دفاع کنه اگر قابل قبول نبود جریمه یا اخراج.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۳:۳۳
پاسخ
17
114
ارش
جالبه مالک باشگاه اینقد تو بحث فنی دخالت میکنه کجای دنیا با یه بازیکن به خاطر اشتباها چنین بر خوردی میکنن دیگه تو تراکتور کسی جرات اشتباه نداره
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹:۳۵
پاسخ
26
134
سام
جالب تا پارسال که زنوزی تیم گسترس را داشت نه خودش و نه صداش را کسی نشنیده بود ولی یک دفعه امسال تا دخالت کردن در کار تخصصی کادر فنی دخالت میکنه چقدر تغییر در یک سال ، بعد میگن مربی ما کارنامه دار هست اگر هست چرا اجازه دخالت در کارهای فنی تیم میده ،مگر همین گلر نبود که هفت بازی دروازه را بسته بود ،چرا اون موقع زنوزی تحقیق نکرد بعد مصاحبه میکنه میگه امسال برای قهرمانی تلاش نمیکنیم ، واقعا تو راست میگی ،جوان مردم را برای یک بازی با خاک یکی کردی کمی منطق هم خوبه در ضمن من اصلا از فروزان خوشم نمیاد ولی در حقش دارن نامردی میکنن در هر تیم همه از مدیر تیم انتظار رفتاری حرفه دارن با فکر ..جوانمردی و معرفت م آرزو ست.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴:۱۰
1
10
درجستجوی حقیقت
بافرض صحیح بودن اطلاعات وگفته های آقای زنوزی بایدگفت هرکس بعدازسپری کردن دوران محکومیتش(متناسب باجرم)حق دارد به زندگی عادی برگردد.پس فدراسیون نمی توانست جلوی اورابگیردشما چرا بافردمشکل دارقرارداد بستید؟!!!!
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۷:۱۸
پاسخ
15
129
حسام
در مورد اینکه در اقتصاد و صنعت و تجارت موفق باشید شک دارم با این روحیه!! یه شخص قوی و موفق باید با طمانینه و صبوری و تدبیر کارها را پیش ببرد.کار را تمام انجام دهد بعد همگان خودشون نتیجه را ببینند.این همه سر و صدا و ... این رفتار یه هوادار نوجوان است تا یک مدیر و مالک مقتدر!
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹:۱۳