آخرین گام‌های قلعه‌نویی در بازار نقل و انتقالات؛ خرید دو استقلالی سابق

آخرین گام‌های قلعه‌نویی در بازار نقل و انتقالات؛ خرید دو استقلالی سابق

16512
14:02
28 مرداد 1398
سپاهان قصد دارد در روزهای آینده چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد.

به گزارش سایت نود، انتقال امید نورافکن به سپاهان نهایی شده و می‌توان او را خرید جدید امیر قلعه‌نویی دانست آن هم در شرایطی که آندره‌آ استراماچونی برای جذب مدافع چپ روی میلیچ تاکید کرد و تمایلی به بازگشت نورافکن نداشت. 
سرمربی سپاهان حالا به‌دنبال جذب یک بازیکن سابق دیگر استقلال است. سپاهان مذاکرات همزمان خود با روزبه  چشمی و امید ابراهیمی آغاز کرده و در این میان احتمال توافق با چشمی بیشتر است چرا که امید ابراهیمی امیدوار است در لیست خرید تیم الدحیل قطر قرار گیرد. امروز کانون هواداران باشگاه  الدحیل مدعی شد که ابراهیمی، هافبک سابق الاهی مدنظر این باشگاه  متمول قطری است. ابراهیمی امیدوار بود در لیست خرید السلیله هم قرار بگیرد اما پرونده خارجی‌های السیلیه و العربی با جذب عناصر جدید در فاز  دفاعی بسته شد و باید دید تمایل الدحیل به جذب امید ابراهیمی تا چه اندازه جدی است. ابراهیمی البته پیشنهاد الخریطیات را هم دارد اما بعید است بازی در لیگ یک قطر برای الخریطیات را به بازی در سپاهان  و لیگ قهرمانان آسیا ترجیح دهد.
روزبه چشمی هم که همچون پژمان منتظری و مهدی رحمتی در استقلال فصل بعد جایی ندارد یکی از نفراتی است که سپاهان خواهان او شده و گفته می شود استراماچونی هم در پی اعلام نظر جدید باشگاه مبنی بر تمدید با چشمی  نسبت به جذب او تمایلی ندارد.
چشمی از الاهلی پیشنهاد داشت اما وقتی مبلغ بالا درخواست کرد الاهلی با جذب دو بازیکن در دفاع و حمله پرونده خارجی‌های خود را بست. این بازیکن همچنین امیدوار بود به تیم‌های اروپایی برود اما پیشنهادهایی که به او ارائه کردند پیشنهادهای قابل توجهی نبود. او هنوز با تیمی قرارداد نبسته و سپاهان طی روزهای اخیر با او وارد مذاکره شده است. در مجموع به نظر می‌رسد از میان چشمی و ابراهیمی یک بازیکن به سپاهان برود و احتمال جذب هر دوی آنها چندان زیاد نیست. انتقال کاوه  رضایی  به سپاهان هم بیشتر شایعه است چرا که باشگاه بروژ بلژیک با پنج میلیون یورو رضایی را از شارلوا خریداری کرده و با مبالغ کم که در توان تیم‌های ایرانی است رضایت‌نامه او را صادر نمی کند و خود کاوه هم تمایلی به بازگشت به لیگ ایران ندارد. 
 

اختصاصی
نظرات کاربران
hadi
یعنی این فصل کی اوت دستیای سپاهانو میندازه...خخخخخخ
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸:۴۲
پاسخ
8
14
عرفان
بجای نورافکن، ابراهیمی بره شارلوا. انقد خوب میشه . اونجا بهش بازی میرسه واسه تیم ملی آماده میمونه.
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۵۰
پاسخ
7
3
علی نیکبخت
آخر فصل سپاهانی‌ها میان میگن ما که میلیاردی نداریم که ما که بودجمون بیش از 10 ملیارد نبودس که... آخرش همه تیما متهم هستند جز سپاهان
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲:۲۳
پاسخ
9
17
علی
اینا پارسال کلی خرج کردن امسال دیگه هرجوریه دنبال یک جامن . هر کی برسه میخرن تا تیمای دیگه نخرن . قهرنانی شد فوتبالی نشد به هر صورت دیگه .
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۳۷
پاسخ
10
12
کوهمره.جروق
بعد میگن ما اصلا هزینه نمیکنیم. سپاهان زرنگ هست جوری پول بیت المال را حیف و میل میکنه که آب از آب تکون نخوره و کسی متوجه نمیشه.سروصداش فقط برای استقلال و پرسپولیس هست
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳:۰۱
پاسخ
44
131
عشق سپاهان و منچستر
پول بیت‌المال مگه سپاهان دولتیه تشریف ببرین تو بورس و سهامشا بخرید متوجه میشید دولتی نیست پولی هم که مجتمع فولاد به سپاهان میده یه نوع اسپانسر میده.
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۳:۵۴
7
17
سپاهانی
ما اصفهانیا که بعضیا از دود فولاد مبارکه بیمار شدند، حق نداریم چهارتا بازیکن بخریم. شما که رایگان بازیکن میخرید بگید تا ما هم اینجوری بازیکن بخریم!
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱:۵۱
8
16
علیرضا م.
جوری میگی بیت‌المال، آدم فکر می‌کنه در مورد زرشکیا صحبت می‌کنی! طوری میگی حیف و میل، آدم فکر می‌کنه ژوزه توی سپاهان بوده! طوری میگی آب از آب تکون نمی‌خوره، آدم فکر می‌کنه عابربانک پول ملت رو توی سپاهان خرج کرده و الان هیچکس پیگیرش نیست!
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۰۰
11
13
علی
کدوم بیت المال اینا بازیکنه ایرانی هستن قلعه نوعی قراردادش ۲ میلیارد بود برانکو و شفر هر کدوم قراردادشون ۲۴ میلیارد بود سپاهان دو تا بازیکنه خارجی تو این دو سال خریده استقلال پرسپولیس رو هم ده تا بازیکنه خارجی خریدن که با این پوله ارز هر کدومشون بیشتر از ده میلیارد هزینشه یکمم اطلاعاتتو ببره بالا فولاد مبارکه خصوصیه چیکار به بیت المال داره
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵:۵۸
1
18
با افتخار استقلالی ام
روزبه چشمی از یه تیم تو چمپیونشیپ پیشنهاد داشت اما بخاطر اینکه تعداد بازی ملی کمی داشت مجوز کارش تو انگلیس صادر نشد
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰:۰۳
پاسخ
50
31
پرسپولیس خسته(یازده گلادیاتور)
برانکوکجایی که ببینی چه بلایی سر مربیان پرادعااوردی که زدن به سیم اخرودارن همییییینجووووربازیکن جذب میکنن!!کسی نیست به قلعه نویی بگه نترس برانکورفته لازم نیست این همه بازیکن بیاری ینی هربازیکنی که ازتیمش اخراج شده یاتیم نداره چه به دلایل مبالغ بالا وچه کیفیت پایینشون سپاهان داره همشونوجذب میکنه!!قلعه نویی ظاهرا درس نگرفته چن ساله برانکوبه شدت به۳تیم استقلال سپاهان وتراکتورضرربزرگ زدولی بازدارن همینجور هزینه میکنن!!مربی ینی برانکوکه باپنجره بسته وفقد۱۲بازیکن بزرگسالونیمکت پرازجوون هم قهرمان کردتیموهم رفت تافینال اسیا!!نه اینکه دوجین ستاره بخریواخرشم جلوپرسپولیس به معنی واقعی دربازی حذفی ورفتوبرگشت به توپ بسته شی!!بگم برانکوبیاد یاچییی؟؟!!!
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴:۳۰
پاسخ
75
99
شهریار
بعضی از دوستان هوادار سرخابی اگه تیمشان همه دنیا را هم جذب کند باز هم نمی تونند جذب دو بازیکن نیمکت نشین توسط سپاهان را تحمل کنند و کلافه میشوند واقعا عجیبه
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۳۵
پاسخ
74
41
سیدپرسپولیسی
ای کاش میشدمخارج همه تیمهاورسانه ای کنن تابازپشت سرارتش سرخ حرف وحدیث نباشه به امیدقهرمانی عشقم پرسپولیس کبیر
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳:۴۳
پاسخ
58
80
منطق
تعداد ملی پوشای تیمتون داد میزنه چه تیمی بیشتر خرج کرده.
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹:۰۴
9
5
جانیم عمروم عشقیم تیراختور
جناب تابش باز میاد ادعا کنه حاضریم قرارداد بازیکنارو منتشر کنیم؟؟ باشگاه ها تا مثل تراختور خصوصی نشن قدر پولو نمیدونن و از جیب ملت و کارگر تا دلشون میخاد خرج میکنن، مث استقلال و پیروزی و سپاهان که دارن از جیب ملت خرج میکنن،
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳:۴۱
پاسخ
88
15
منطق
یاشاسین سپاهان یاشاسین تیراختور
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴:۴۶
پاسخ
81
47
پرسپولیس7
هرچی دلت میخاد بازیکن بگیر اخرشم بیا مصاحبه کن بگو ما با ۱۰۰ ملیون تیم رو بستیم و کم ترین هزینه رو انجام دادیم..و شروع کن به مظلوم نمایی و و حاشیه سازی برای تیمای رقیبت تا شاید اونجوری بتونی قهرمان شی.
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳:۳۰
پاسخ
74
171
فقط زرد طلایی
همه میدونن پیروزی چطوری جام میگیره ، حمایت های وزیر ورزش و تبعیض های کمیته انضباطی ، قوانین خلع الساعه به سود سوگولی . اسنپ کاپ بدون انجام بازی و .... همه میدونن حتی خودتون . ادمین لطفا منتشر کن
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶:۳۷
82
54
سپاهانی
یه چیزی میگم فقط از روی منطق نگاه کن شما کالدرون امیری احمدزاده براندائو و......یه دو سه تا دیگه هم که می‌خرید استقلال دیاباته و استرا رو هم ۷۸میلیارد همین دو شخص کاری هم به میلیچ و یزدانی و رضاوند و دشتی و....‌‌.......‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ندارم تراکتور اسدی و ویمبلا ودنیزلی و شاید آدبایور وهفت هشتا دیگه خرید ما دخالتی کردیم ؟ ما هرکس خریدیم از یا ایرانی یا از لیگ ایران ما دهتا خرید داشتیم ولی کیا بودن یاسر سلیمانی ابوالفضل بابادی عکاشه رضا میرزایی و چندین بازیکن جوان دیگه بهترین خرید هامون مرتضی منصوری بود محمد رضا حسینی نورافکن بودند که همه جوان ولی نمیدونم چرا یه عده ای تو کارما دخالت میکنند ؟ اگه میترسید خب بگین اگه هم نمیترسید پس به شما چه
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲:۱۱
32
59
منطق
میدونی کالدرون با چه مبلغی قرار داد بسته؟ تعداد ملی پوشای تیمتون هم که کاملا گویای اینه که چه تیمی بیشتر خرج کرده!
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۴۹
41
48
کابوسی بنام تراختور
امسال قهرمان یا تراختور هس یاسپاهان. شک نکنید. پیروزی امسال برای سوم چهارم خواهد جنگید.این خط این نشون.
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲:۳۱
پاسخ
150
97
کریستوفر نولان
عزیزم قهرمانی با اون ۱۰دقیقه معروف فرق داره قهرمانی به اون مراسمی که توش جام هست میگن
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۲۲
4
9
ستارگان سرخ ایران
برای 10دقیقه شاید قهرمان بشید دقیقا مثل چند سال قبل که ناگهان متوجه می شید شما قهرمان نیستید سپاهان قهرمانه خخخخخخ
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۱:۲۲
1
7
قلب تهران به عشق تراکتور میتپد
قطعا.به امید تکرار برد4بر صفر برابر تیم وزیر
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵:۴۰
7
6
......
چرا خودتون رو کابوس میدونید به چه دلیل شما یه بار هم قهرمان لیگ نشدید برای چی کابوس به چه علت
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱:۰۰
10
58
مافیای سرخ
اروپا چه طور آقای پیشرفت؟؟ ههه فکر کردی تو اروپا حلوا پخش می کردند؟
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۸:۱۱
پاسخ
44
72
ققنوس سرخ
یعنی باید باور کنیم تیمی مثل الدوحیل بازیکنه دیپورتی الاهلی رو میخواد جذب کنه؟؟؟!!یا ابراهیمی میخواد مافیای زردو سرکیسه کنه!
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۷:۳۰