آرای کمیته انضباطی؛ جریمه مالی برای تراکتور، دایی و افشین قطبی

آرای کمیته انضباطی؛ جریمه مالی برای تراکتور، دایی و افشین قطبی

5612
19:13
25 فروردین 1398
کمیته انضباطی ارای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری را صادر کرد.

به گزارش وبسایت نود، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، دیدار تیم‌های ماشین سازی تبریز و تراکتورسازی تبریز در هفته 21 لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر شعار به داور رخ داد. تیم تراکتورسازی تبریز به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیدار تیم های سایپا تهران و فولاد خوزستان در هفته 21 برگزار شد و از سوی افشین قطبی، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال شخصی غیر از مقام رسمی مسابقه انجام داد. وی به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی محکوم شد.

 

محمد دایی، مربی تیم سایپا نیز به دلیل بر بدرفتاری در قبال شخصی غیر از مقام رسمی مسابقه، به توبیخ کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تیم سایپا تهران نیز به دلیل سوء رفتار تیمی باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

 مسابقه تیم های ماشین سازی تبریز و پیکان تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر شعارهای موهن به داور مطرح شد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

 

مجید صالح، مربی تیم پیکان تهران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه ( داور) به توبیخ کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل تخلفات تماشاگرانش در هفته 20 رقابتهای لیگ برتر برابر تیم سپاهان اصفهان، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

دیدار تیم های پارس جنوبی جم و سایپا تهران در هفته 20 برگزار شد. تیم پارس جنوبی به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری و استفاده از شعارهای موهن توسط تماشاگران تیم نسبت به داور به جریمه نقدی 70 میلیون ریالی محکوم شد.

 

صالح الماسی ، تدارکات تیم پارس جنوبی جم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی ( داور) به توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

آرای فوق قطعی است.

1004

نظرات کاربران
حمید
بابا اینقدر جریمه های سنگین نکنید توروخدا! این بدبخت ها مگه چقدر حقوق میگیرن که اینطور سنگین جریمشون میکنید؟!
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۷:۲۲
پاسخ
6
23
هوادار واقعی
خوب از کمیته انضباطی بپرسید این جریمه های نقدی که مالک باشگاه میده چه تاثیری به روی فرهنگ تماشاگرانی داره که تو استادیوم اون کارها را انجام میدن ؟؟؟ این رای دادن کمیته انضباطی خیلی بحث داره ببینید تماشاگر خطا میکنه مالک جریمه میشه بعد به اینکار میگن فرهنگ سازی یا....بالاخره جریمه بخاطر این انجام میشه که شخصی که اون خطا را انجام میده بخودش بیاد و دیگه اون خطا را انجام نده درسته ؟؟؟ الان با این جریمه چطور اینکار انجام میشه ؟؟؟
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۹:۳۵
پاسخ
4
31
فولادمرد
واقعا خنده دار و بسیار مسخرست . آقای قطبی نماد ادب و فرهنگ و شخصیت بالاست و فراتر از هر مربی دیگر ایرانی کارنامه دارد و فقط به خاطر اینکه گفته مربی سایپا( که اخلاق بدش رو همه اهل فوتبال میشناسند ) چرا با من دست نداده وبخاطر این جمله جریمه شده یکی به ما هم بگه که نرخ این جریمه ها رو کیلو چند حساب می کنند بروبچه های سازمان لیگ
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۴:۰۱
پاسخ
1
42
جووونم کیروش
لازی دیروز پرسپولیس اون همه شعار نژاد پرستانه داده شد چرا با این قضیه برخوردی نمیشه؟
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۱:۰۵
پاسخ
40
22
tt tt
اون وقت شجاع و جلال و کلا پرسپولیس هیچی آره؟ اون وقت استقلال که دویست نفر هوادار هم ننداشتن ولی چهارصد تا صندلی شکستن و خیلی هاشونو انداختن طبقه پایین سر هوادارامون اونا هیچی دیگه آره؟ عدالت هم آرزوست
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹:۴۳
پاسخ
32
20
مهدی
همیشه نام تراکتور تو تخلف هواداراشون میدرخشه!!!!!! آوردن پرچم نژادپرستی تو ورزشگاه سپیدرود کار خیلی زشتی بود.
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۷:۱۴
پاسخ
15
41
taj
تراکتور تماشاگراش همیشه یه کار برا جریمه شدن میکنن بعد بهشون میگن پرشور
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۴:۲۷
پاسخ
29
69
محمد
جریمه رو کی میکنه با چه معیاری ؟ حتما اگه کسی به تیمای سوگولی بگه بالا چشت ابروئه باید محروم بشه یا جریمه ویا مهمتر از اون هر کی با تیمای سوگولی رقابت کنه جریمه میشه ؟!!
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷:۰۸
31
18
تاجی
تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل تخلفات تماشاگرانش در هفته 20 رقابتهای لیگ برتر برابر تیم سپاهان اصفهان، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.......عادتشونه.به نظرم کمیته انضباطی باید جریمه رو هردفعه در صورت تکرار دو برابر یا پله پله افزایش بده.چون تماشاگراشون دلشون خوشه برای زنوزی پنج میلیون چیزی نیس که .بازم تکرار میکنند
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳:۴۴
پاسخ
24
59
TT
باشه بهش میگم خخخ
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷:۳۶
25
11
PersePolis
جمعاً چقد کاسب شدن؟
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۴:۲۵
پاسخ
2
43
کیومرث
تو بازی دیروز پرسپولیس سایپا یه ضرب داشتن به دایی و همینطور تراکتور و استقلال توهین می کردن . فکر کنم اون موقع رئیس کمیته انضباطی سرش تو گوشی بود داشت استوریهای وریا غفوری رو چک می کرد .
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۲:۳۶
پاسخ
69
42
mori titan
تو که فقط طرفدار تیم ملی بودی. چی شد دم خروست زد بیرون. آهان فهمیدم از وقتی برانکو اومده تیمت صدر جدول رو ندیده پشت کیروش قایم شده بودی. همه برای ایران
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵:۲۰
10
33
فیفا
از کی روش و شکایتش به فیفا چه خبر ؟؟؟؟؟
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۱:۵۹
5
31
تراختوری زنجان❤️❤️❤️
خخخخخ خیلی خنده داره بخدا حالا جدای ازین که تراکتورو 3ناجریمه پشت هم به بهانه های مختلف کردن اگه لیستوبخونین همه جریمه ها2میلیونه ولی هر3تاجریمه تراکتور 5میلیونه خدایا خودت یه راهی جلومون بزار! چقدر اینا باتراکتوردشمنی دارن الله اکبر!
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰:۳۲
پاسخ
62
40
پرسپولیسی گرگان
شماخودتون تو دشمنی رقیب ندارین
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶:۴۶
10
31
امیر
دمت گرم که حرف حق رو میگی
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸:۲۰
6
17
عشقممم نیمار
جریمه فقط علی دایی؟؟ :-P من نمیدونم‌ک کمیته انضباطی .. اعتراض شدیده ..واقعا شدیده خلیل زاده ب داورارو‌ نمیبینه ک جریمش در اروپا ..‌۵٬٬۶ جلسه محرومیته :-P فک کنم خلیل زاده ..ازاده ک راحت اعتراض در حده حمله انجام‌بده و‌کسی ب کارش نداشته باشه :-P
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۵:۰۲
پاسخ
54
34
هوادار واقعی
جریمه زبون بیرون آوردن کاپیتان شما الگو تیم چقدر بود ؟؟ جریمه زد خورد منشا با مردم چرا اعلام نشد ؟؟ شفر تو تمام بازیها داره اعتراض میکنه تو اروپا این عمل مربی مساویه با 15 جلسه محرومیت .زنگ زدم 125 بیاد خاموشت کنه بیشتر نسوزی .
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۶:۵۴
5
27
اردبیل آذربایجان
ابر و مه و خورشید و فلک !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱:۲۲
پاسخ
20
38
ققنوس سرخ
هدف از بودنه محمد دایی در فوتباله ایران چیست؟؟!!
۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲:۵۷