آزمون از امروز با تیم ملی تمرین می کند/ روند مثبت بهبودی جهانبخش

آزمون از امروز با تیم ملی تمرین می کند/ روند مثبت بهبودی جهانبخش

1797
13:11
07 دی 1397
مهاجم تیم ملی از امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود،  سردار آزمون در تمرین 2 روز پیش تیم ملی دچار مصدومیت شد و نتوانست در 2 جلسه تمرین روز گذشته ملی پوشان شرکت کند اما مصدومیت این بازیکن جدی نیست و وی از عصر امروز می تواند در تمرینات شرکت کند. 

 

همچنین علیرضا جهانبخش نیز که طی روزهای اخیر بیشتر تمرینات اختصاصی انجام داده شرایط بهتری پیدا کرده و روند بهبودی وی خوب پیش رفته است. جهانبخش البته طی روزهای آتی هم زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی تیم ملی برنامه هایش را دنبال خواهد کرد و بعد از تست های نهایی در تمرینات گروهی شرکت خواهد کرد.

1004

نظرات کاربران
امیر رحیمی
هر چند امیدی به سردار ندارم. و دوس دارم که کیروش کمتر به ش بازی بده اما به هر حال اگه یه کم دوندگی ش توی زمین در حد اسمش باشه میشه دوباره به ش امیدوار شد
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۲:۵۸
پاسخ
6
22
رامین
سوزشش موند واسه برانکو و دار و دستش
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹:۳۶
پاسخ
36
9
حمید
ناامید شدیم کاش میرفت
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴:۵۴
پاسخ
36
8
تو فازت چیه
تو فازت چیه؟ با خودت چند چندی؟
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳:۰۴
2
7
عشقممم نیمار
اخیییی.. الان‌حاله علیپوره دارم‌درک‌میکنم ..ک اینقد امیدوار بود‌ک‌ازمون بخاطر مصدومیت از لیست خط بخوره و‌جاشه بگیره ..ولی چ‌ شد ؟؟؟ :-)
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۵:۴۸
پاسخ
21
23
اسقلایم به هیچکس ربطی نداره
خدا رو شکر بچها زود آماده شین باید یه ملتو قهرمان آسیا کنید
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۲:۴۹
پاسخ
5
36
تیـــــــــــم مــلـــــــــی هجومی 99
چند تا گل به این تیمای درجه سه اسیایی بزن شادی برامون به ارمغان بیار همه میریزیم بیرون وقتی یمن رو ببریم ایران 3 یمن 2
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷:۳۵
پاسخ
31
12
یک پرسپولیسی
اسپانیاشم نتونست به ما 2 تا بزن وطن فروش
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹:۴۲
6
9
zizoافسانه ای
سردار اقای گل رقابت ها میشه و میره یه تیم خوب اروپایی
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲:۵۹
پاسخ
15
29
رضا
به همین خیال باش متوهم اصلا ببسن تو جام ملت های آسیا هست!
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹:۵۸
5
24
علیرضا قربانزاده
علی قلی زاده مصدوم هم باشه باز بهتر از سردار و جهانبخش هستش
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۷:۰۸
پاسخ
30
11
رضا
سیدار رو مدافقم ولی درباره جهانبخش رو اشتباه کردی اون بازیکن خوبی هست
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۱:۱۲
3
12
کیومرث
ایول ، انشاء اله دیگه مصدوم جدید ندیم که چوب خط مصدومامون پر شده . به امید موفقیت تو جام ملتها . زنده باد ایران ، درود بر کی روش کبیر ، همه برای ایران .
۰۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴:۴۷
پاسخ