آسیب دیدگی مدافع استقلال از ناحیه مچ/احتمال غیبت دانشگر مقابل نفت مسجد سلیمان

آسیب دیدگی مدافع استقلال از ناحیه مچ/احتمال غیبت دانشگر مقابل نفت مسجد سلیمان

2559
09:50
15 اسفند 1397
مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیتی که در بازی با الدحیل با آن مواجه شد به احتمال فراوان در دیدار روز جمعه تیمش غایب خواهد بود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، محمد دانشگر در اواخر دیدار استقلال مقابل الدحیل از ناحیه مچ پا مصدوم شد و این بازیکن لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کرد.

البته مصدومیت دانشگر چندان جدی نیست و این بازیکن با چند جلسه فیزیوتراپی بهبود پیدا خواهد کرد اما با توجه به اینکه احتمال تشدید مصدومیت وی وجود دارد این بازیکن به احتمال فراوان در دیدار روز جمعه تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان غایب خواهد بود.

تیم فوتبال استقلال شب گذشته با 3 گل مقابل الحیل قطر تن به شکست داد.

2051

نظرات کاربران
عشقم پرسپولیس
ای بابا بدشانسی رو ببین اخه الان وقت مصدومیت بود تازه داشتیم از شاهکار استاد دانشگر استفاده میکردیم خخخ
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹:۵۵
پاسخ
1
12
abaan
چقد این شیشتقلالیا خوش شانس هستن . اون از بازی با الدحیل که شیشتاییتون نکرد و شانس آوردین به سه تا قانع بودن اون از پگبا جون که محروم بود و اینم از دانشگر . این دو تا بلای جون شیشتقلال‌ هستن حالا اینم مصدوم شد این شیشتقلال‌ چقد خوش شانسه.
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۸:۰۲
پاسخ
2
9
عشقممم نیمار
من نیمه‌پر لیوان‌میبینم ...:-) دانشگر درسته فقط رو‌گل اول ..ب اشتباه‌ جای گیری کرد ..ولی در بسیاری از دقایق بازی .. بسیاری از توپ های بازیکنای خطرناک الدوحیل تونست مهار کنه و این نشونه پیشرفتشه :-)
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳:۳۰
پاسخ
29
13
گروهان سرخ
اگه قشقایی هم در گروه پیروزی بود راحت صعود می کرد.4تا تیم داغون توی اون گروه.4قدرت در این گروه
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳:۲۶
پاسخ
32
12
مرصاد
تو گروه استقلال یه تیم قدر وجود داره اونم الدحیل هست العین و الهلالم تو یه سطح هستند.
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳:۲۶
3
7
چهار دربی پشت سرهم
گروه پرسپولیس که فقط السد توی اونا غریب افتاده.بقیه که افتخاری ندارن
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۱:۰۶
9
2
رحمتی ام عقاب اسیا!!!!!
متخصص اسیا هستیم البته از نوع ۳ تاخور ۵تاخور ۶تاخور
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴:۱۶
پاسخ
33
42
رضاا
هنوز کو... تازه میفهمین‌ هر چهار روز هم تو اسیا بازی کردن هم تو لیگ ینی چی کاری که ما میکردیم :))
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲:۴۴
پاسخ
36
24
گروهان سرخ
شما که همه دست به دست هم دادند بلکه یه جام بهتون برسه.که چون دستشون کوتاه بود جام را جلو چشمتون بردند
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲:۳۷
7
2
جواد**لیوانغربی**
**داچ : اختلاف فاحش و فرق بزرگ اینه: ** برای بازی 4پولی3 (معروف به جام ندیده ها) در برابر الدحیل تمامی امکانات دولتی و حتی مدارس کشور رو تعطیل اعلام می کنند!! ** ولی برای استقلال کبیر روز قبل از بازی با الدحیل ، تمامی کمیته های فدراسیون و ارگانهای دولتی (وزارت دارایی) شمشیر از رو می کشند و کمر همت می بندند تا اس اس نتیجه نگیره!!!!
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳:۲۵
43
18
ÅĶ8
خدای سوتی خخخخخ بازی برگشت با چهار گل مجازات کنید خخخخخ
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵:۰۴
پاسخ
37
21
ققنوس سرخ
شیشتقلالیا تو بازی دیشب شانس آووردن که آقای گل جام ملتها یعنی معزعلی تو بازی نبود وگرنه ممکن بود تو شیشتایی بودن هتریک میکردین!ومعزعلی از همین بازی اول بارشو می بست!گرچه اگه کمی بازی بیشتر طول می کشید شاید بعید نبود شیشتایی هم می شدین!
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰:۲۳
پاسخ
34
26
سرخ
نه .... اون خربین بود که تو دو تا بازی توسط پرسپولیس آقای گل آسیا شد و بارشو بست ...
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳:۴۶
21
16
گروهان سرخ
اقای گل که عمر خربین شده بود توسط بیرانوند
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱:۴۰
23
16
اژدهای آبی
ما اجازه نمیدیم حماسه خریبین تکرار بشه داداچی نازنینم. خوشم میاد تو دلتون میترسید از انسجام استقلال و خیلی خوب میدونید این یه باخت کاملا اتفاقی بود و اشتباهات فردی باعث شد بازیو از دس بدیم. حالا فعلا از یه امتیازی که دشت کردین لذت ببرید تا بعد.
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱:۴۴
24
10
علی
ترس و استرس شدید و عدم خودباوری در بازی بلای جان استقلال شد آسیب دیدگی هم از ترس بوجود اومد. نداشتن اعتماد به نفس و ترس استقلالیها هنگام دفع توپهای رحمتی بشدت تو چهره ی رحمتی همون اول مسابقه کاملا مشهود بود فوتبال همینه برد لذت داره ولی باخت هم لازمه بجای دنبال مقصر گشتن اگه هر کدومشون یاد بگیرن مسئولیت کار خودشون رو به عهده بگیرن میتونن جبران کنن ولی با جوی که تو فوتبال ایران هست همه یاد گرفتن گناه رو به گردن دیگری بندازن آره تیم قطری متمول بود ولی این متمول بودن رو بعد از باخت بدست نیاورد چرا قبلش این حرفا نبود باید انگیزه داشت باید تلاش کرد باید از سختی ها نترسید و جایگاه خودتو بفهمی تو نماینده ی یه ملتی دست بذار رو زانوت و بلند شو اگه جنم داشته باشی شکست پل پیروزیه سر خم کردن جلوی مردم و قبول شکست شهامت میخاد که... اگه شهامت داشتید قطعا موفقید
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸:۲۸
پاسخ
8
12
وحید آبی
خسته نباشی قهرمان.خدا قوت دلاور.
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰
پاسخ
6
20
حسن
ایشالله زود خوب بشی ولی بازی نکنی
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴:۵۵
پاسخ
6
15
آرارات7 ششتقلال0 بهرام از گرگان
الکی خودش رو زد به مصدومیت ،تا دیگه مقابل عین و الهلال نباشه.آخه چشماش ترسیده!!!!
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲:۲۵