آغاز مذاکره باشگاه استقلال با شفر برای تمدید قرارداد

آغاز مذاکره باشگاه استقلال با شفر برای تمدید قرارداد

10096
10:00
13 فروردین 1397
مدیرعامل باشگاه استقلال از آغاز مذاکره با وینفرد شفر جهت تمدید قراردادش خبر داد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه استقلال از آغاز مذاکره با وینفرد شفر جهت تمدید قراردادش خبر داد.
به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: یکشنبه شب جلسه‌ای سه ساعته با سرمربی استقلال داشتیم و مذاکرات برای تمدید قرارداد را آغاز کردیم. به نکات مثبتی هم رسیدیم و پس از دیدار با الریان نیز این مذاکرات را ادامه می‌دهیم.

در این جلسه سید پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه و ساشا شفر نیز حضور داشتند.

1140

نظرات کاربران
ح
ششتقلال مخاد ستاره های پوشالیشو بیشتر کنه
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۶:۱۶
پاسخ
29
1
بلواستار
باید زودتر تمدید می‌کردن با شفر.
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۸:۱۴
پاسخ
0
26
محسن
باید از مربی های کارامد داخلی مثل امیرخان قلعه نوعی استفاده کنیم چرا یک میلیون دلار با شفر قرار داد ببندند ؟؟ وقتی امیر خان میتونه جام بیاره !! مطمئن باشید شفر به جایی نمیرسه پول بازنشستگی این مربی استقلال باید تامین کنه پول اینده بچه ی شفر هم همینطور ، ایشون یک زمانی در المان برای خودش مربی بود و بعد از چند سال که تاکتیکش جواب نداد رفت کشور های افریقایی و اسیایی الان هم که سال اخرشه اومد استقلال !! هر چی هم میشه حرف کان شئول الیور بیرهوف جند بازیکن تیم ملی المان می زنه تا انتقاد ها راهش بسته بشه
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵:۵۱
پاسخ
78
9
استقلالی
ببین تیم شما دیگه چیه که به قول حودت به مربی بازنشسته بردتون
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸:۲۱
2
31
مستاجر خدا
باز هم کلاه بزرگ سر طرفداران قانع بی افتخار قرار بود بعد سهمیه قراردادش تمدید شه باز سوالم و تکرار میکنم نکنه مطمئنید از سهمیه و کمک های غیبی داور و غیره؟؟ اگه اینجور نیست پس تمدید زوده
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸:۰۳
پاسخ
88
14
mehdi.64
به شما ارتباطی نداره برو به تیم بی افتخار خودت برس که یه افتخار بین اللملی نداره
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳:۳۲
3
33
Porya
یک جوری میگی کمک انگار رئیس جمهر به خاطر ما با اردوغان مذاکره کرد!!!!!!!!!
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹:۳۴
3
39
مسعود گل باشی
شما که با افتخاری برای ما بسه
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۹:۵۰
2
33
امیرحسین
ما طرفدارهای استقلال مطمئنا از تمدید قرارداد با مربی با هوش و درایت ، ریزبین و بادانش خوشحال میشیم. به امید سالی رویایی برای استقلال .
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۹:۳۰
پاسخ
3
66
محمد
از کجا میدونن قهرمان جام حذفی میشن؟! (تو قراردادش بود که تمدید تنها در صورت کسب جام)
۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶:۰۵