آمار ضعیف رونالدو مقابل تیم های بزرگ لالیگا

آمار ضعیف رونالدو مقابل تیم های بزرگ لالیگا

4186
21:12
08 اسفند 1394
رونالدو در داربی مادرید باز هم ناکام بود.

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالدو در داربی مادرید باز هم ناکام بود.

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو در داربی مادرید مقابل اتلتیکو، باز هم در گلزنی ناکام بود تا رئال متحمل شکست دیگری در داربی شهر مادرید شود. این برای ششمین بار پیاپی بود که رئال در مقابل اتلتیکو در مسابقات داخلی ناکام است.

اما رونالدو در فصل جاری لالیگا، در 5 بازی مقابل 5 تیم برتر لالیگا، در گلزنی ناکام بوده است و تمام 22 گل او در 21 بازی رقم خورده که مقابل تیم هایی با رتبه پایین تر از پنجم در جدول بوده اند.

آمار ضعیف رونالدو مقابل تیم های بزرگ اسپانیا، به نوعی شامل حال رئال هم شده است.

تمام شکست های این فصل رئال در لالیگا، مقابل 5 تیم برتر لالیگا بوده است. آنها 4 بار در این فصل طعم شکست را چشیده اند. در سایر مسابقات مقابل تیم های با رتبه پایین تر از پنجم، رئال 16 برد و 5 تساوی کسب کرده است.

2021

نظرات کاربران
پسرقرمز666666
رونالدوباافزایش سنش کم کم داره ازاوج دورمیشه،وبدشانسی بیشتراینه که زمانی به اوج رسیده که هم دوره بااسطوره ی بازی فوتبال یعنی لیومسی شده،،بهتره خودش لیگاروترک کنه وبه یه لیگ متوسط مثل ایتالیابره
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۲:۵۸
پاسخ
0
1
بابک
کاش تو لیگ انگلیس میموندی :(( به خدا بازی هاتو وقتی میدیدیم اونقدر خوشحال بودم اونقدر حال میکردم . ولی الان که بازی ها تو میبینم به خدا افسوس میخورم ! تو این فصل درست هست مثل تو یعنی بیل و بنزما نیست ولی خوب خودت که هستی ! اگر کیفیتت بالا باشه 100 درصد میتونی دروازه رو باز کنی ! بازیکن های بزرگ باید تو بازی های بزرگ خودشونو نشون بدن ! لیگ اسپانیا تو رو نابود کرد ! کاش تو منچستر بودی و نمیومدی .
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۴:۵۹
پاسخ
1
1
محمد جواد
برادر من تموم شدی چرا نمیخای قبول کنی
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱:۵۵
پاسخ
0
6
sorena
دوران اوج رونالدو تموم شده
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷:۰۹
پاسخ
3
8
مهران
رونالدو فقط دنبال شیکستن رکورد و اقای گل شدنه و واسه اینکه بتونه با مسی رقابت کنه حتی از گلزنی هم تیمیاش ناراحت میشد. لذت بازی فوتبالو از خودش گرفت. رونالدوی چند سال قبل که بازیسازی میکرد، پاس گل میداد، دریبل میکرد و لذت میبرد شده یه مهاجم نوک عالی و خودخواه که دیگه نه با مسی و نیمار که شاید بتونه با سوارز و لواندوفسکی مقایسه شه. رائول مادرید حتما دوست داشتنی تر از رونال مادریده
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۹:۴۹
1
6
سعید
اینکه چیز جدیدی نیست..
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۳۹:۲۷
پاسخ
3
12
شايان
اگه رونالدو در حد مسي بود ريال صدر بود.پرز خوب بهش گفته كه تو مسي نيستي.مسي يك افسانه است و مرد بازي هاي بزرگ اينو خود رياليا هم مي دونن
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۳:۴۳
پاسخ
4
21
شايان
بازيكن بازي هاي بزرگ نيست.جلو مالمو و گالاتاسراي خوبه.
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۱۹:۳۵
پاسخ
6
18
123.all football for messi
تو اروپا هم اکثر گلاشو به مالمو و شاختار زده..رونالدو = ضعیف کش
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۴:۱۴
پاسخ
10
40
تاج آبی بارسای آبی اناری
جالبه که مسی بیشترین گلاشو به اتلتیکو و رئال و سویا یعنی قویترینها زده
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۰:۰۳
پاسخ
22
57
Mehrshad
چی؟؟؟؟مسی که بازی با سویا نبود،بازی با رعال هم که گل نزد.حداقل میخوایین چیزی بگین دوتا بازی ببینید.نمیگین بارسا نیمار و سوارز رو داره که همه کار واسه مسی میکنن.ولی رونالدو کیو داره؟ مگه دوسال پیش که سوارز نبود. بارسا و مسی بدترین فصلشون نبود؟این قدر حرف های بی منطق و عجیب نزنین لطفا.اون سال بارسا هم جام نیاورد.ببینید امروز چنان دسته زیدان خالی بود که مجبور شد مایورال خیلی جوان وخام رو بفرسته تو زمین.یا واسکز(واسکز خیلی خوب ولی برای نجات تیمی مثل رعال نمیتونه باشه)لطفا یکم درک کنین
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۹:۳۶
38
13
سعید
ریال و رونالدو ضعیف کشن فقط!!! کجایی مالمو که پنج تا بهت بزنم, کجایی گرانادا کجایی .....
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۵:۱۰
پاسخ
17
53
من منم
آره بارسا هم ضعیفه که کریس بهترین عملکردشو در برابر این تیم داشته. بعدشم، مگه کریس و رئال هر 38 تا بازی شونو برابر گرانادا و لاس پالماس می کنن و بارسا هر 38 بازی شو برابر رئال و والنسیا و اتلتیکو؟؟؟!!! خب دوست عزیز، بارسا هم به وقتش با همین تیم های ضعیف بازی داره و پنالسی حسابی آمارشو بالا می بره ... آمار گل های پنالسی در برابر تیم های درجه 3 لالیگا رو داری؟!
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۲۲:۲۳
36
15
شایان
فقط لالیگا؟ رفت و برگشت پاریس چی ولی به دور از تعصب رونالدو گلزنه وقتی حریف اتوبوسی دفاع میکنه بازیکن دریبل زن نیازه که رئال دریببل زن نداره. جالب اینجاست این بازیکن رو بعضیا با مسی که گلزن دریبل زن بازیساز و غیره مقایسه میکنن!
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۴:۴۴
پاسخ
12
57
اتلتیکو
اقا شایان دمت گرم فقط لالیگا حرف دل مارو زدی لالیگا بهترین لیگ دنیاست لیگی که بهیچ عنوان امکان نداره یک تیم مثل لستر بیاد صدرنشینش بشه....پس رئالیها بجنبید که ویارئال بیخ گوش شماست اگه تلاشتون رو زیاد کنید میتونید سال اینده به عنوان تیم چهارم لالیگا به چمپیوزلیگ برسید
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۳:۲۰:۵۸
2
16
مری
رونالدو بره 200 میلیونو جشن بگیره.....
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۳:۳۷
پاسخ
22
48
msn
من نمیدونم کی به این گفته تو بازیکنی......! رونالدو باید بره توپایی که مسی میزنه بیرونو جمع کنه . از سال 2009 تا حالا چند جام با رئال گرفته؟ رئالیا بگن.....!
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۹:۳۴