آنالیز عملکرد ویژه قائدی مقابل نفت؛ غرور علیه نبوغ!

آنالیز عملکرد ویژه قائدی مقابل نفت؛ غرور علیه نبوغ!

15196
22:10
24 شهریور 1398
قائدی یک گل زد، یک بار به تیر دروازه حریف زد، بهترین موقعیت استقلال را خلق کرد و بهترین موقعیت استقلال را هدر داد.

به گزارش وبسایت نود، استراماچونی با شناخت دقیق از بازی مهدی قائدی، او را به منطقه‌ای فرستاد که بیشترین بهره را بگیرد. قائدی فصل قبل هر سه گل و یک پاس‌گل‌اش را در مسابقاتی داد که به عنوان وینگر راست بازی کرده بود. در بازی نفت مسجدسلیمان هم استراماچونی او را در سمت راست خط حمله به زمین فرستاد. قائدی هم تنها گل آبی‌ها را زد.

فصل قبل هم یکی از بهترین نمایش‌های مهدی قائدی مقابل همین نفت و در مسجدسلیمان ثبت شده بود. دیداری که قائدی به عنوان وینگر راست، یک گل زد و یک شوت تماشایی هم زد که اللهیار صیادمنش روی ریباند، آن را گل کرد. در بازی امروز نیز مهدی قائدی روی تیزهوشی و سرعت بالایش، ضربه ریباند را گل زد چند موقعیت ساخت.

قائدی در همان ابتدای مسابقه با فراری تماشایی، تیر دروازه نفت مسجدسلیمان را هم به لرزه درآورد.

در ادامه چند مرتبه دیگر هم به عمق دفاع حریف زد و موقعیت ساخت.

در دقایق تلف شده، قائدی می‌توانست به بدشانسی‌های استراماچونی در وقت‌های اضافی این فصل پایان دهد. ولی بغل پای تماشایی او با فاصله کمی به بیرون رفت.

البته بعد از این مهدی قائدی یک بار دیگر هم شانس گل زدن داشت، اما با خودخواهی به تبریزی پاس نداد و بهترین موقعیت استقلال در بهترین زمان مسابقه را هدر داد.

14001

نظرات کاربران
زانیار
این بازیکن رو باید بذارن تو نوجوانانشون بازی کنه
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۱:۵۴
پاسخ
30
115
مسی090(هرگز رونالدو 090 نمیشه)
تا 3 سال دیگه بازیکن خوبی میشه اگی مدیران بسیار راستگو ردش نکنن چون پتانسیل بالایی داره
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲:۰۳
پاسخ
56
51
ایداسادات25بهمن1380
نیمارشون خخخخخخخخ
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۸:۰۶
پاسخ
46
147
حسام
خیلی خوب بازی کرد
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۴:۰۹
پاسخ
91
49
آبی به رنگ اقیانوس
واقعا پیشرفت کرده و اون بازیکن بی تجربه سابق نیست و خیلی پخته تر داره بازی می‌کنه و مدتی هم هست که هیچ حاشیه ای نداشته.امیدوارم همینطور ادامه بده
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۱۹
پاسخ
84
60
noname
اه ... چرا پاس ندادی؟؟!! اگه پاس میدادی الان وزیر پرسپولیسی نبود!!!!!!!
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸:۳۶
پاسخ
58
259
قهرمان ایران
خخخخخخخخخخ
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸:۳۵
16
110
استقلالی خسته
من جای مدیر‌عامل بودم برا همین فریم آخر ۵۰ درصد قراردادش رو جریمه بر میداشتم ،خیلی راحت میتپنست یارش رو‌ تک ب تک کنه اما هی مونده بود از کدوم طرف دریبل بزنه که توپ رو‌ازش گرفتن انگار‌نه انگار‌اینحا استقلاله انگار‌نه انگار بازی مساویه و این برد میتونه حکم مرگ‌و‌ زندگی‌باشه ، انگار داره تو یکی از کوچه پس کوچه های بوشهر با رفیقاش گل‌ کوچیک بازی میکنه
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶:۱۰
پاسخ
19
163
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
قائدی امروز موقعیتای زیادی هدر داد به خاطر فقط خودخواهی تبریزی موقعیت گل داشت اگه بهش پاس میداد.
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۱:۵۲
پاسخ
30
127
حسرت فینال آسیا حسرت ششتقلالیا
شک نکن سال دیگه بارسا بازی میکنه..البته با پلی استیشن
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲:۳۳
36
199
اس اسی
قاعدی اگه میخواد پیشرفت کنه باید دست از تک رویاش بر داره چندین بار میتونست بازیکنای هم تیمی رو تو موقعیت بهتری قرار بده اما دریبل کرد
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹:۴۲
پاسخ
24
116
دو ستاره ای که فقط لگو لباستان است
وقتی یه بازیکنی رو که کلا یک میلیون بود قرارداش با ششصد میلیون میارین یه تیم لیگ برتری باید تاوان این چیزاشم بدین
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۰۰
پاسخ
62
150
دو ستاره ای که فقط لگوی پیراهن شماست
با شصت سال سابقه ده تا قهرمانی بیارین عمو جون یکیم به شما میدن :)))))))))
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲:۱۳
18
49
Matin
صد میلیون بوده
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴:۵۷
55
8
اسی
یه ستاره جعلی شما چیه رو لوگوتون :)
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۵:۲۹
136
30
TT فراتر از باشگاه ✔✔
قائدی رو هوادار خیلی بزرگ کرد سنش کمه و اندازه سن و سالش رفتار نمیکنه حیفه محو شه