آنچلوتی: زشت است رونالدو در برنابئو «هو» شود

آنچلوتی: زشت است رونالدو در برنابئو «هو» شود

15575
22:14
11 اردیبهشت 1394
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی رئال مادرید از هواداران تیمش خواست که از هو کردن رونالدو به خاطر گل نزدن در دو بازی، دست بردارند.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی رئال مادرید از هواداران تیمش خواست که از هو کردن رونالدو به خاطر گل نزدن در دو بازی، دست بردارند.

به گزارش وبسایت نود ،شرایط سانتیاگو برنابئو نسبت به جاهای دیگر در دنیا کمی عجیب است. بزرگ‌ترین بازیکنان از جمله کاسیاس و رونالدو هم اگر یکی دو بازی روی فرم اصلی خودشان نباشند، در این ورزشگاه هو می‌شوند و به همین خاطر سرمربی رئال مادرید به انتقاد از هواداران تیمش پرداخته است.

کارلو آنچلوتی قبل از دیدار تیمش و سویا در لیگا گفت: بازی کردن با آنها سخت است. آنها بسیار قدرتمند هستند، به خصوص در خانه. این یک بازی بسیار سخت خواهد بود. باید تلاش زیادی کنیم چرا که مجبوریم پیروز شویم. ما باید در بهترین فرم خود باشیم. ما باید از هر دو موضوع برد و باخت درس بگیریم. ما از آن بازی درس گرفتیم و می‌خواهیم فردا به برد برسیم.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: هیچ ریسکی نخواهم کرد. این آخرین بازی فصل نیست. ممکن است آنها 90 دقیقه بازی نکنند اما اگر خطری وجود داشته باشد، از آنها استفاده نخواهیم کرد. تیم خیلی خوب به مصدومانی که بعد از دیدار مقابل مالاگا داشته‌ایم واکنش نشان داده است. آنهایی که بازی کرده‌اند، عملکرد بسیار خوبی داشتند.

او با تمجید از سرخیو راموس گفت: مقایسه کردن او با سایر بازیکنان سخت است اما می توانم سعی خودم را بکنم. مدافعانی با خصوصیات تکنیکی وجود دارند، برخی دیگر با خصوصیات دفاعی و برخی که توانایی یارگیری خوبی دارند مثل کاناوارو. برخی دیگر مثل بارزی خیلی خوب خط دفاعی را کنترل می‌کنند. اگر بخواهم راموس را ارزیابی کنم، کامل‌ترین مدافع است. او کمی از هر خصوصیت را دارد؛ شخصیت، مهارت و تکنیک و به‌خوبی خط دفاعی را مدیریت می‌کند. او احتمالا کامل‌ترین مدافعی است که دیده‌ام.

کارلو در پایان با انتقاد از هواداران تیمش به خاطر هو کردن رونالدو گفت: او همه آن گل‌ها را به خاطر شخصیتش به ثمر رسانده است. کریستیانو هرگز از عملکرد خود راضی نیست. او همیشه می‌خواهد بهتر شود و به همین خاطر است که گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند. اصلا درک نمی‌کنم چرا او را در برنابئو هو می‌کنند. خیلی زشت است بازیکنی که هر بازی تمام تلاشش را برای گل زدن می‌کند در خانه هو شود.

رئال مادرید فردا در خانه سویا به میدان خواهد رفت و سپس خودش را برای بازی حساس با یوونتوس در لیگ قهرمانان آماده خواهد کرد.

 

کد/2020

نظرات کاربران
S4R
لطفا حرف اخلاق رو نزنید چون با اخلاق تر از کاسیاس پیدا نمیکنید پس هو کردن ها به خاطر اخلاق نیس هو کردن به دلیل اینه که میدونن بازیکن توانایی هاش خیلی بیشتر از ایناس و داره کم کاری میکنه اما طرفدار بارسا که وقتی مسی تو 5 بازی گل نمیزنه هوش نمیکنن به خاطر اینه که میدونن اصلا کم کاری نمیکنه و تمام تلاش رو میکنه ولی خب در همون حده و بیشتر از اون ازش انتظار ندارن اقاrezaاولا غلط نه غلت دوما نشدم نه شندم سوما باید بهت بگم کریس میخواست سال2008بیاد رئال اما بخاطر فرگی نیومد سال2009 هم ازش اجازه گرفت فرگی هم چون میدونست هرجا بره موفقه مخصوصا رئال بهش اجازه داد
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴:۲۲
پاسخ
0
1
بهنام کرمان
اون بحث نهضت سوادآموزی رو من خودم به یکی از بچه های بارسا که درست یادم نمیاد کی بود و چه اشتباه املایی داشت اشاره کردم و جنابعالی گفتی که خود من به کلاس سوادآموزی نیاز دارم چون هرکی کریس رو از مسی بهتر بدونه یعنی منطق نداره (البته ازنظر شما) ... اصلاً هم بحث غلط املایی نبود و به منطق من ایراد گرفتی ... پس الکی حرف نزن
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۰۵:۵۰
پاسخ
0
2
reza
آقای بهنام کرمان از حرفات چیزی متوجه شندم هیچ(شما برو پست های تا 3ماه پیش خودتونو ببینید در هر پست 3یا 4تا غلت املایی داری نشون به نشون که بهتون گفتم آقای بهنام کرمان اگر وقت کردید یه سر برید **نهضت سوادآموزی**شما برو اول برو *غلت املاییتو درست کن بعد بیا اینجا برای من بگو (CR7)..درضمن شما هم اگر وقت کردید برید به هر زبانی در دنیا که میشناسید برید بزنید با تعصب ترین بازیکنان فوتبال به تیمشان ببینید چی میزنه.((*****بزرگترینشون *استیون جرارد*بعد *لیونل مسی*****))که تمام زندگیشونو برای تیمشون گزاشتن.نه مثل (CR7) بدبخت شما که بخاطر پول هنگفت مادرید و آقای پرز به (*پیرمرد پیر منچستر*سرالکس فرگوسن*) که بهش بال و پر داد را ول و بخاطر *پول پول پول* رفت مادرید.آره آقای بهنام کرمان.مرد کوچک ولی خیلی بزرگ لیول مسی.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۰:۳۴
پاسخ
1
0
Nima
هووووووووووو هووووووووو :)))))))
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۶:۴۳
پاسخ
2
0
khorkhe
رعال!!!؟؟؟
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۳:۱۲
پاسخ
1
3
هادی
برای همینه ازتون بدم میاد بی چشم و رواااااااااااا بی تربیتا اه اه آدم مگه میتونه پنالدو رو هو کنه؟!!!!!!!!!!!!هوووووووووووووووو
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۰:۳۶
پاسخ
2
3
بهنام کرمان
به خدا خسته شدم از بس نقش معلم فارسی دوم ابتدایی و استاد فارسی در دانشگاه رو بازی کردم ... آقا رضا پاسخ فنی حرفاتو بارها در همین سایت بهت دادم، فعلاً هم به یه آموزش ساده در زمینه نگارش زبان فارسی بسنده می کنم ... می دونی کاربرد پرانتز در فارسی و تمام زبان های دنیا چیه؟؟؟!!! دادن توضیح اضافی ولی ضروری در مورد یه چیز؛ بنابراین پرانتز رو وقتی به کار می بریم که جمله مون بدون خواندن واژگان داخل پرانتز هم معنی داشته باشه و به بیان دیگر اگه واژگان درون پرانتز رو برداریم جمله بازم معنی بده و از نظر دستوری درست و کامل باشه ... حالا یه نگاهی به پرانتزهای این 4-3 ماه خودت بکن و ببین پرانتز واسه شما فقط جنبه ی تزئینی داره و هیچگونه کاربرد دستوری نداره ... برای نمونه در همین خط 9 عرایض جنابعالی اگه پرانتز شما رو برداریم، جمله به جای این که بازم معنی داشته باشه، این جوری میشه: "و بعد اینکه دادنم به"
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹:۱۴
پاسخ
2
1
بهنام کرمان
بارسا جان، تو فعلاً برو ببین "تسخیر" رو چگونه می نویسن تا بعد ببینیم چی میشه ... بعدشم، برزیل اتفاقاً هیچ وقت درک فوتبالی نداشته و همیشه با اتکا به چند تا بازیکن تکنیکی مثل په له و سوکراتس و گارینشا و... (و البته اعمال نفوذ هاولانژ، رییس وقت فیفا) موفقیت به دست آورده، درک تیمی (یعنی تاکتیک و نه تکنیک) فقط و فقط آلمان داره و بس (تنها کشور دنیا که همیشه هم در زمینه ملّی حرف واسه گفتن داشته هم باشگاهی) ... تازه، مسی اگه به پیراهن بارسا تعصب داشت هرسال به مسئولان بارسا فشار نمی آورد که دستمزدشو از CR7 ببرن بالاتر (تو اینترنت به هر زبانی خواستی بزن تا ببینی راسته)؛ مسی اگه به بارسا تعصب داشت به خاطر 45 دقیقه نیمکت نشینی اون بچه بازی ها رو از خودش در نمی آورد و تیم رو وارد حاشیه نمی کرد
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰:۳۵
پاسخ
3
5
reza
به به ببین کی اینجاست؟(آقای استاد بهنام کرمان).آقا تو آسمانو دنبالتون بودیم رو زمین پیداتون کردیم؟آقای بهنام کرمان یه چند وقتیه که ذهنمو یک سری سوال ها خیلی مشغول کرده و میخواستم فقط از شما سوال بپرسم که فقط پاسخ کلید این سوال هام دست شماست. آقا بزار از اونجا شروع کنم که **پ پ پ **پنالدو** شما در ضربات *پنالتی* خیلی تخصص داشتن اما در بازی با مالاگا دیگه تخصص خودشو زیر سوال برد(اینی که شما همیشه از پنالنیش تعریف میکردینم زیر سوال رفت).بعد اومد به بدترین تیم لالیگا که فکر میکنم بدترین خط دفاع 2فصل اخیر لالیگا را داشته *5* گل زد اومدین هورا هورا کردین فکر اون موقعی نبودین و اون موقع سایت خوب *نود* نبود که وقتی لیونل مسی در *لیگ قهرمانان* به *بایرلورکوزن*5*گل زد ما بیایم هورا هورا کنیم که همین بایرلورکوزن داره در *بوندسلیگا* آقایی میکنه.لیونل مسی در مقابل چنین تیمی *5گل*زد.بعد آقای بهنام کرمان یک سوال اساسی دیگه داشتم.میخواستم از شما سوال کنم این آقای *پنالدو* اعصاب نداره؟یعنی در مادرید فقط اونه که آدمه *فقط اون باید گل بزنه* بقیه آدم نیستن؟بازیکن نیستن؟ باید همیشه دروازه خالی بهش بدن و بعد اینکه دادنم یه (تشکر خشک و خالی ام نمیکنه).دیگه خدایی حرفی نمیشه درمورد این فرد پنالتی **نزن**گفت.آقا راستی **اسطوره و نماد**باشگاه شما مادرید هم درباره لیونل حرف زد شنیدید اگر نشنیدید من دوباره میگم بهتون..رائول گونزالس..بهترین بازیکنی که برابر او بازی کرده‌ام لیونل مسی ستاره بارسلونا است. هر چند من این شانس را داشتم تا با ستاره‌های بزرگی چون زیدان، رونالدو، فیگو و کریستیانو رونالدو بازی کنم اما مسی متفاوت‌تر از همه بود. او هر چیزی را در فوتبال آسان می‌کند. مسی غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند. او بی‌نظیر است..*شنیدید؟این حرف من بنده حقیر و بارسونایی ها نیست حرف اسطوره و نماد باشگاه شما مادریده.مرد کوچک ولی خیلی بزرگ لیونل مسی.سایت خوب نود بخدا تمام سعی خودمو کردم خیلی قشنگ بنویسم توروخدا نظرمو به نمایش بزارید.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳:۲۴
پاسخ
5
4
حسام
هوادارای رئال گندشو درآوردن با این کاراشون. اوج گندشون هو کردن کاسیاس بود. خجالت آوره.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰:۵۹
پاسخ
2
8
ere
خب بهنام جون فرق رعال و بارسا همینه دیگه واسه همین این همه بازیکن بزرگ اومدن تو رعال ولی اصلا اسمی ازشون نموند چه خوشت بیاد چه بدت بیاد رونالدو اخلاق نداره حتی سوارز ا ماه گل نزد ولی وقتی تیمش گل میزد میرفت خوشحالی میکرد نه اینکه... قبلا هم گرت بیل قربانی رونالدو شده بود حالا هم که اربلوا
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸:۱۱
پاسخ
3
4
حمید
اگه پنالدووووو بازیکن بزرگی بود مطمئن باشین هیچ کس جرات هو کردنش را نداشت.دیگه همه فهمیدن استاد پنالتی و دروازه خالیست این پنالدووووو.جالبه بعضی ها میگن رئال مادرید با کمک پنالدو این چند سال جام ها را کسب کرده عجب حرف خنده داری هاهاها هه هه هه. "عشقم و سلطان قلبم،مسی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=پنالدو=دروازه خالی=گوشواره به گوش
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۴:۲۷
پاسخ
6
2
بارسا
اتفاقا تماشاگران اسپانیایی مثل بازیکناشو که کل دنیا رو در تصخیر خودشون قرار دادن حتی بالاتر از برزیل بسیار درک بالای فوتبالی دارن فقط اونا مشکلشون با اقای پنالدو در اینکه پنالدو خیلی به جنبه های فردی خودش فکر میکنه و شما خواهشا ایشون رو با لئو مقایسه نکنید که لئو یعنی نماد تعصب باشگاه بارسا و تمام فکرش به سربلندی باشگاست در ضمن تو تیم دومتون اقای پپ مربیگری میکنه که بکشنش بازیکن مغروری مثل پنالدو رو نمیگیره تو بارسا اگه یادتون باشه زلاتان رو فقط بخاطره همین غرورش نخواست بعد میاد پنالدوی رو میگیره که خود گواردیولا رو تو یه بازی با رئال هول داد.......فکرشم نکن اون لئوست که هرجا بره میخوانش حتی مورینیو مغرور
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۹:۱۶
پاسخ
7
2
amir
وقتی اسطوره تیم یعنی کاسیاس رو که 17 سال تو رئال بازی کرده هو میکنند چه انتظاری هست که رونالدو رو هو نکنند.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۲:۰۵
پاسخ
2
6
فرناز عاشق 6 اتیشه ی پرسپولیس و تا ابد رئالی.CR7
آقا بهنام شدیدا با حرفاتون موافقم... برخی از رئالی ها (اسپانیایی ها)قدر کریس رو نمی دونند و از اینکه چنین جواهری داره تو تیمشون بازی می کنه زیادم خوشحال نیستند.... با این اوصاف اگه کریس بره بایرن مونیخ بازی کنه , من اصلا ناراحت نمی شم. چون به نظرم آلمان ها بیشتر قدرش رو می دونند. در ضمن بایرن نیز تیم محبوبمه. کریس از اینکه نمی تونه گل بزنه خودش خیلی ناراحته. وقتی روحیه ی جاه طلبی اش رو برای گل زدن می بینم , احساس غرور می کنم... تو تکی رووونالدو.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۸:۰۶