آیا استقلال می‌تواند شروط استراماچونی را برآورده کند؟/ امیدوار به بازگشت مرد ایتالیایی

آیا استقلال می‌تواند شروط استراماچونی را برآورده کند؟/ امیدوار به بازگشت مرد ایتالیایی

13836
11:39
20 آذر 1398
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال در تازه‌ترین اظهار نظر خود عنوان کرده است که تا 48 ساعت دیگر تکلیف او با استقلال مشخص می‌شود.

به گزارش سایت نود، سرمربی استقلال پس از کسب نتایج تحسین‌برانگیز در لیگ ایران به یکباره پیش از دیدار پیکان- استقلال با ارسال نامه فسخ قرارداد به باشگاه، ایران را ترک کرد.
در روزهای گذشته تلاشهای زیادی برای برگرداندن استراماچونی انجام شد. استراماچونی در چند اظهارنظر خود عنوان کرده اگر مشکلاتش حل شود حاضر است بلافاصله به تهران برگردد. به نظر می‌رسد برخی شروط "استرا" برای استقلال شروط سختی است.
الف- شرط اصلی استراماچونی این است که از این به بعد حقوق او به صورت مستقیم از سوی باشگاه به حسابش واریز شود. باشگاه استقلال باتوجه به تحریم‌ها امکان واریز مستقیم پول را نداشت و مبالغی توسط اشخاص ثالث به حساب مربی ایتالیایی واریز می‌شد. به دلیل قوانین ضدپولشویی این انتقالهای مالی انجام نشد و این امر حتی منجر به بسته شدن حساب استراماچونی شد. به نظر می رسد این شرط سخت‌ترین شرط برای استقلال خواهد بود. استقلال با توجه تحریم‌ها توانایی واریز پول به حسابی خارج از ایران را ندارد و این مشکل شاید با کمک نهادهای بالادستی مانند وزارت امورخارجه حل شود. 
ب- پرداخت شدن مطالبات قبلی یکی دیگر از شروط آندره‌آ استراماچونی است که این شرط را استقلالی‌ها پذیرفتند و انجام دادند.
ج- همانطور که کامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرده استراماچونی خواهان تغییر مفاد قراردادش است و تاکید دارد مدت قراردادش از دو به یک سال تغییر کند. ظاهرا مسوولان باشگاه استقلال چاره ای ندارند به غیر از اینکه برای رضایت هواداران به این خواسته استراماچونی تن دهند.
د- گفته می‌شود مربی ایتالیایی با برخی افراد حاضر در باشگاه هم مشکل داشته که با رفتن امیرحسین فتحی این خواسته او هم تا حدودی برآورده شده است.
در این چهار شرط سخت‌ترین، شرط اول است. مطمئنا اگر باشگاه استقلال نتواند به استراماچونی تضمین دهد که پرداخت‌ها بر طبق خواسته او انجام خواهد شد این مربی از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد. صحبت‌های مسوولان وزارت ورزش نشان می‌دهد آنها راه‌حلی برای این مشکل پیدا کردند و احتمال بازگشت مرد ایتالیایی زیاد است.
 

اختصاصی
نظرات کاربران
arya
مربی که "هفت تا جام" گرفت رو فراری دادن کسی عین خیالش هم نبود حالا مربی که "هفت تا بازی" رو برده کل مملکت بسیج شدن
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۷:۳۱
پاسخ
125
64
AZADI
انقدری که پیروزیا اظهار نظر کردن خود استقلالیا کامنت نزاشتن!!!:///
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸:۰۹
پاسخ
0
92
ایران پرسپولیس
کامنتهارو که خوندم دیدم دوباره وزیر و سفیر پرسپولیسی شروع شده بابا تیمتون مربی نداره 2 روز دیگه بازی دارین اونوقت شما دنبال نخود سیاه میگردین دقیقا به همین دلیله که هیچوقت هیچی نمیشید
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۳۴
پاسخ
29
31
تیم ملی 99
دوستان استقلالی با کمال احترام خدمتتون عرض کنم تا زمانی که دنبال بهانه باشید و بندازید گردن این و اون و حرفه ای نباشید موفق نخواهید شد اینکه مدام بحث وزیری را می کنید که کاره ای نیست یا بحث داوری و سایر بهانه ها یعنی اینکه از خود تیم ناامید شده اید به این بهانه ها رو اورده اید بعد از پرسولیس تیم دوم خود من استقلال هست خیلی دوستانه و محترمانه بهتون میگم این رفتار رفتار کودکان هست سعی کنید که خود را تغییر دهید و بزرگ فکر کنید با افکار و بهانه های کودکانه که چرا برا من ابنبات نگرفتی و ...تیم به جایی نخواهد رسید اون تیم ژاپنی دیگه را هم که دیدید عینا زدن به حاشیه و ..مربیشون ول کرد رفت ترکیه و همه چیز را باختن رفتار تماشاچی و هوادار خیلی مهمه یه فکری به حال این نوع بهانه ها بکنید رو خود تیم متمرکز بشید اگر این کامنتهایی که میذارید مربوط به ادمهای زیر 12 سال هست که هیچی قابل درک هست بزرگ بشید
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳:۴۲
پاسخ
82
157
امیر۶
ما برانکو رو از دست دادیم چون ۱۱ ماه حقوق نگرفته بود اونوقت این آقا بخاطر اینکه پولشو به کدوم حسابش بریزن دو روز قبل از بازی قهر میکنه میره بازم وزیر پرسپولیسیه
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸:۲۲
24
12
ممد نبودی
یکم تفکر کن دوست عزیز بعد بیا حرف بزن.
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۷:۰۳
82
10
حرف حساب
‌این آقا فکر کرده استقلالو قهرمان جهان کرده. بابا دوروزه اومده صدر اونم با یه بازی بیشتر اینا از بس صدر جدول ندیدن این آقا رو بت کردن اونم داره حالشو میبره. هم اونو جو گرفته هم اینارو
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۰:۲۲
پاسخ
100
107
ایداسادات25بهمن1380
وزیر پرسپولیس هر کاری برا شیشتقلال می کنه
۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۹:۰۴
27
62
ارتش سرخ قهرمان
دوست عزیز با وجود اینکه پرسپولیسی هستم دوست ندارم به مربی استقلال توهین کنم اما تا حدودی با شما موافق هستم .البته ظاهرا مشکل استرا این بوده که پلیش ایتالیا بهش گیر داده و حساب های بانکی اون رو بستن. اینجوری هم می خواست سر و صدا به پا بشه تا همه بفهمن که داستان واریز پول ها به حساب های مختلف استرا و توسط ادم های مختلف و از کشورهای مختلف چیه!ربطی هم به حقوق و دستمزد اون نداره. کل داستن اینه. اما من به دوستان عزیز استقلالی حق می دم که نگران باشن. بعد از مدت ها استقلال داشت خوب بازی می کرد! بعد از چند سال تونستن حتی برای چند هفته هم شده، بیان صدر جدول و.... در هر صورت اگه جای استقلال و پرسپولیس رو عوض می کردیم، باور کنین ما هم بدتر از هوادارهای استقلال رفتار می کردیم. من کاملا بهشون حق میدم و از خدا می خوام این بت و اسطوره دوستان استقلالی برگرده تا بعدا بهونه ای نداشته باشن و ادعا کنن که اگه اون رو فراردی نمی دادن ما قهرمان جهان می شدیم.
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۰:۱۴
23
112
حسام
حرف این چیزا نیست.حرف ضعف مشهود مدیرانمون.اینا که فکر می کنند دروغ گفتن نشانه سیاست داشتن.و کلک زدن نشانه زرنگی.در صورتیکه طرف حرفه ای و سه تا وکیل و مدیر برنامه داره.اصلا هم لنگ این صد هزارتا نیست.بحث اوضاع بی در و پیکر مدیریتی ما است
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۱:۳۲
6
66
کامی دقیق
لایک . طرفداران اسنقلال طوری استرا استرا میکنن که انگار با استرا قهرمان جهان شدن بابا هیچی بزرگتر از باشگاه ها نیست.
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱:۳۲
45
86
شاهد عینی
این تیم با مدیران ابن الوقت که تنها هنرشان گوش به فرمان هوادار بودنه هیچی نمیشه جالبه که فال تو آخرین رپرتاژ آگهی که داشته تاکید کرد که هر چی هوادار بگه اگر ایشون در جام جهانی موج سواری شرکت کنه اول میشه
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰:۰۹
پاسخ
16
51
عدالت
چقدر تعجب اوره که پرسپولیسی ها عشق کامنت گذاشتنن!!!!!!!!! همه جا حضور فعال دارن به شما ها چه مربوطه میسوزید که استرا برگرده ..... تا حالا نفهمیدید که چرا انقدر همه از پرسپولیس بنفرت دارن از تراکتور سپاهان و... گرفته . برید یه فکری به حال خودتون بکنید ..... ممنون از ادمین
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۳۴
پاسخ
194
87
ایران پرسپولیس
شما ازما نفرت دارین چون مثل ما نیستید یعنی درحد ما نیستید ازمانفرت دارین چون بلد نیستین تیمتونو حمایت کنید خوشحالم که خانواده پرسپولیس باعث سوزش شدید شماها شده
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۰:۲۴
17
45
استقلالی
با تمام احترامی که به استقلال وهواداراش قائلم باید بگم وقتی پرسپولیسی ها دارن با احترام بادما استقلالی ها همدردی میکنن باتوجه به اینکه تو فصل قبل خودشون این وضعیت رو کشیدن مااستقلالی هاهم نبای بهشون بی احترامی کنیم
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷:۲۷
40
4
ممد نبودی
واقعا یکی از دلایلی که خوشحالم پرسپولیسی نیستم طرفدارای پرسپولیسن!
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۵۷
2
101
ممد
خخخخخ خوبه شما همیشه زیر پستای مربوط به سروتون چادر زده بودین... از چی بسوزیم آخه؟؟؟ صدر جدول با یه بازی بیشتر؟
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸:۲۳
85
15
Soheil
اولا ما از خدامونه برگرده تا بببنید امسالم هیچی نیستید حتی با مربی ۸۰ میلیاردی! دوما ما چرا باید بسوزیم وقتی تو ۴ سال به اندازه کل تاریخ شما جام گرفتیم؟ و در ضمن مگه شما زیر پست مربوط به ما نظر نمیدین؟ و مهمتر از همه شمایی که بخاطر این مشکل مدیر و وزیر و ... مقصر میدونید چه بحثی میشه باهاتون کرد؟ تحریم بانکی میدونی چیه؟ سوئیفت میدونی چیه؟
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۴:۵۶
129
22
سامان نراقی
نفرت شما از پرسپولیس به خاطر کامنت های پرسپولیسی ها نیست چون که این طبیعت کری خوانی است و این سایت هم ملک پدری استقلال نیست که زیر خبرهای آن کسی نیاید و کامنت نگذارد همان طور که طرفداران سایر تیمها زیر اخبار سرورشان پرسپولیس کامنت گذاری می کنند، نفرت شما از سر حسادت است ، تیم پرسپولیس سه سال پشت هم قهرمان شده و برای سال چهارم هم پای کار است و این شما را می سوزاند
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۲:۰۹
169
1
ایلیا (زنده باد برانکو)
یادت رفته موقع رفتن برانکو صفحات پر بو از اظهار نظر و پایکوبی استقلالیا
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱:۳۸
136
1
احمد
واقعا مدیریت در ایران افتضاحه. به استراماچونی میگن تیمو تمرین بده و توی بازی ها رو نیمکت بشین و تیمو هدایت کن و ببر صدر جدول ولی پولت رو بعدا میدیم و مدام امروز و فردا می کنن. اما کاش یکبار استراماچونی و امثال اون مثل برانکو بگن پس ما 5 هفته تیمو تمرین نمیدیم و روی نیمکت نمیشینیم ولی شما پول این یک ماه رو بریزید به حسابمون. واقعا صحنه دیدنی می شه. وقتی مدیر عامل و هیئت مدیره این شرایط رو قبول نمی کنن برعکسش هم نباید باشه.
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵:۵۷
پاسخ
26
53
هادی
چرا یه عده میگن استرا نباید قبل از بازی با پیکان میرفت؟ اگه بازی پیکان رو میموند، نمیشد قبل از بازی با شاهین؟ بازی با شاهین هم میموند؟ عین شفر؟ که یه روز صبح از در باشگاه راهش ندادن؟ و شروع کردن علیهش دروغ سر هم کردن؟ بعدشم من و شماها نمیدونستیم که استراماچونی میخواد بره، اما مدیریت باشگاه خوب میدونست. اونا غافلگیر نشدن. این ما بودیم که شوکه شدیم. پس اگر میخواستن نمیذاشتن بره. زنده باد استراماچونی
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۲:۵۸
پاسخ
39
53
علی
بعد از کیروش ایراد میگرفتن که چرا امر و نهی میکنه ،سلام ضایع ها
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۳۳
پاسخ
4
69
کارشناس خبره
استق لال با استرا هم هیچی نمیشه. عیار این مربی موقع ترک کردن ایران قبل از یک بازی مهم سنجیده شد. برای سهمیه بجنگید مال قهرمانی نیستید شما
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۳۱
پاسخ
236
1
ممد نبودی
استق لال نه دوست عزیز! سرور! این نکته ی اول که خواستم یاداوری کنم. نکته ی دوم اینکه بله با وجود مافیای قرمز همه ی تیمها باید برای سهمیه بجنگند!
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۰:۳۸
2
56
آریا
اخلاق طرف به شما مربوط نمیشه حقشه باید بگیره شما از لحاظ فنی شاید بهت مربوط باشه که آمار و ارقام مشخصه نیاز به بحث نیست. بعدشم شما برو در مورد تیم خودت نظر بده بیکاری میای در مورد مسائل استقلال اظهار نظر می کنی.
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲:۵۸
1
41
اس اس ☆☆
عزیزم هم من میدونم هم تو تا ۱۴۰۰ وضعیت همینه شما نگران هیچی نباشید قهرمانیتون بازم تضمینه . وگرنه با این شرایط که استقلال در پیش گرفته بود عمرا تیمی در برابرش قد علم نمیکرد . استرا برنمیگرده چون مسئله اصلا بحث پول نیست .
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴:۲۴
1
82
ما داورا ول کن استقلال نیستیم
منتظر دور جدید ناداوری های ظالمانه در حق استقلال باشید چون نقششون نگرفت و استرا احتمالا بر میگرده...
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵:۴۰
پاسخ
60
146
ایران پرسپولیس
وقتی برانکو رفت هم همین حرفارو زدن که پواشو دادیم ،با ما قرارداد داره ،نمیتونه بره، فردا برمیگرده، اگه نیاد شنبه میادوووو. آخرشم نیومد که هیچ فسخم کردو هیچ کاری نتونستن بکنن پس لطفا الکی وعده سرخرمن ندید و دل هوادارو خوش نکنین واقعیت رو بگین خلاص
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴:۳۲
پاسخ
22
116
لاری
به هر حال اگر بخواهیم حرفه ای باشیم باید همه جوانب امر در نظر و مو به مو مفاد قرار داد را اجرا کنیم نمی شود قولی بدهی و بعد نتوانیم از عهده اش برائیم .حرفه ای بودن ساز وکار خودش داره و البته باید به ان متعهد باشیم . از قبل باید پیش بینی لازم صورت گیرد تا گرفتار نشیم و بیخودی هزینه ای متحل نشویم . حیف است که فرصت ها از دست داده و فکر کنیم که در آینده بدون تدبیر حل می شود .
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۵۰
پاسخ
1
42
استقلال
حالا که استرا شرظ یکسال گذاشته باید یه بند بزارن که در صورت قهرمانی استقلال در لیگ قرارداد به صورت اتوماتیک با همان مبلغ قبلی (نه مثل شفر یک میلیون و دویست هزار دلار بیاد روش) تمدید بشه . ضکن اینکه به خاطر طولانی مدت بودن بازی های آسیایی سه ماه بین یک هشتم و یک چهارم فاصله هست . استرا حق نداره توی مرحله ی حذفی استقلال رو تنها بزاره . اینجور نشه که استقلال تا یک چهارم نهایی آسیا بره . بعد بگه من مذت قرار دادم تمومه می خوام برم .
۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵:۱۶