آیا برانکو تنها گزینه تیم ملی است؟

آیا برانکو تنها گزینه تیم ملی است؟

20980
11:12
16 آذر 1398
صحبتهای روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نشان داد که کار مارک ویلموتس در تیم ملی ایران به پایان رسیده است.

به گزارش سایت نود، فدراسیون فوتبال در این روزها به صورت چراغ خاموش در حال انتخاب جانشین ویلموتس است. به نظر می‌رسد انتخاب نهایی مسوولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برانکو ایوانکوویچ است و دو طرف به توافق اولیه هم رسیده‌اند.
صحبتهای محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس هم نشان داد که برانکو در آستانه حضور دوباره در راس تیم ملی ایران قرار دارد، موضوعی که مهدی تاج هم آنرا را رد نکرد. ظاهرا انصاری‌فرد قصد داشته این مربی کروات را به پرسپولیس برگرداند اما با مخالفت وزارت ورزش روبرو شده‌است.
روزنامه شرق امروز در گزارشی ضمن اشاره به این موضوع از مذاکره همزمان فدراسیون فوتبال با دو گزینه دیگر خبر داد. فدراسیون فوتبال این احتمال را در نظر داشته شاید به هر دلیلی توافق با برانکو ایوانکوویچ نهایی نشود. 
در گزارش شرق به نام یکی از این دو گزینه اشاره شده است. یکی از این دو گزینه "برت فن‌مارویک"، سرمربی 67 ساله هلندی است که به تازگی از تیم ملی امارات اخراج شده است. او سابقه سرمربی‌گری در تیم های استرالیا، هلند، عربستان، هامبورگ، فاینورد و دورتموند را نیز هم دارد.
به گزینه دوم اشاره ای نشده و از او به عنوان مربی‌ای هم‌سطح با برانکو یاد شده است. البته به نظر می‌رسد کار فدراسیون فوتبال با برانکو نهایی شده است و گزینه های دیگر شانس چندانی برای نشستن جای ویلموتس ندارند. 
 

نظرات کاربران
لیلی
کسی دیگه نمیتونه بیاد ایران
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴:۲۸
پاسخ
2
38
حسین
یک سرمربی ایرانی بیارید و تا جام ملت های اسیا ازش حمایت کنید ، البته برانکو هم از ایران شناخت کافی داره ولی الان تو این وضع اقتصادی نباید پول بیشتر از این حیف و میل کرد.
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴:۵۷
پاسخ
24
57
مرتضی
حالا انقدر وقت تلف بکنین بشه عید الان سه ماه دیگه بیشتر تا عید نمونده این سه ماه هم با بحث وجنجال که این خوبه اون خوبه از دست بدین ماشالله ما ایرانیا خوب بلدیم فرصت ها رو ازدست بدیم.
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰:۴۴
پاسخ
3
36
9090
علی دایی علی دایی علی دایی
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲:۰۴
پاسخ
65
28
یاسر
فقط آوردن برانکو کافی نیست بهتر بخاطر این بلایی که فدراسیون سر تیم ملی آورده آقای تاج برای احترام به هواداران استعفا بدهند
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۳۹
پاسخ
8
64
حسین
فن مارویک هم اخراج شد اگه بتونن اونو بیارن و باشرط کار مداوم چند ماهه میتونه یه تغییراتی بده.البته امیدوارم.
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰:۳۰
پاسخ
22
21
حمید
من خواهش میکنم یه بار نطرات من رو به فدراسیون نشین ها بدید خواهشا کمی روش فکر کنید من قبل اومدن به ویلموتس گفتم به نطر من باید بین 4 کاندید (ونگر، مربی لایپزیش، مربی اتلانتا و مربی والنسیا ) یکی رو انتخاب کنید هنوزم رو حرفم هستم بابا کافیه یه بار به لیست 50 مربی برتر در این چند ساله رجوع کنید برید امارشون رو یه نگاه کنید از بین گزینه ها فعلا مربی والنسیا در دسترس هستش چون ز باشگاهش اخراج شده این مربی والنسیا رو برد لیگ قهرمانان حتی کوپادل ری رو با برد برابر والنسیا بدست اورد چرا مارسلینو گارسیا تورال که مربی والنسیا بوده رو کاندید نمیکنید بخدا بهترین گزینه برای ایرانه شاید باز همچین فرصت مناسبی پیدا نشه که هم یه گزینه خوب باشه و هم در دسترس باشه
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰:۰۴
پاسخ
22
19
مسعود گل باشی
بدبخت شدیم رفت
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۰:۳۶
پاسخ
33
34
Adel Saedi
کرکره تیم ملی روهم بکشید پایین همین مونده این اقا بشه سرمربی همین اقا بعد نتایج بد حاضر نبود بیاد جوابگو مردم بشه از اونور جیم زد خونشون از پرسپولیس شکایت میکنه فکر میکنه تنها موفقیت پرسپولیس خودشه این اقا زمان کیروش دودستگی مرموزانه راه انداخت جو علیه ایم ملی کرد شد همون جیزی که کیروش اخرین ایام روش تاکید کرده بود که سرمربی تیم ملیتون خودتون میدونید کیه این زور زدن ها برای تیم ملی بوده اینم از وعده فدراسیون قرار بود بهتر کیروش بیارنند با این تفاصیل باز اه برکنار کردن کیروش از تیم ملی تو دلمون همچنان غیر قابل هضم
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰:۵۴
پاسخ
46
44
یونس**
نمیدونم چرا اصرار دارن برانکو رو بیارن تیم ملی!!بخدا این کار برگشت به عقب وباعث حاشیه های بیشتر برای تیم ملی به نظرم در حال حاضر بهترین گزینه گل محمدی
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۵:۴۵
پاسخ
33
33
مرادبیگ
با اومدن برانکو مثلث ژاپنی که هوادارن پرسپولیس رو به خاطر اینکه با کیروش بد بودند خیانت کار به کشور معرفی میکرد خودش در وضعیت مشابهی قرار میگیره و حالا مثلث ژاپنی هنوز برانکو به تیم ملی نرسیده خیانت به کشور رو آغاز کردده اند.البته با توجه به سابقه برانکو و شناخت از تیم ملی و تیم های عربی و کارنامه خوب میتونیم امیدوارم باشیم اگه بازیکنهای تیم ملی بهش خیانت نکنند تیم ملی خوب و قوی بسازه.امیدوارم بازیکناهای استقلالی و سپاهانی و تراکتوری تیم ملی با تمام وجود و بدون حس انتقام و خیانت با قدرت برای تیم ملی بازی کنند.چون همه دارند اونها رو میبینند و اگه کوچکترین کم کاری کنند به سختی از طرف مردم سرزنش میشوند.برانکو انتخاب خوبی هست فقط به شرطی که کینه جویان و بدخواهان علیه توطئه نکنند.مطمئن هستم که میتونه تیم ملی رو به قله برسونه.
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۴۹
پاسخ
28
34
حسام
به شخصه معتقدم کسی باید بیارن که دارای سبک و اندیشه باشه و بتونه چیز جدیدی به فوتبال ملی اضافه کنه... مثل کیروش که حداقل دفاع و یکدستی و نظم رو وارد کرد... برانکو مربی خوبیه اما تفکراتش در جوانیش وارد کرد و چند سال سرمربی ملی و پرسپولیس بوده چیز جدیدی نداره... اگه هم خارجی با این شرایط پولش ندارن بهتره همون داخلی بزارن.
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۶:۲۴