اتفاق عجیب در بازی تدارکاتی پرسپولیس؛ بیرانوند مصدوم بازی کرد!

اتفاق عجیب در بازی تدارکاتی پرسپولیس؛ بیرانوند مصدوم بازی کرد!

10203
12:35
24 آذر 1398
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که گفته شده بود به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم مقابل سایپا حضور نداشت امروز در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت!

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار روز گذشته برابر سایپا، امروز در دو گروه به بازی دوستانه و ریکاوری پرداخت.

پرسپولیس در بازی تدارکاتی امروز خود با سرخپوشان پاکدشت با ترکیب علیرضا بیرانوند، احسان حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی، آدام همتی، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و مهدی عبدی به میدان رفت.

بیرانوند در حالی به دروازه سرخپوشان بازگشت که کادر پزشکی و فنی پرسپولیس غیبت او در بازی روز گذشته با سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از ناحیه پا عنوان کرده بودند.

2051

نظرات کاربران
ستارگان سرخ ایران
بیرانوند و رادو دوتاشون عالین
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰:۲۶
پاسخ
11
57
zhandarm
مصدوم نیست آقایون محرومش کردن
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۱:۳۸
پاسخ
12
28
یک قدم جلو
هههههههههههه. ینی واقعا که. دوستان متوجه شدن چی شده.
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۸:۰۸
پاسخ
66
45
20
نوچ ححححححح
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۵:۱۹
7
23
بیطرف
مصدومیت داستان الکی بود.
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۵:۱۱
11
54
ژنرال
خب معلومه بازیه دوستانه با یک تیمه ضعیف با بازی رسمیه پر فشار و حساسه لیگ ، یکی نیست حتما تو این بازی ها شرکت میکنه که بدنش از شرایط مسابقه دور نشه.
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۴:۱۷
پاسخ
31
102
علی
مصدوم یعنی بازی کنه مصدومیتش بیشتر میشه فقط ۱روز از بازی سایپا گذشته حالش خوب شد
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶:۵۹
11
26
جعلی های بی منطق
بهترین بازیکن آسیا!!!!ذخیره تیم پنجم پایتخت!!
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳:۲۴
پاسخ
224
61
بهزاد
باشه قبول.ما تیم پنجم پایتخت. پس ببین شما چقدر داغونید که از تیم پنجم پایتخت ۶ تا خوردید.خخخخخ
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰:۳۱
22
93
خطاب به بالایی
متاسفانه بیرانوند بازیکن استقلال نیست بازیکن بهترین تیم ایرانی اسیا یعنی پرسپولیسه ادمین بی طرف چاپ کن
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵:۲۴
42
52
زانیار
تیم پنجم پایتخت منظورت 6تقلاله ؟ :)
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۴۲
63
105
پرهام
واقعاکه اسمت برازندته
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵:۱۰
11
106
حمید
من استقلالی ام اما واقعا بیرانوند رو دوست دارم و قبول دارم که تازگی داره ضعیف عمل میکنه از طرفی هم نیمکت نشینیش تو بازی سایپا اصلا عجیب چون رادوشوویچ بهتر از بیرانوند عمل کرده . امیدوارم بیرو زودتر به روز های اوجش برگرده.
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۱۳
پاسخ
21
151
فرهاد
صد در صد بیرانوند افت کرده اونم بخاطر اینه که دوباره توپ طلا رو از دست داد و دچار افسردگی مقطعی شده.به نظر من مربی بهترین کار رو کرده و باید فعلا به رادو بازی بده تا بیرانوند به شرایط خوبش برگرده.میتونه از بازی با تراکتور تو آزادی برگرده به تیم و دو بازی دیگه رو رادو بازی کنه هم بهتر و هم مطمئن تر هست.امیدوارم که همینطور بشه.
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۲۸
پاسخ
20
112
TGP
چون بیانوند و رادوشوویچ هر دو از سطح آمادگی بالایی برخوردار هستند، بنظر من کالدرون میتونه تو بازی های حساس بیرانوند تو دروازه باشه و بازی های غیرحساس نیز نوبتی و یک بازی در میان ازشون استفاده کنه.
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲:۱۶
پاسخ
20
86
مهدی
بنظر من امسال هردو یکی از آماده ترین های لیگ برتر هستن و اگر علی بیرو نباشه رادو جاش یا مربی میخواد تو هر بازی یه گلر داشته باشیم
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹:۳۶
پاسخ
28
108
پارسه
رادو و بیرو جفتشون لحظات خیلی خوبی برامون خلق کردن دلیل نداره برا تمجید از یکی اون یکی رو تخریب کنیم. یکیشون نمرش ۱۸ اون یکی ۱۶، در کل هردو رو عشقس.
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۴۷
پاسخ
22
117
آرش
پارسال هم صیادمنش مصدوم بود بعد سرما خورد یه دفعه رفت ترکیه امسال نوبت بیرانوند نمی‌دونم چرا مدیرای ورزشی ما صداقت ندارن
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷:۱۸
پاسخ
2
103
Majid baran
حتما شوک به بیرانوند لازمه تا به دوران اوج برگرده
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹:۵۱
پاسخ
18
104
حامد
بیرانوند نسبت به سال های گذشته افت کرده و رادوشوویچ گلر آماده این روزهای پرسپولیسه. نیمکت نشینی بیرانوند عجیب نیست، اما اینکه شایعه کنن بیرانوند مصدومه حربه قشنگی نیست.
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۴:۳۷