اتلتیک بیلبائو ۰ - ۰ بارسلونا؛ فرار از شکست با درخشش ترشتگن

اتلتیک بیلبائو ۰ - ۰ بارسلونا؛ فرار از شکست با درخشش ترشتگن

3084
01:05
22 بهمن 1397
آبی و اناری پوشان برای دومین هفته پیاپی از کسب پیروزی بازماندند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا از هفته بیست و سوم لالیگا در ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. بارسا با این نتیجه ۵۱ امتیازی شد تا فاصله اش با رئال مادرید در رده دوم به ۶ امتیاز برسد. 

نخستین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۷ شکل گرفت که ترشتگن توانست شوت سوسائتا را با یک عکس العمل خوب به بیرون بفرستد. بیلبائو دقایقی بعد روی سانتر ارسالی می توانست گل بزند اما این بار هم ترشتگن دروازه اش را بسته نگه داشت. 

در حالی که نیمه دوم بدون موقعیت خاصی و بیشتر در میانه زمین دنبال می شد تیم میزبان در دقیقه ۸۲ صاحب یک فرصت خوب شد اما ترشتگن این بار هم همانند نیمه اول با یک عکس العمل خوب توانست ضربه ویلیامز که روی پاس مونیاین در موقعیت مناسبی قرار گرفته بود را دور کند. 

دی مارکوس در دقیقه ۹۱ بازی به دلیل خطای هند دریافت کارت زرد دوم خودش را دریافت کرد تا بیلبائو با ده نفر بازی را تمام کند. بازیکنان بارسا در لحظات پایانی اعتقاد به پنالتی روی سمدو داشتند اما داور پس از بازبینی تصاویر دستور به ادامه بازی داد. 

این بازی در نهایت در شبی که مسی از نظر جسمانی کاملا آماده نبود و بارسا نتوانست نمایش خوبی ارائه کند با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
بارسا دوگانه 2018
نمیدونم دلیل چیه وقتی مالکوم اماده هستش چرا باید به مسی بازی داد که اماده نیست البته نباید از عملکرد ضعیف پیکه و سوارز و ویدال و کوتی گذشت و بوسکی هم تو اوج نیست تیمو قشنگ این یه مدت فنا داده استاد والورده البته نباید از عملکرد داوری هم گذشت اگه این سه صحنه ای که میگم حداقل برای رئال بود پنالتی رو میگرفتن دوتا هند تو محوطه ی جریمه یکیش ویلیامز بود و یکی هم سوارز ضربه سر روبه عقب زد هند شد و دیگری هم یوری کاملا تویه صحنه روبرتو رو شارژ کرد من تو این بازی یه فرق بزرگ بین والورده و یه مربی بزرگ و ریسکی دیدم این بود که زمانی که لنگله مصدوم شد به جای اینکه ور مائلن رو بیاره تو میتونست یه کار عالی کنه و مهاجم بیاره تو بااین داستان داوری ها تو این مقطع فصل بازم رئال شانس برای هرسه جام بیشتره در ضمن نیمه ی اول سمدو تو اون شرایط هند نکرد چون فاصله خیلی نزدیک بود وداور درست تصمیم گرفت ادمین جان لطفا بچاپ
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱:۱۶
پاسخ
3
3
حامد نیستلروی
با این مربی بیشتر از این از بارسلونا انتظار نمیره
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷:۲۱
پاسخ
1
10
مهران
اخی مسی اماده نبود کی اماده میشه پس
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۴:۳۷
پاسخ
30
29
تاج 1945
بارسا مربیش به درد نمیخوره
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۴:۴۱
پاسخ
11
43
بارسلونا❤
لعنت به این داورها .. دوباره دارند شروع میکنند ... وجدانا و انصافا خطایی که دقیقه‌ی آخر روی دمبله کردند ، به هرکی میپرستید ، خیلی خیلی پنالتی‌تر از خطایی بود که روی وینیسیوس دیشب انجام شد ... یعنی چطور اون پنالتیه ولی این پنالتی نیسسست ؟؟؟؟ مغزم داره سوت میکشه ... داورای لالیگا واقعا روانی‌اند
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۶:۳۲
پاسخ
50
33
بارسلونا❤
حتی اگه میبردیم هم بازم میگفتم پنالتی .. چون واقعا پنالتی بود و حق بارسا رو خوردند ... دنبال بهانه ام نیستم .. بله قبول دارم تیم بد بازی کرد اصلا تاکتیک نداشت ولی دلیل نمیشه از اشتباه بزرگ داور به راحتی بگذرم ... درضمن فک نکنم شما سنت از من بیشتر باشه ... اگه تجربه داشتی میفهمیدی همین دو امتیاز دوامتیاز و اشتباهات کوچیک داوری سرنوشت قهرمان لیگ رو مشخص میکنه ... دو امتیاز جلوی والنسیا دو امتیاز دیشب بخاطر اشتباهات داوری بارسا ازدست داد ... الان اختلاف با تیم دوم بایستی ۱۰ امتیاز میبود نه ۶ امتیاز ... بله داداش .. همینجوری با اشتباهات کوچیک زغال داره میاد بالا
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۷:۰۲
5
9
علی13
از نظرات دوستان سنشون مشخص میشه.خو وقتی تیم بده چرا دنبال مقصر جای دیگه میگردید؟؟؟همین تیم با همین کیفیت بازی اگه با 3 گل میبرد حور دیگه نظر میدادید ولی واقعیت عوض نمیشه.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۳:۵۰
4
6
رئال
تیم دوم اسپانیا بازم امتیاز از دست دادت . مسی: همه جام ها را میخواهیم !!!!!. مسی جان سنگین میشه همه جام ها با هم شما هم رژیم داری حالت بد میشه . از مارادونا مراقبت کنی بهتره به نظر من
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰:۱۶
پاسخ
42
39
Magic Messi
من از زمانیکه روماریو و استویچکوف تو تیم بودن طرفدار بارسام ولی این بدترین بارسایی که تو این ۲۵ سال دیدم حتی بدتر از بارسای تاتامارتینو. مربی که تو هر پنج شیش تا بازی فقط یه بازی هجومی و خوب بازی میکنه و عرضه تعویض حتی دقیقه نود بدترین بازیکن این دوسه ماه اخیر تیم یعنی سوارز رو نداره و بلد نیست مثل گواردیولا یا کلوب از نیمکت نشینا چطور استفاده کنه لیاقت این تیم رو نداره.امشب لیاقت بارسا باخت با اختلاف ۳ گل بود که ترشتگن با معجزه مانع شد.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹:۴۰
پاسخ
10
45
لاماسیای فراموش شده
اول باید بگذریم از آخرین صحنه ی بازی که بازیکن حریف بعد سر توپ خوردن از سمدو با یه تکل نقش زمینش کرد و اگه بعضی تیما جای بارسلونا بودن بی برو برگشت پنالتی واسشون می گرفتن.آقای والورده با احترام نسبت به شما تیمت تو سه بازی اخیر:والنسیا،رئال مادرید،اتلتیکو بیلبائو از ایجاد کوچک ترین خطر بر روی دروازه ی حریف عاجز بود! گل اول بارسا تو بازی با والنسیا که نقطه پنالتی و گل دوم شوت بیرون محوطه ی مسی بود.تو بازی با رئال جز یه موقعیت که رو خروج نصفه و نیمه ی ناواس به وجود اومد دیگه بارسا موقعیتی نداشت. بارسلونا با این وضع بازی کردن جلو رئال با یه نتیجه ۰ ۰ جام حذفی رو تقدیم می کنه،تو لیگ رئال و اتلتیکو بهش می رسن و باید با والنسیا سر سهمیه بجنگه و جلو لیون فرانسه حذف میشه!البته یکی از دلایل نبود موقعیت گل سردرگمی بازیکنان و دیگری سوآرز افت کرده است که بازیکن به پایان رسیده ای مثل بوآتنگ جایگزینش شده.بارسلونا تا نیم فصل به دنبال کسب سه جام بود و با این وضع بازی ببنم والورده کدومو برای بارسلونا نگه می داره یا با بدترین نتایج ۲۰ سال اخیر بارسلونا برای همیشه از این باشگاه خداحافظی می کنه.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۷:۴۳
پاسخ
13
28
mousa
ترشتگن چرا گل نمیخوره عجب دروازبانیه
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۶:۲۶
پاسخ
3
49
یوونتوس
بایدب مسی بیشتراستراحت بدن بدنش کشش نداره مسی بازیکن بزرگیه
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۱:۱۰
پاسخ
8
38
حمید مسی
ولی این لرد اعظم والورده چه بلایی بود که سر بارسا اومد؟بارسا را ویران کرد.بعد از رفتنش شاید بارسا یه فصل نتونه قد علم کنه.هر وقت تصویرش را نشون میدن به خودم میگم این لرد اعظم والورده مربیه بارساست!!!!!مقصر نابودیه بارسا لرد اعظم والورده هستش با این طرز خرید کردنش.لردویدال را برای چی میخواستیم؟بواتنگ را برای چی؟لنگلنت را برای چی؟لرد راکیتیچ چرا باید اینقدر بازی کنه؟چرا نباید یه مدافع چپ دیگه داشته باشیم؟لرد سوارز که واقعاً افت فاحشی کرده وقتی میبینه یه ذخیره مناسب نداره همینطور به گند زدن ادامه میده.این طبیعیه.مسی چیکار کنه وقتی اینهمه پاس میده و بقیه بازیکنا خراب میکنن.مسی را کلافه کردن.البته باز هم همه چیز به لرد بارتومئو برمیگرده چون مدیریت بارسا بود که بدترین خرید تاریخ بارسا(لرد اعظم والورده)را انجام داد.وقتی نظر میذاشتم میگفتم کوتینیو به درد بارسا نمیخوره برید اریکسن که فوق العادست و بارها گفته عاشق بارساست را بخرین از من انتقاد میشد که چرا اینهمه از کوتینیو انتقاد میکنی.وقتی میگفتم نیمار هیچی نمیشه و چند سال دیگه لیگ چین یا آمریکا هستش میگفتن حمید مسی این حرفا نزن.الان نیمار کجای فوتباله؟اما برگردیم به بارسا.شانس آوردیم رئال دیر لوپتگی را اخراج کرد و شانس دیگه اوردیم یه مربیه بزرگ نیورد چون من حدس میزنم آخرش سولاری یه جا خراب میکنه.تنها کسانی میگن این بارسا قهرمان لیگ قهرمانان میشه که یا کودکن یا چشمشون را روی حقیقت بستن.اگه بارسا قهرمان شد باید یه کارت پستال برای سایر تیما بفرسته و از زحماتشون(بد بودن سایر تیما)قدردانی کنه چون واقعاً چشمم آب نمیخوره این بارسا قهرمان بشه.واقعاً بارسا بارسا نیست.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۹:۳۲