اتهامات مدیرعامل ماشین سازی به داور جدال با استقلال؛ از نظر ما سیدعلی داور بی طرفی نیست

اتهامات مدیرعامل ماشین سازی به داور جدال با استقلال؛ از نظر ما سیدعلی داور بی طرفی نیست

15603
13:13
29 فروردین 1398
مدیرعامل ماشین سازی به قضاوت سیدعلی در دیدار با استقلال و انتخاب او برای این بازی معترض است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایلنا، هوشنگ نصیرزاده در خصوص قضاوت سیدمهدی سیدعلی در دیدار استقلال - ماشین سازی اظهار داشت: پیش از شروع صحبت‌هایم باید بگویم ما هیچ نظر منفی روی شخص سیدعلی نداریم و من به شخصه او را داوری تحصیل کرده و بی حاشیه می‌دانم ولی توصیه‌ام برای او این است که اگر می‌خواهد به داوری خود ادامه دهد و دچار مشکل نشود بهتر است خطا گرفتن را هم به قضاوت خودش اضافه کند. داور نباید در بازی نقش تماشاگر را ایفا کند و اگر اینطور باشد رشد نخواهد کرد.

وی افزود: داور خوب داوری است که هم در دقیقه 1 و هم در دقیقه 90 به درستی قضاوت کند. در دقیقه یک بازی خطای روزبه چشمی روی مهاجم ما ضربه آزاد و اخراج مستقیم داشت ولی این خطا اعلام نشد. جالب است که هم داور پشت دروازه و هم کمک داور در آن منطقه حضور داشتند ولی هیچ کدام از این 3 نفر این خطا را ندیدند و این نشان می‌دهد داوران ما هم مثل بازیکنان تا زمانی که گرم نشوند نمی‌توانند داوری کنند. اگر در آن صحنه چشمی اخراج می‌شد جریان بازی تغییر می‌کرد.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد خطای هند مدافع این تیم در محوطه جریمه گفت: این صحنه به هیچ وجه خطا نبود. مشکل کارشناسان داوری ما این است که همه آنها از تصاویر تلویزیونی برای کارشناسی استفاده می‌کنند و ما کارشناس داوری در استودیو که به تمام زوایا دسترسی داشته باشد نداریم. در صحنه‌ای که توپ به دست مهدیزاده برخورد کرد قبل از آن توپ به زانوی او خورد و به همین خاطر پنالتی نبود. در مورد گل استقلال هم که می‌گویند آفساید بود ولی گل استقلال سالم بود و مسیح زاهدی آفساید را پر کرده بود.

نصیرزاده در ادامه با اعتراض به چیدمان داوری مسابقه عنوان کرد: ما به این چیدمان معترضیم و از نظر ما سیدعلی داور بی طرفی نیست. او یک داور تهرانی است و همانطور که برای تیم‌های شهرستانی داور مربوط به همان شهر گذاشته نمی‌شود باید داور تهرانی هم برای تیم‌های تهرانی قضاوت نکند. این تصور که داور تهرانی بی‌طرف است نمی‌دانم از کجا آمده و درست نیست چرا که داور تهرانی با بازیکنان و هواداران این تیم‌ها ممکن است در تهران برخورد داشته باشد. برای بازی ما باید حیدری‌ها و خورشیدی‌ها قضاوت می‌کردند و این چیدمان اشتباه بود.

وی در مورد اینکه چرا پیش از بازی نسبت به انتخاب سیدعلی اعتراض نکردید گفت: ما همیشه به چیدمان احترام می‌گذاریم و قبل از بازی معترض نمی‌شویم ولی چیدمان داوری ما خالی از اشکال نیست. ما چند وقت پیش به کمیته داوران نامه زدیم که شاهو اصلانی را برای دیدارهای ما انتخاب نکنند چرا که باعث درگیری با کادرفنی تیم ما شده ولی به ما جواب دادند اصلانی داور باشخصیتی است. ما مساله‌ای به شخصیت افراد نداریم ولی این یک قانون نانوشته است که وقتی داوری در بازی یک تیم درگیری پیدا می‌کند بلافاصله نباید باز هم برای آن تیم قضاوت کند. من خودم کارشناس داوری هستم و این مسائل را به خوبی می‌دانم.

مدیرعامل ماشین سازی در مورد اینکه نتایج این تیم با تیم‌های بالای جدول برای سایر مدعیان هم حساس است گفت: بله و خوب است که شما گفتید 4 تیم ولی همه جا فقط از تراکتورسازی صحبت می‌شود. شما دقت کنید اگر ما دیروز استقلال را شکست می‌دادیم یا امتیاز می‌گرفتیم چقدر به سود پرسپولیس یا سپاهان تمام می‌شد ولی همه جا فقط صحبت از تراکتورسازی است.

نصیرزاده در پایان در مورد پاداشی که در دیدار با تیم‌های بالای جدول برای بازیکنان در نظر گرفته شده گفت: بله ما برای هر برد پاداش می‌دهیم و بردهای ارزشمند با تیم‌های بالای جدول پاداش بیشتری دارد ولی باور کنید این پاداش ها هیچ ربطی به باشگاه تراکتورسازی ندارد و ما دو باشگاه جدا از هم هستیم.

1870

نظرات کاربران
بیکران
فوتبالی که این آقا با این ادبیات توش یه زمان کارشناس داوری بود برااش هزار سال گریه کنی بازم کمه، تمام عالم و آدم دیدن هند پنالتی رو، میگه چون اول به زانوش خورده پنالتی نیست :))) واقعا باید بخندیم یا گریه کنیم به این وضعیت؟!
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵:۵۷
پاسخ
33
43
استقلال تاج آسیا
نظرت در مورد اون سوتی دفاعتون جلوی تراکتور چیه؟واقعا وای به حال این فوتبال دیگه مسخرش دراومده مگه میشه یه نفر صاحب دوتا تیم باشه؟استقلال و پرسپولیس اگر مربوط به وزارت هستند ولی هیچوقت به هم امتیاز تعارف نمیکنن و همه از رقابت این دو تیم خبر دارن ولی در مورد ماشین و تراکتور قضیه کاملا متفاوته.
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱:۰۳
پاسخ
58
156
دسته سه
اینا هر موقع پرسپولیس دو بار قهرمان شده ی کاری کردن سال سوم استقلال قهرمان بشه از وضعیتی ک برا پرسپولیس ساختن مشخصه هدفشون چیه ولی عمرا آگه امسال بزاریم اینا قهرمان بشن
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰:۵۳
پاسخ
147
84
علیرضا
ببخشید شما مگه چند بار پشت سر هم قهرمان شدید که میگی هر موقع پرسپولیس دو بار قهرمان شد سال بعد استقلال را قهرمان کردند بعد هم در مورد مشکلات مالی انگار استقلال خیلی پولداره.! یاد اون موقع بیفتید که مثل چی پول خرج میکردید و میگفتید ما مدیر عامل و هیت مدیره مون خوبه و مال استقلال بی عرضه خوب حالا چطور شده شما شدید مدعی بی پولی راستی بودیمیر را چند خریدید،،،!!!؟
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵:۳۷
24
46
مستر
مرد حسابی همه زورشونو داری میزنن پیروزی قهرمان بشه اون صحنه که این اقا میگه اصلا خطا نبود ولی دقیقه ۴۵ هند پنالت بازیکن ماشین سازی گرفته نشد که همه دیدن.
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۱:۵۳
29
51
Sun
"مشکل کارشناسان داوری ما این است که همه آنها از تصاویر تلویزیونی برای کارشناسی استفاده می‌کنند و ما کارشناس داوری در استودیو که به تمام زوایا دسترسی داشته باشد نداریم."سوال اول: خب بنده خدا تو که میگی نداریم چطوری خودت مدعی هستی اون صحنه چشمی پنالتی بود ایا دوربین شخصی نصب کردی یا وار استفاده میکنی ؟تازه باوجود اینکه خودت میگی سه تا دقت کن سه تا داور هیچی نگرفتند."ولی باور کنید این پاداش ها هیچ ربطی به باشگاه تراکتورسازی ندارد و ما دو باشگاه جدا از هم هستیم"سوال دوم :یعنی چی شما دوتا باشگاه جدا هستید؟مگه مالک مشترک ندارید؟ مگه پول باشگاه رو شما از جیب خودتون میدید؟مثل اینکه تویه خونه که دوتا برادر هستند یکی از برادرا بگه نه ما اصلا برادر نیستیم سند دارید رو کنید!!!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴:۲۹
پاسخ
32
98
ایمان
فقط ی چی بهت میگم شما وقتی خودتو نشون دادی ک بعد از باخت مشکوک ب تراکتور گفتی یعنی توقع دارید تراکتور رو ببریم؟ این حرفت گویای عمق فاجعس.از پاداش خبری یوووخ.
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳:۱۸
پاسخ
27
99
محسن
آقای نصیر زاده هیچوقت بیطرف نبوده و نخواهد بود من یک ملوانی هستم این را می گویم
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴:۵۸
پاسخ
22
102
بابک
خدا رو شکر که دیروز تیم استقلال با وجود دفاع اتوبوسی ماشین سازی و با وجود ناداوری ، پیروز شد و ان شالله که امسال قهرمان میشیم و هوادارای عزیزمون دلشاد...
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲:۵۹
پاسخ
14
147
مسعود گل باشی
باشه عمویی نظرات کارشناسارو بخون متوجه میشی
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸:۰۵
پاسخ
7
88
kamran
جالبه حتی 1 نفر از اونایی که نظر دادن متنو نخوندن و جالبتر اونهایی که لایک کردن هم نخوندن چون خود نصیر زاده گفت گل استقلال آفساید نبوده برای اونایی که فقط نظرات رو میخونن میگم ایشون اعتراضشون به خطای دقیقه 1 روزبه چشمی بود که میگن باید اخراج می شد
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹:۴۷
پاسخ
27
99
محمدرضا
پول پول پول ببینید چه کار می کنه
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸:۱۷
پاسخ
16
46
امیر ابی
اره راست میگه اگه بی طرف نبود که پنالتی استقلال رو نادیده نمیگرفت لطفا اقای شفر ی فکری درباره ی خط حمله بکنه
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳:۲۰
پاسخ
116
116
فریبا
اصلا شما تیم منتخب تراکتور و ماشین سازی بیارین تو بازیها ! اینجوری مخارجتون هم کمتر میشه !!!
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸:۱۴
پاسخ
41
187
hadi
شما باغیرمنتخبش نمیتونی بازی کنی منتخب بیارن که دهتامیخورین خخخ
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۳:۰۵
27
39
هوادار واقعی
شما ثابت کن نکنی این میشه اتهام ... در مورد فروزان هم شعبه یکتون حرفهاش را باید ثابت کنه . اصلا ببینم شعبه یک برای شعبه دو چقدر پاداش در نظر گرفته بود ؟؟ یه تیم می خواد بیاد بالای جدول دست به دامان تیمهای دیگه میشه کجای دنیا اینجوریه ؟؟؟ شما برای ترکتور بازی میکنی علی منصوریان برای استقلال و سپاهان . واقعیعت را اگر منطق داری قبول کن نداری قبول نکن
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳:۰۸
پاسخ
65
168
Mahdi Salmaan
آقا یحیی فراموش نشود [نقطه]
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹:۲۵
8
12
کوهمره.جروق
علی دایی 4 امتیاز داده پرسپولیس و 4 امتیاز داده استقلال چیزی که نمیدونی در موردش حرف نزن.اگه برای پرسپولیس بازی کرده پس برای اسقلال هم بازی کرده.علی دایی و قلعه نوعی هیچوقت اهل این کارها نیستند و به هیچ تیمی باج نمیدادن و تمام تلاششون میکنن.
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۲:۰۰
9
8
قرمز بی افتخار
طبق نظر شماکه منصوریان برایه استقلال بازی میکنه پس گل محمدی که 6 امتیاز مفت داد بهتون و علی دایی و تار تار هم باهم 18 امتیاز برایه شما کنار میزارن و جلو رقبا با تمام وجود فقط دفاع میکنن.اینطوری شما قبل شروع فصل قهرمان اعلام میشید و دیگه هزینه بیخود نکنن که بازی ها انجام بشهِ
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹:۴۰
23
28
سید پوریا
طبق استدلال شما ، علی دایی برای چه تیمی بازی کرد؟ ادمین خواهشا بچاپ
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳:۰۰
25
34
حامد
از نظر ما هم دو تیم با کادر مدیریتی یکسان نباید توی لیگ باشن.
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳:۰۳