اتوئو: اگر ژاوی مربی بارسلونا نشود، او را می کشم!

اتوئو: اگر ژاوی مربی بارسلونا نشود، او را می کشم!

4320
14:12
28 شهریور 1398
ستاره پیشین بارسلونا دوست دارد ژاوی را روی نیمکت مربیگری این تیم ببیند.

به گزارش وبسایت نود، ساموئل اتوئو که سابقه بازی در کنار ژاوی هرناندز در بارسلونا را دارد عنوان کرده ژاوی باید روی سرمربی بارسلونا شود.

اتوئو که اخیرا بازنشسته شد به رادیو کادنا سر اسپانیا گفته:«ژاوی فعلا در قطر رئیس است. اگر روزی مربی بارسلونا نشود، او را می کشم! ژاوی در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۶ همانند بازیکنی که ترکیب مسی، رونالدو و مارادونا است بازی کرد.

قبلا هم گفتم که ژاوی بهترین همبازی من بوده است. مردم تعجب کردند که چرا از مسی و رونالدینیو نام نبردم اما زمان حرف مرا ثابت کرد. ژاوی را هیچ وقت در حد مسی و رونالدو ندانستند اما حقیقت این است که او در کنار اینیستا در این سطح بودند.»

۲۰۳۱

نظرات کاربران
Ehsan
یه کم آروم تر رفتار کن آقای ساموئل اتوئو!
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۹:۳۱
پاسخ
19
7
استاد والورده(مغز متفکر)
اگه بیاد من خودم بلیط میگیرم زودتر از اون با گل وشیرینی تو فرودگاه منتظر میمونم(ینی واقعا کی میخاد مارو نجات بده از دست استاد؟)
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳:۳۰
پاسخ
15
34
A.Q Fard
ژاوی یک بازیکن با ضریب هوشی بالا بود و معلومه که سرمربی بزرگی میشه
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹:۴۴
پاسخ
2
55
ایوب عشقپولیسی از خنج
با اینکه هوادار رئالم ولی ژاوی واقعا بازیکن بزرگ و فوق العاده باهوشی بود ک شاید یکی از اون دست بازیکن هایی ک حداقل باید یکی دوبار توپ طلا و ب خونه می‌برد ولی انقد از نظر شخصیتی بزرگ بود ک دنبال زد و بندهای اسپانسرها با فیفا و بقیه نبود ژاوی دوست داشتنی فقط قهرمانی در قاره آسیا رو کم داره ک این مهم هم بخاطر شجاعت و تمرکز بالای بیرانوند در دقیقه آخر بازی بود ک ب خوبی ضربه سرشو مهار کرد درهرصورت امیدوارم هرجا هست موفق باشه
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶:۳۳
پاسخ
6
61
mana
باهات موافقم
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۵۹
پاسخ
2
46
لاماسیای فراموش شده
فعلاً برای ژاوی خیلی زوده تا سرمربی بارسلونا بشه.مخصوصاً این بارسلونا که والورده تمام ماهیت تاکتیکیش رو از بین برده!
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۰۸
پاسخ
10
51
عشقممم نیمار
نکش خودتو‌..چون تابلوئه ک ژاوی خودشو برا بارسلونا داره اماده میکنه :-P ژاوی حتی بهتر از گواردیولا میشه:-!
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۲:۰۰
پاسخ
8
63
علیرضا قربانزاده
با وجودی که عاشق بارسلون و ژاوی هستم ولی دیگه هیچ‌وقت مثل گواردیولا بوجود نمیاد همونطوری که قبل تر هم مثل گواردیولا وجود نداشته .
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۱:۵۱
12
5
مصطفی
نمیشه همیشه مثل این نظرت، بقیه نظراتت هم منطقی باشه؟؟!
۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۴۵
5
67