اتومبیل در اختیار سرپرست باشگاه پرسپولیس توقیف شد

اتومبیل در اختیار سرپرست باشگاه پرسپولیس توقیف شد

9190
15:19
25 مرداد 1397
طلبکار باشگاه پرسپولیس موفق شد اتومبیلی که در اختیار سرپرست این باشگاه است را توقیف کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - طلبکار باشگاه پرسپولیس موفق شد اتومبیلی که در اختیار سرپرست این باشگاه است را توقیف کند.

به گزارش وبسایت نود، اتومبیل باشگاه پرسپولیس که در اختیار حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه بود توقیف شد.

طلبکاری که روز گذشته برای گرفتن طلب خود به باشگاه پرسپولیس رفته بود در نهایت پژوپارسی که در اختیار گرشاسبی بود را توقیف کرد و با خود برد.

در زمان مدیریت محمدحسین نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس به دلیل ندادن پول به یک آژانس مسافرتی این باشگاه مقروض شد و فرد طلبکار پس از نزدیک به 4 سال برای گرفتن طلب خود در نهایت اتومبیل سرپرست باشگاه پرسپولیس را توقیف کرد.

 

1004

نظرات کاربران
محمد
ممنون از وزیر تسهیلکرده که یک ریال به باشگاه پرسپولیس کمک نکرده اما در عوض تیم موردعلاقشون رو ساپورت میکنن از ارز دولتی گرفته تا حمایت همه جانبه درصورتی ماشین سرپرست ما توقیف میشه بچه های تیم یه قرون دریافتی نداشتن با وجود اسپانسر مشترک اونا پول فصل جدید رو پیش خور کردن ولی ما داریم التماس میکنیم که چهار روز زودتر اسپانسر پول بده تا بتونیم یه پولی بدیم به بازیکنا چک بازیکن ما واسه خرید خونه برگشت میخوره اما اونا در بهترین شرایط مالی قرار دارن اشکال نداره سرت سلامت پرسپولیس ما تا پای جون به پات ایستادیم قهرمان بشی یا نشی ما دوستت داریم ما عاشقتیم ای تیم مظلوم ادمین جان اگه توام نمیخوای داغ دلمون بیشتر بشه بی زحمت چاپ کن
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸:۵۹
پاسخ
3
13
تيم دولتي
بخاطراينه كه وزير پرسپوليسيه نوبخت:" تمام تلاشمان را ميكنيم تااستقلال قهرمان آسيا شود"
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵:۵۵
پاسخ
9
24
تیم مــــــــــــــــلی 99
یک فوتبالی که باشگاهاش اینقدر وضعشون خرابه که کار رو به اینجا می کشانند! لیگی که باید با 10 تیم برگزار بشه با 16 تیم برگزار میشه هر تیمی هم بدتر از تیم بعدی است 16 تیم داغون و بی مایه
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵:۵۳
پاسخ
2
21
Yasin Taji
وای ترکیدم ازخنده:)اقای گرشاسبی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کن تا طلبا رو پرداخت کنن
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲:۵۴
پاسخ
22
12
ایمون زاید
مگه استفاده از وسایل نقلیه عمومی اشکالی داره؟ واقعا متاسفم ما از آقای گرشاسبی ممنونیم واسه این همه زحمتی که بی ادعا میکشه
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۲:۰۶
3
14
یوسف نعمتی
چقد طلبکار..... با همین فرمون برید فردا هدایتی هم میاد سراغتون...! خخخخخخخ
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۰:۳۹
پاسخ
22
12
دخـتر عشقپـولیسـی
ازیه طرف بخاطر بدهی داریم حذف میشیم از آسیا .. ازیه طرف بشار بخاطر 25هزار دلار داره میره .. ازیه طرف بازیکنا یه درصد قراردادشونم نگرفتن .. اینا تبعیض نیس وزیر پرسپولیسی؟؟!! یا من دارم اشتباه میکنم !!
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳:۵۲
پاسخ
31
74
مهدی
مطمئنی قرارداد نگرفتن؟ مجانی که بازی نکینن با سوت بلبلی. اینا همش نمایشه میخواین بگید داریم حذف میشیم که وزیر دوباره غش کنه طرف شما.این شو ها دیگه جواب نمیده
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴:۲۳
60
29
آیهان
آمار این چهل میلیون هوادار از چه منبعی درز میکنه که ما خبر نداریم؟هواداری که توان کمک به باشگاهو ندارن و نظراتشون اهمیتی نداره.باشگاهی که هنوزم پول تو جیبی میگیره یعنی بزرگ نشده یعنی محجوره...خواهشن به آمار غلط دلخوش نباشین.
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۲:۴۷
پاسخ
15
31
تیم مافیا و جعل
اگر این همه بدهکارن چرا دیروز خبر اومد که این همه دلار دادن بازیکن کروات که حتی یه لحظه هم بازی نکرد براشون و بعدش هم بازیکن عراقی رو خریدن و این همه هم که خرج بازیکن های جدید کردن.
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸:۱۲
پاسخ
54
36
میلاد/استقلال
چه طلبکارای با نمکی داریم (((((((:
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸:۰۲
پاسخ
9
60
عشقممم نیمار
اخخخخه... چقد باشگاه هشتپولیس بی پوله. :-( اینقد بی پوله ک دیروز یه شاه ماهی عراقی خریدن و‌امروز ماشین توقیف میشه... :-)
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵:۰۳
پاسخ
79
39
پیمان
باید گریه کرد به حال فوتبالی که بهترین و پر طرفدارترین تیم هاش پرسپولیس و استقلال به عالم و آدم بدهکار هستن.
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۳:۳۰
پاسخ
3
101
یلدا
درود بر مرد بی ادعا آقای گرشاسبی که واقعا داره واسه ی پرسپولیس تلاش می کنه...
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱:۱۶
پاسخ
31
78
پرسپولیسیم تا ابد
الانه که استقلالیا ستاره سوم رو برنن و از خوشحالی بال در بیارن. با حمایت همه جانبه و صحیح از تیم جوابشون رو بدیم.
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲:۲۴
پاسخ
47
131
راموس تایم
دوست ابدی هیچ عددی نیستی نه خودت نه تیمت پس برو دوغتو بنوش
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۹:۰۳
21
22
سرخ
خخخ یعنی ترکیدم از خنده.... ۴ ساله پول بنده خدا را ندادید؟؟؟ عجب ....
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۷:۲۸
40
15
6666
بله بایدم بخندی،وزیر مملکت مثل کوه پشتمون نیست که بدهی هامونو بده ، برامون بازیکن بگیره،جلوی کسر امتیازو بگیره.....
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱:۵۷
10
62
مهدی
چیکار به ماشین شما داریم. فقط داریم میخندیم.پیداست شما حواستون خیلی توی تیم ماست
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۹:۵۰
94
53
رائول
برا پولیس پول نیست، ولی استقلال می تونه 21 بازیکن بخره !!!!
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲:۰۹