احتمال غیبت مدافع اسپانیا در بازی با پرتغال و ایران

احتمال غیبت مدافع اسپانیا در بازی با پرتغال و ایران

10732
02:10
19 خرداد 1397
دفاع راست تیم ملی اسپانیا ممکن است دو بازی نخست این تیم در جام جهانی را از دست دهد.

وبسایت رسمی برنامه نود - دفاع راست تیم ملی اسپانیا ممکن است دو بازی نخست این تیم در جام جهانی را از دست دهد.

به گزارش وبسایت نود، یولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری خود پیش از بازی دوستانه شنبه شب تیمش با تونس عنوان کرده دنی کارواخال که در فینال لیگ قهرمانان مصدوم شد ممکن است بازی با پرتغال و ایران در جام جهانی را از دست دهد. 

لوپتگی به نقل از مارکا گفته:

باید در مورد کارواخال صبور باشیم اما مطمئنم که به جام جهانی می رسد. ما نمی خواهیم عجله کنیم. نمی دانم به بازی اول یا دوم می رسد یا نه اما مطمئنم که برای بقیه بازی ها مشکلی نخواهد داشت. در مورد بوسکتس هم باید بگویم که مشکلش برطرف شده و در بازی دوستانه با تونس به میدان می رود. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
علیرضا م.
من فقط امیدوارم بازی اول، اسپانیا و پرتغال بزنن همدیگه رو قلع و قمع کنن، هر کدوم ۲-۳ تا اخراجی بدن، مصدوم، محروم.... از اینطور چیزا بازی بعد ما قشنگ بریم ببریم و بیایم خخخخخ
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱:۲۹
پاسخ
0
8
مهران
ای کاش این بلا سر راموس مغرور هم بیاد تا درس عبرت بشه
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۳:۲۳
پاسخ
7
15
jd.dri
هیچ وقت مصدومیت رقیبت رو آرزو نکن ... رقابت ... فقط شرافتمندانه ... بردن اسپانیا با راموس ، کارواخال و بقیه بزرگانش ... بیشتر حال میده ...
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲:۴۰
1
6
مسعود گل باشی
باز خداروشکر بجای 6تا 5تا میخوریم
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶:۱۸
پاسخ
19
6
CR 6+4 FCP
لوپتگی چقدر مطمئنه که صعود میکنه ولی من ته دلم پرتغال و ایران صعود می کنند.
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷:۰۳
پاسخ
5
29
شهروند
لوپتگی جان ، خودت میگی به بازی پرتغال و ایران نمیرسه ولی برای باقی بازیها هست!!! داداش مگه مرحله گروهی سه تا بازی بیشتره که شما اینجوری دلداری؟!!! سه تا بازیه، . . . به دوتاش که نمیرسه، بازی آخرتونم که انشالله تشریفاتیه و بر میگردید خونه
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱:۰۹
پاسخ
5
37
jd.dri
"" لوپتکی : نمی دانم کارواخال به بازی اول یا دوم می رسد یا نه اما مطمئنم که برای بقیه بازی ها مشکلی نخواهد داشت "" عامو ! اول ببین صعود می کنی یا نه ؟!! بعد بگو بقیه بازی ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰:۲۲
پاسخ
6
39
Omid
منتظر همین خبر بودیم برنامه مشخص شد از جناح راستشون بهشون ضربه میزنیم!
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۲:۲۹