احتمال محرومیت یک جلسه ای رونالدو به دلیل خوشحالی جنجالی

احتمال محرومیت یک جلسه ای رونالدو به دلیل خوشحالی جنجالی

14473
14:56
23 اسفند 1397
کریس رونالدو پاسخ رفتار دیگو سیمئونه را داد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از کالچومرکاتو، سه شنبه شب و در جریان یکی از دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس با هت‌تریک کریستیانو رونالدو توانست با نتیجه 3-0 اتلتیکومادرید را شکست دهد و با پیروزی 3-2 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به جمع 8 تیم پایانی رقابت ها راه یابد.

یکی از اتفاقات جنجالی بازی رفت دو تیم در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، خوشحالی جنجالی دیگو سیمئونه بود. این خوشحالی البته بی جواب نماند و کریس رونالدو نیز در بازی برگشت با تکرار همین سبک خوشحالی به نوعی جواب ال چولو را داد؛ جوابی که ممکن است برای ستاره پرتغالی گران تمام شود. 

بنابه ادعای رسانه ایتالیایی گاتزتا دلواسپورت، یوفا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز خواهد کرد و احتمال می‌رود همانند پرونده سیمئونه جریمه ای مالی در انتظار رونالدو باشد. (سیمئونه بابت حرکت خود 20 هزار یورو جریمه شد اما محرومیتی شامل حال او نشد.) با این حال، اگر ثابت شود که رونالدو شادی خود را در برابر تماشاگران اتلتیکومادرید انجام داده، او یک بازی از همراهی تیم خود محروم خواهد شد و بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی را از دست خواهد داد.

قرعه کشی مرحله بعدی جمعه انجام خواهد شد و بازی های دور رفت این مرحله در روز های 9 و 10 آپریل برگزار خواهند شد.

7712

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
رونالدو‌شاید ب نظر بغضیا بازیکن‌ خوبی باشه ولی از لحاظ اخلاقی .بدترینه و مغرورترین بازیکنه و‌مطمئنم در تاریخ چنین بازیکنایی زود محو‌ میشن :-P چرا ؟؟..چون اخلاق ..حرف اول در رفتن ب دل هوادارا و‌ مردم میزنه :-P
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵:۵۲
پاسخ
139
33
میلاد تراختورچی
کلا عجیب ترین نظر ها رو تو میدی هرجا عشقم نیمار رو میبینم منتظرم ببینم چی گفته رونالدو 34سالشه زود از فوتبال محو میشه کدوم بازیکنی تو پست مهاجم تا این سن با این کیفیت تونسته بازی کنه؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۴:۴۹
3
29
hadi
توچرامیای اینجانظرمیدی اصلاخودت میدونی چی میگی باورکن توفوتبال توعمرت ندیدی خخخخ همه کامنتات ۹۹درصدمخالف داره من جای توباشم حرف نمیزنم اصلانم فوتبالی حرف نمیزنی
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۷:۴۰
3
28
Sami
وااقعا فکر میکنی رونالدو از تاریخ محو میشه :/
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲:۳۷
4
30
ramin
خخخ تورو کامنشو ببین. برو پیجشو ببین اول. بعدشم من رونالدو فنم با اخلاقش حال میکنم. بهتره از استاد اخلاق و دایو نیمار بگی که چن جلسع محرومش کردن بعد اون توهین ب داورا.. عارضم ک...
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶:۴۴
4
16
سامان
با یه سرچ ساده ببین نیمار خودش مغرورتره و بی اخلاق تر. حسود_نباشیم# خخخخخخخخ
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲:۰۰
2
21
6*4
مربی اتلتیکو چرا محروم نشد? :) یاد جوابی که مسی داد افتادم :))) داور اخراجش کرد....کلا کریس خیلیا رو آتیش میزنه :)
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶:۵۱
پاسخ
39
114
حامد مسی عشق آرژانتین
چون اون جلوی تماشاگرای خودشون این کارو کرد نه رو به تماشاگران حریف. در ضمن امیدوارم باشه تا بهانه‌ای واسه حذف شدن دستتون نیوفته. امیدوارم به بارسا بخوره و خود مسی بفرستشون خونه.
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵:۳۷
46
38
یوونتوس
حرکت ب اون زشتی سیمئونه 17هزار پوند اما رونالدو درجواب ی کم ملو انجام داد ی جلسه محروم مشکوکه! یووه یووه یووه
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹:۲۱
پاسخ
43
64
Cr7
مگه همین حرکتو سیمئونه انجام نداد؟؟همه میخان به نوعی جلوشو بگیر اون از بازی والنسیا اینم از،الان ولی باز،کریس میاد و......... حمید مسی ببخشید ک کریستیانو خوشحالی کرد شرمنده .ببخشید ک پنالسی داورو حل میده محروم نمیشه ببخشید ک رم گل نخورد ببخشید ک رونالدو جلو اوبلاک دخیا نویر و بوفون هتریک کرده یا دبل مسی نکرده ببخش ک لیون زیادتر ضعیف نبود ک هتریک کنه ببخش ک یووه بهترین دفاع رو داره ببخش ک سوارز دایو کرد ببخش ک مسی نمیتونه هد بزنه ببخش ک مسی نتونست از،پشت محوطه گل بزنه
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱:۵۸
پاسخ
48
68
گونکالوس جانشین تیام
ببخشید که رو نالدو رسوایی اخلاقی داره . ببخشید که مسی اگه جای رو نالدو بود این حرکت رو نمیکرد ببخش که مسی فروتن و متواضع و اصلا مغرور و به دنبال مشهور شدن نیست . ببخش که مسی بعد از خطاشدن روش هیچ عکس العملی نشون نمیده ولی رو نالدو همیشه خدا طلبکاره
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶:۱۹
15
7
Wien
طبق نوشته متن،چون رونالدو خوشحالی و حرکتش را جلو تماشاگرای تیم رقیب یعنی آتلتیکو انجام داده و سیمونه جلو تماشاگرای خودشون،بخاطر همین یک جلسه محرومیت(احتمالا) جریمه میشه.
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۶:۳۹
7
29
حامد مسی عشق آرژانتین
جلوی چیشو بگیرن؟ نه اینکه آقای گل مسابقاته و نبودنش باعث می‌شه یوونتوس تو چند سال اخیر ۲ بار فینالیست نباشه. به خاطر اونه که جلوشو می‌گیرن. خخخخخخ بابا متوهمید به قرآن.
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷:۰۲
23
18
Solo
چیزی که عوض داره گله نداره
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴:۱۰
پاسخ
46
93
حامد مسی عشق آرژانتین
گیریم یکی بی‌شخصیت. دیگری هم اونطوری باشه چه فرقی با اون داره؟ البته که سیمئونه و پنالدو جزو بی‌اخلاق‌ترین‌های تاریخ فوتبال هستن. البته در کنار خیلی‌های دیگه.
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸:۳۱
36
25