احضار پرسپولیسی‌ها به دلیل دریافت پول از هدایتی

احضار پرسپولیسی‌ها به دلیل دریافت پول از هدایتی

35465
11:36
12 اسفند 1397
کمیته اخلاق آن دسته از افرادی که در باشگاه پرسپولیس از حسین هدایتی پول دریافت کرده اند را احضار کرده است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس،  در راستای تشکیل دادگاه حسین هدایتی اسپانسر اسبق باشگاه پرسپولیس و مشخص شدن برخی از اختلال هایی که وی در اقتصاد کشور داشته و رابطه این شخص با بانک سرمایه مورد بررسی قرار گرفته است  کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بابت پرداختهایی که وی در باشگاه پرسپولیس انجام داده وارد عمل شده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده فساد در بانک سرمایه برای تعدادی از بازیکنان و مربیان باشگاه پرسپولیس که از حسین هدایتی وجوهی را دریافت کرده اند پرونده در کمیته اخلاق تشکیل شده و دستور احضار برخی از آنها صادر شده است.

به نظر می رسد ماجرای هدایتی و فوتبال و هزینه هایی که وی انجام داده جدی تر از قبل در حال بررسی است و پای تمام کسانی که در این چند سال از این شخص دریافتی داشته اند باید بابت آن توضیح دهند. 

2051

نظرات کاربران
ناک
صحبت های مرحوم حجازی خانواده مرحوم پور حیدری که گفته اند تنها کسی که در مریضی بهشان کمک کرده هدایتی بوده، شنیدنی است و دوستان استقلالی بی جهت جبهه گیری نکنند
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳:۲۱
پاسخ
98
123
سید
آخی چقدر این پیروزی مظلومه! داوری ها هم به ضررش است!!!
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۸:۴۹
پاسخ
90
101
PersePolis
من ذهنم درگیر شده، چجوری میشه پرسپولیس با این همه هوادار، میگن از بیت المال خرج میکنه و هدایتی خرجش رو میده، تازه به همه جا هم بدهکاره!! پس پولای تبلیغات و بلیط فروشی و جایزه نایب قهرمانی و... کجا میره!!؟ سوال جالب تر اینه که پرسپولیسی که تعداد هواداراش با تیمای دیگه قابل مقایسه نیست و بمب هم نمی ترکونه، وضعش اینه، بعد تیمایی که هواداراشون خیلی کمتره، بمب هم می ترکونن، نون بازوشونو می خورن!!! واقعا معمای جالبیه!!!
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۱:۵۲
پاسخ
68
116
ایمان
تو هر کشور دیگه ای باشه در باشگاهتون رو تخته میکنن چطوری روتون میشه اصلا کامنت بذارید وقتی پول چندتا کارگر رو دادید ب امثال طارمی تا دو تا کاپ داخلی بیارید شما برای این ی ستاره بی ارزش ک زدید رو لباستون ب کشورتون هم پشت میکنید چ برسه ب چیزای دیگه.
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷:۴۲
پاسخ
109
121
پرسپولیس54
خب راه بعدی برای زمین زدن پرسپولیس
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸:۰۷
پاسخ
83
85
مرتضی
خدا جای حق نشسته عاقبت پز دادن با پول مردم همینه وقتی بازیکن رو هنگام بستن قرارداد با استقلال با پول بیشتر پرپولیسی میکنن همین میشه
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲:۵۸
پاسخ
73
87
Irani
همین مطالبی که توی ستون سمت چپ به نقل از خود هدایتی هست، مشخص میکنه عمق فاجعه رو. قوه قضاییه باید به شدت برخورد بکنه. عناوینی هم که با این پولها کسب شده باید داده بشه به تیمهایی که حقشون بوده.
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹:۰۲
پاسخ
51
77
عباس
این دوبار قهرمانی پرسپولیس به خاطر چند سال کمک های مالی میلیاردی حسین هدایتی به پرسپولیس بوده و این قهرمانی ها باید از پرسپولیس پس گرفته بشه. اگه این قهرمانی ها از پرسپولیس پس گرفته نشه عدالت اجرا نشده.
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶:۰۱
پاسخ
60
83
محمدرضا
پرسپولیس با پول هدایتی بازیکن جذب کرد و قهرمان شد. به گواه تاریخ خریدای استقلال تو این چند سال نجومی تر از پرسپولیس بوده. مثل کاوه، غفوری، فرشید باقری که بخاطر پول بیشتر رفتن استقلال. درآمد پرسپولیس تو این چند سال هم که بیشتر از استقلال بوده. پس احتمالا استقلال با بودجه ویژه وزارت ورزش ریخت وپاش میکنه. پس دم از بیت المال نزنید لطفا
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸:۴۳
پاسخ
221
172
صمدی
اولین نفر باید برانکو محروم بشه که با پول هدایتی اومد تیم قرمز
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۳:۵۵
58
74
اسماعیل
تیام: متوسط بیش از یک گل در 90 دقیقه... سخنگوی وزارت ورزش: استقلال حق ندارد این قدر برای تیام پول بده*** بودیمیر: تا کنون با یک شلیک سهمگین کلاغی را که بر فراز استادیوم آزادی در حرکت بود را از پای درآورده... قیمت چند میلیارد گرانتر.... وزارت به استقلال پول میدهد جوک خیلی زیبایی بود
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۶:۰۵
53
87
میلاد
مشکل اینه فک میکنین هر خبر فیکی که تو صفحات هواداریتونه راسته.. مبلغ قرارداد بازیکنایی مث محمدی مهر، آذری ، قائدی، دانشگر، و خیلیای دیگه در برابر قیمت بودیمیر و چند تا بازیکنای دیگتون رقمی به حساب نمیاد
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۱:۴۰
56
40
mohamad
همه ازهدایتی پول گرفتن پرسپولیس تیم ملی فدراسیون کشتی والیبال خیریه ها داماش استقلال وو خیلی زیادن خیلی خوشحال نباشید دوستان پای خیلیها وسط قهرمانی پرسپولیس رابطی به کمک هدایتی نداره جو ندید امسالم پرسپولیس قهرمان شماحالابرو پرچم ژاپن بیار........ست تابرد آوزدن سرشون گیج رفت.....
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲:۰۷
پاسخ
193
132
فردین
اگه قرار به باز پس گیری پول و کمک ها باشه باید یه قطار اشخاص حقیقی و حقوقی باید به خط شن. هدایتی تو این سالها به چه کسایی کمک نکرده و چه پولها که نداده؟!!! حکم در مورد این افراد چیه و تکلیف چی؟ آیا اونها هم باید مجرم بنامیم که این پولها را گرفتند در صورتی که نمیدونستن این پول از کجا آمده؟! مگه فقط پرسپولیس بوده!!! هزینه کردن برای تیم ملی و شخص کیروش و فدراسیون فوتبال+ کمک به مرحوم پورحیدری و حجازی به اعتراف خود و نزدیکان + کمک به زلزله زدگان کرمانشاه + کمک و هدیه به مدال آوران المپیک و کشتی گیران فرنگی و ...+ کمک به برخی از هنرمندان + و بسیاری از فعالیت های هنری و خیرخواهانه که هم اخبارشو دیدیم و شنیدیم و غیرو غیرو
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳:۱۴
22
43
سالار
تمام نتایج استقلال باید سه بر صفر بشه به نفع پرسپولیس.حتی بازیهای خارج از خونه.
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸:۱۴
پاسخ
105
60
فردین
ابتدا نکته اصلی که باید بهش حتما توجه بشه اینه که " زمان و تایمی که این پولها هزینه میشده و از میان تمام کسانی که در زیر هم به آنها اشاره شده که این قبیل مبالغ را دریافت کردن، این هست که کسی به اشکال داشتن این پولها واقف نبوده و اطلاع نداشته که الان بیاییم و اون اشخاص حقوقی و حقیقی رو که این پولها را دریافت کردن متهم کنیم!! ___نکاتی هم که باید در نطر گرفت>>> ۱_اسپانسر باشگاه پرسپولیس و استقلال مشترک بوده "ایرانسل و همراه اول" بوده / ۲-هدایتی بعنوان شخص حقیقی و در راستای کمک مالی اونم با احتساب دوست داشتن تیم محبوب که بارها خودش اعلام کرده به این دلیل هزینه میکرده و یکی هست همچون انصاری وشفیع زاده ها که سابق آنهاهم برای استقلال هم هزینه میکردن/ ۳_همانطور که مشخص شده این شخص برای معروف شدن نه تنها و نه فقط برای پرسپولیس بلکه واسه تیم ملی و فدراسیون و حتی شخصیت های و اسطوره های استقلالی(مرحوم حجازی و پورحیدری) و بعضی هنرمندان و حتی برخی فعالیت های هنری و خیرخواهانه هزینه کرده که اگر قرار به پس دادن پول باشه که خیلی ها باید پولها را پس بدن!!!! / ۴_البته ایشان قسمتی از سرمایه اش ناشی از فعالیت های و شرکتهای سالم بوده و چه داخل کشور و خارج کشور سرمایه گذار و دارای منابع درآمدی شخصی هستن و باید دید پولهایی که داده شده از کدوم منابع و از کدام طریق بوده است! (ادمین لطفا تایید کنید)
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۴:۳۰
پاسخ
43
88
ایرانی
شما همین ستون سمت چپ را بخون متوجه میشی خودش میگه به کی پول دادم به کی ندادم.
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵:۵۴
9
23
آرسنالی
# وحید امیری # ندای قلب #خلعتبری #مهدی طارمی