احمدزاده با عصبانیت باشگاه پرسپولیس ترک کرد

احمدزاده با عصبانیت باشگاه پرسپولیس ترک کرد

17121
12:18
08 تیر 1394
هافبک - مهاجم پرسپولیس با عصبانیت این باشگاه را ترک کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک - مهاجم پرسپولیس با عصبانیت این باشگاه را ترک کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، فرشاد احمدزاده که صبح امروز (دوشنبه) برای مشخص کردن وضعیت مالی خود به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود با دلخوری این باشگاه را ترک کرد. احمدزاده با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، اما خواستار افزایش قرارداد مالی خود با این باشگاه شده است.

این بازیکن هنگام ترک باشگاه پرسپولیس بسیار عصبانی بود و حاضر به صحبت با خبرنگاران نشد.

 

 

2051

نظرات کاربران
reza
همه باشگاهها با هم هماهنگ باشند پول مفت به بازیکنها ندهند شاید فوتبال ما از بازیکنهای مدعی الکی خالی شود احمد زاده بیشتر از 700میلیون برای یک فصل ارزش ندارد عالیشاه هم نهایتا 800میلیون ارزش دارد
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۴:۴۱
پاسخ
0
0
مسیح
خدا به دادمون برسه با آین شرایط که همه دارن میرن بعد هی میگن تیم کامله فک کردن مردم نمیفهمن
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۹:۴۲
پاسخ
1
3
نعمت
از یک طرف خبر توافقات استقلال به گوش میرسه از طرف دیگه قهر بازیکنای پرسپولیس.آقایون که اجازه خصوصی سازی ندادین حداقل نزارین تیم از هم بپاشه...فقط هوای استقلال رو دارن نمیدونم چرا !!!!
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۶:۵۰
پاسخ
1
6
hamed
هاهاهاها، حقت بود. حالا برگرد تراکتور البته با التماس
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۴:۳۶
پاسخ
9
5
تراختور94
یاشار hamed تراختور بازیکن با تعصب میخواد نه بازیکن ریالی (پولی)
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۲:۵۹
1
3
اریا
همه که با عصبانیت میرن ای بابا
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۹:۳۷
پاسخ
0
14
مهدی
اره پول میلیاردی میده شمام اگه دارین بدین......... ندارین حرف نباشه ........خخخخ
۰۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۸:۱۰
0
0
آرمان
تقصیره تراکتوره وقتی به بازیکنه سرباز پوله میلیاردی میدن نتیجش این میشه من در مصاحبش در یکی از سایتا خوندم که گفته بامن مثله بازیکنه لیگه یکی برخورد کردن پرسپولیسی ها و پیشنهادشون خیلی کمتر از نصفه مبلغه پیشنهادیه منه منم با خودم گفتم گناه داره بنده خدا لابد 20میلیون میخوان بهش بدن ولی الان فهمیدم 650میلیون میخوان برای یک فصل بهش بدن آقا بهش برخورده!!
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۵:۲۳
0
0
عصبانی
کجای دنیا بازیکن به این پروریی دیدین؟؟؟؟
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۸:۱۱
پاسخ
5
10
محمدرضا شریفی نسب
از پول مول خبری نیست ،
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۱:۱۸
پاسخ
6
52
رامین
فرشاد پرسپولیسیا قدرتو نمیدونن شخصیت و کلاسه تو بالاتر ازین حرفاست رضایتتو بگیرو بیا استقلالی شو!
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴:۲۲
پاسخ
73
27
رامین
آقا مجید اولا فرشاده احمدزاده بهترین و تاثیرگزارترین و فنی ترین بازیکنه تراکتور از نظره من در فصله گذشته بود دوما همه میدونن برانکو به بازیکنای تکنیکی و با کلاس علاقه نداره و بازیکنای خشن و قدرتیرو میپسنده سوما دیپورتی به کسی میگن که یک جارفته باشه راهش نداده باشن اما تنها مشکله احمدزاده با پرسپولیس اینه که چون پسره خجالتیو سربزیریه حقشو نمیخوان بهش بدن و مثله یک بازیکنه لیگه یکی باهاش رفتار میکنن فرشادم گفته یا پوله بیشتر بهم بدین یا رضایت ضمنا فعلا اون تراکتوره که دیپورتیهای استقلالو میگیره!! و اما پرسپولیسیای عزیز این اسامی شمارو به یاده چی میندازه:مهرداد پولادی-داوود سید عباسی-فراز فاطمی-میثم باعو-فرزاد حاتمی اینا همه از استقلال دیپورت شدن و سرخپوش!!
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۲:۱۱
3
0
Shamez
شما هم که فقط به فکر قاپیدن بازیکنای اضافی پرسپولیسید!!! امثال اولادی و...
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱:۰۸
1
10
مجید
دیدگاه شما...همون مگه اینکه دیپورتیهای پرسپولیس بیان استقلال
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۹:۳۵
3
8
مهدی
به همین خیال باشین
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۹:۱۸
5
13
amin
این بازیکنا باید التماس کنن تا بتونن لباس پرسپولیس رو تنشون کنن ، بزارین بره
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴:۱۸
پاسخ
28
52
محمد حسین
باشه میگم التماس بکنن !!!
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۸:۳۹
6
11
Shamez
یعنی چی؟ اگه قرارداد داره که دیگه نمیشه عوضش کرد باید تو تمرینات شرکت کنه! راموس هم با رئال سر مبلغ قراردادش توافق نداره ولی دیدین تو تمرینات شرکت نکنه؟؟؟ حالا فک میکنه کی هست
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳:۲۰
پاسخ
16
56
شاهین
سپاهان ذوب اهن بیشترین پولها رو میدن استقلالم خوب پول میده این رحمتی که پارسال 2 ملیارد گرفته بود گرفتن کم کم یک ونیم بهش دادن دیگه
۰۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۴:۲۹
0
0
آرمان
عزیزه من مگه تراکتور میزاره!! داره به همه ی بازیکنای سرباز پوله میلیاردی میده!!
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۶:۳۶
0
0
تراختور94
جناب فرشاد هرجا تراختور نیست احترامت کنند.
۰۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۳:۴۸
10
8
تراختور94
برنگردی تراختوراااا ازت متنفریم... برو همون پرسپولیست