احمدی: متأسفم که کی‌روش به یک قهرمان ملی توهین کرد

احمدی: متأسفم که کی‌روش به یک قهرمان ملی توهین کرد

17590
15:30
24 بهمن 1396
رحمان احمدی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که صحبت‌های کارلوس کی‌روش در مورد علی کریمی تأسف‌آور بود.

وبسایت رسمی برنامه نود - رحمان احمدی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد که صحبت‌های کارلوس کی‌روش در مورد علی کریمی تأسف‌آور بود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، رحمان احمدی درباره اتفاقات برنامه نود و صحبت‌هایی که علی کریمی در این برنامه مطرح کرد، گفت: من می‌توانم در مورد برخی از حرف‌های علی کریمی صحبت کنم، اما در مورد برخی چیزها اطلاعات کافی ندارم و حتماً او در این زمینه اطلاعاتی در اختیار داشت که نکات مختلفی را مطرح کرد. قبل از جام جهانی برزیل که ما در اردوی اتریش و آفریقا شرکت کردیم، کیفیت البسه آل‌اشپورت بسیار بد و ضعیف بود و حتی کی‌روش و بازیکنان بارها در این زمینه صحبت کردند، ولی نمی‌دانم چرا کی‌روش وقتی با آل‌اشپورت قرارداد امضا کرد دیگر حرفی در مورد کیفیت بد لباس‌ها نزد.

وی ادامه داد: من هنوز آن لباس‌ها را دارم و می‌توانم به همه نشان بدهم که چقدر کیفیت بدی داشت. وقتی کی‌روش با آل‌اشپورت قرارداد امضا کرد، ظاهراً کیفیت لباس‌ها از نظر او خوب شده بود، چون دیگر ندیدیم سرمربی تیم ملی در مورد کیفیت ضعیف البسه آل‌اشپورت حرف بزند. او قرارداد امضا کرد و پولش را گرفت که نوش جانش، اما نمی‌دانم چرا دیگر در مورد کیفیت ضعیف آن لباس‌ها حرفی نزد.

احمدی در واکنش به اینکه کی‌روش، علی کریمی را بزدل خطاب کرد، اظهار داشت: حرف‌های او جای تأسف دارد. اگر کریمی بزدل بود این حرف‌ها را نمی‌زد. بزدل آنهایی هستند که خیلی چیزها را می‌دانند اما پنهان شده‌اند و صحبت نمی‌کنند. متأسفم که کی‌روش به یک قهرمان ملی توهین کرد. شما دیدید که مردم از شب گذشته تا حالا چگونه از کریمی در صفحات مجازی حمایت کرده‌اند.

 

2051

نظرات کاربران
رسول
بقران حمایتی ازکیروش میشه اززیدان بدبخت بااون همه بزرگی وافتخارنمیشه یه دیکتاتوربه تمام معنا
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶:۳۱
پاسخ
15
35
رئالی
ایران تا الان مربی مثل کی روش به خودش ندیده و نخواهد دید ایرانیا ی اخلاق خیلی بدی دارن اونم اینه که ما حتی اگه قهرمان جهان هم بشیم میگن با دفاع و ضد حمله قهرمان شدیم مربی به درد نمیخوره!!
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۰:۱۵
پاسخ
32
22
موسی فتحعلی
اقای احمدی کی گفته کریمی استوره ملی ماست ؟! نظر شخصی خودتو به همه ربط نده
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۶:۴۷
پاسخ
40
19
life boy
من استقلالیم ولی درود بر کریمی بخاطر چیز هایی که گفت
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۵:۱۴
پاسخ
11
40
ناجی فوتبال ایران( کی روش )
میشه دقیقا بگید که علی کریمی چه افتخار بززگی رو برای ایران به دست اورده که ایشون رو قهرمان ملی می دونید ؟ کسایی که علیه کیروش موضع گرفتن کسایی هستن که فقط یه دنبال منافع شخصی هستن وچون با وجود کیروش نمی تونن به منافع خودشون برسن این طوری حرف میزنن . فقط می خوام بگم مردم نباید گل این افراد رو بخورن این جور ادمها همیشه دنبال این هستن ازطریق ایجاد تفرقه ودو به همزنی منافع خودشون کسب کنن.
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۰:۴۹
پاسخ
74
33
ایمون زاید
شما سنت کمه بخاطر نمیاری علی کریمی کی بود داداش بچسب به کی روش تا بعد جام جهانی حالیت شه هیچی نبود جز ادعا
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷:۳۹
15
33
طوفان سرخ
بزدل اون مربیه که ۹۰دقیقه دفاع میکنه برای حفظ تک گل حتی جلوی چین تو آزادی ایراد فوتبال ایران فساد گسترده است که جلوی بالا آومدن استعدادهای درخشانو میگیره چرا دیگه از نسل طلایی فوتبال خبری نیست فوتبال ایران پر شده از استعدادهای معمولی که صدتا کیروشم نمیتونه جلوی تیمای بزرگ ازشون بازی بگیره هر جور فکر میکنم که اگه گل اول از مراکش و پرتقال اسپانیا بخوریم پلن b کیروش چیه که میخواد وسط زمین حفظ توپ کنه یه بازیکن تکنیکی در حد علی کریمی داریم؟؟؟؟؟؟
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹:۱۰
پاسخ
27
67
ولی۴+۶
کیروش نباید به کریمی توهین میکرد کریمی جزء معدود پرسپولیسی هایی است که حتی استقلالیها طرفدارش هسن..
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۵:۲۱
پاسخ
29
76
محمد
برای کیروش متاسفم.
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲:۴۹
پاسخ
23
67
فیفا
واقعا باید به حال این فدراسیون و سردمدارانش گریست....اقای کی روش شده رییس و همه کاره و روسای فدراسیون دست به سینه وایسادن ببینن اقا چه دستوری میفرمایند تا تمام و کمال اجراش کنن...خوب وقتی میبینه هیچکس رو حرفش حرف نمیزنه...باید جرات پیدا کنه و به یک قهرمان ملی توهین کنه....البته هوادارهای واقعی جواب این اقای از خود راضی رو خواهند داد....
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹:۵۸
پاسخ
52
151
reza
رحمان جان. خوب معلومه چرا بعد از انعقاد قراردداد چرا دیگه حرفی در مورد کیفیت لباس ها نزد. برای بعضی ها پول یعنی همه چیز.
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۴:۱۱
پاسخ
36
158
سینا تیم ملی
اقای علی کریمی همه ما مردم وحتی همون آقای کیروش به خاطر حملات و افشاگری های شما علیه فدراسیون از شما ممنونیم... و ما مردم و سایر مریدان شما تا اخر پا به پای شما هستیم... اما در مورد کیروش خیر... افراد کمی با شما هم عقیده هستند...توی همین نظر دوستان با لایک و دیسلایک مشخص میکننن ببینید
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۳:۳۲
پاسخ
185
72
فاروق 1990
ایول کیروش خوب حق کریمی رو گذاشت کف دستش
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۳:۰۰
پاسخ
200
74
میهن پرست
تو هم معلومه دلت از کجا پره،از آنجاییکه در جام جهانی بهت بازی نداد و بعد از آن دیگه رنگ تیم ملی را ندیدی،حالا اومدی این حرفا رو میزنی،اگه واقعا مشکلی بود که چرا همون موقع نگفتی؟اتفاقا بزدل کسایی هستند که وقتی خودشون حضور دارند و منافعشون تامینه هیچ حرفی نمیزنند،ولی همچین که دیگه نیستن و امیدی به بازگشت ندارند یه دفعه یاد مشکلات میفتن.در مورد لباسها هم همون موقع توضیح دادن که لباسهای اولی کیفیت نداشت و مورد اعتراض کی روش قرار گرفت ولی بعدا لباسها کیفیت بهتری پیدا کردن و همینطور حق و حقوق کی روش در مورد تبلیغات پرداخته شد(که کاملا قانونی بود).حالا یه دفعه هر چی آدم ناامید و خسته دل و افسرده یاد انتقاد کردن افتادند.
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۲:۵۹
پاسخ
126
83
آنا
توصیه می کنم اسم خودت رو بذار اجنبی پرست نه میهن‌پرست. تو و امثال تو از أن دسته ادم‌هایی هستین که خروش و طغیان مرحوم ناصرخان رو هم نکوهش می‌کردید و هیچ وقت نتونستید درکش کنید. برات متاسفم با این دیدگاه سخیفت در مورد یک قهرمان ملی.
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۶:۴۶
29
78
سینا تیم ملی
من متاسفم برای قهرمان ملی مون (علی کریمی)به خاطر تهمتشون به سرمربی محبوب کشورمان که تاحالا هرچی هست مدیونشون هستیم...دو دوره پشت هم صعود به جام جهانی... بازی های درخشان و غیره.... عملکرد عالی تو مقدماتی جام جهانی 2018.... افشاگری های علی کریمی علیه مسئولین فدراسیون واقعا قابل تحسینه...دمش گرم خیلی مرده.... اما با تهمت به کیروش همه چیز رو خراب کرد... چی میشد علی کریمی نظرش رو در مورد کیروش که خیلی بهش احتیاج داریم رو یه وقت دیگه میگفت... البته این یک روی سکه بود.... روی دیگر سکه خیلی خوبه....الان بدجوری کیروش و بازیکنان تیم ملی جریحه دار شدند واسه موفقیت تو جام مثلا جهانی (که برای ایران بیشتر به جام کنفدراسیون ها شباهت داره) من که اماده جشن پیروزی ایران مقابل پرتغال و صعود ایران به جام جهانی شدم از الان... وای چه شبی بشه اون شب...چهره شما ها کسایی که منتقد کیروش هستند و بهش تهمت زدند...اون شب و حین بازی ایران و روسیه یا اروگوئه دیدنی خواهد بود...
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۱:۳۷
پاسخ
249
106
رضا
اون شب شما تا صبح بخواب تا بتونی چند بار همین خوابی رو که تعریف کردی ببینی!!!!
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴:۵۰
15
70
خطاب به بالایی
منکرزحمات کیروش نیستیم ولی ای کاش کمی هم برای کیروش متاسف باشیم که به اسطورههای کشورمون توهین میکنه وفقط خودشوخوب میدونه خوبه آدم کمی انتقادپذیرباشه کریمی فقط حقایق فوتبالمون راگفت اگر10تاازاین کریمیهاداشتیم فوتبالمون پاک بود