اختصاصی/ با تماس و پیامک فغانی را تهدید می کنند!

اختصاصی/ با تماس و پیامک فغانی را تهدید می کنند!

44429
17:48
02 خرداد 1394
داستان از این قرار است که شماره موبایل فغانی به وسیله شبکه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده و البته تصویر وایبر او منتشر شده است و از هواداران تراکتورسازی خواسته شده تا به فغانی زنگ و پیامک بزنند و به او اعتراض کنند.

وب سایت رسمی برنامه نود- همانطور که می دانید برخی جریانها می خواهند علیرضا فغانی را مقصر اتفاقهای تبریز معرفی کنند اما داور فینال جام ملتهای آسیا از قضاوتش مطمئن است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در حالیکه علیرضا فغانی داور بازی بازی جنجالی تبریز امشب برای قضاوت کردن رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به ژاپن می رود او این روزها با دردسر تازه ای دست و پنچه نرم می کند.

این دردسر پیامک ها و تماسهای تلفنی است که همراه با فحش و بد و بیراه و تهدید است که یک روز پس از بازی تراکتورسازی و نفت تهران در تبریز شروع شده است.

داستان از این قرار است که شماره موبایل فغانی به وسیله شبکه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده و البته تصویر وایبر او منتشر شده است و از هواداران تراکتورسازی خواسته شده تا به فغانی زنگ و پیامک بزنند و به او اعتراض کنند.

متاسانه این اعتراض ها بعضا با فحاشی همراه می شود و هواداران عصبانی الفاظ بدی را به کار می برند که اصلا درست به نظر نمی رسد.

ظاهرا فغانی فعلا نمی خواهد در این باره صحبت کند و شاید پس از بازگشت از ژاپن مصاحبه کند و سکوت کرده است.

آنطور که شنیده شده فغانی به صورت میانگین دقیقه ای 100 پیامک درباره بازی تراکتورسازی و نفت تهران دریافت می کند و مرتب تلفنش زنگ می خورد طوریکه در طول روز سه – چهار باری باید گوشی اش را به شارژ بزند.

ظاهر داور فینال جام ملتهای آسیا قصد شکایت کردن از هیچ کس را هم ندارد و بیشتر از این تعجب می کند که شماره هایی که به او پیامک یا زنگ می زنند کاملا مشخص هستند و تماس گیرندگان کاملا نترس هستند.

به هر صورت همانطور که حسین عسگری رئیس برکنار شده یا استعفا داده شده دپارتمان داوری هم گفته بود قرار بوده فغانی دربی تهران را سوت بزند نه بازی تراکتورسازی. حتی به وی اعلام شده بود برای دربی خودش را آماده کند اما 24 ساعت قبل از بازی همه چیز تغییر می کند و فغانی به تبریز می رود و حق وردی داور دربی می شود. قرار بوده که محسن ترکی بازی تبریز را قضاوت کند. همه این ماجراها منجر به برکناری حسین عسگری از دپارتمان داوری می شود.

حالا فغانی شانس آورده که تا آخر هفته ایران نیست و دیگرکسی نمی تواند به او زنگ و پیامک بزند. البته شبکه های اجتماعی تلفن همراهش اگر آنلاین شود، مطمئنا پر از این پیغام ها خواهد بود و این مطمئنا تمرکز روحی و روانی فغانی را کم می کند و روی کار او تاثیر خواهد گذاشت.

نظرات کاربران
رامین
اینایی که میان میگن بازیه پرسپولیسو سپاهانم سروصدای زیادی کردید و اونو با کاره خودشون مقایسه میکنن باید در جوابشون بگم نه کسی فحاشی کرد نه آشوب به پا شد نه ورزشگاهی نابود شد فقط آقای دایی به قهرمانی داوره دیدار اعتراضه شدیدی داشت که از قزا ایشونم هم آذری هستن!
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۹:۵۱
پاسخ
1
1
رامین
جنابه AA ما منکره این نیستیم که تراکتور در میانه آذریها خیلی محبوب شده و میتونه ورزشگاهشو پر کنه اما استقلالو پرسپولیس در تمامه ایرام محبوبن در شهرهای پرجمعیتی مثله اواز اصفهان کرمان یزد شیراز بوشهر بندرعباس گرگان رشت مازندران مشهد زاهدان که تراکتور اصلا طرفدار نداره استقلالو پرسپولیس میلیونها هوادار دارن کله آذری زبانهای ایران7-8 میلیون بیشتر نیستن یعنی یکسومه استقلالی ها یا پرسپولیسی ها هم نمیشن تازه خیلی از آذریها هوادار یا پیشکسوت یا لیدر سرخابی ها هستن!! شما که حرفه ماهارو قبول نداری و فقط ملاک رو حضور در ورزشگاه میزاری خب برو تو AFCببین همه ی پرتماشاچی ترین بازی های تاریخه آسیا بازیهای پرسپولیس و استقلال هستند مقابله رقیباشون 8تا بازیه اول پرجمعیت در آسیا رکورد دسته سرخابی هاست و در سایته AFC,FIFA بارها نوشته شده استقلال و پرسپولیس پرطرفدارترین تیمهای آسیا هستند برادره من پرتماشاگرترین بازیه تاریخه آسیا بازیه بینه تیمهای استقلال و جوبیلیو ایواتا در فیناله باشگاههای آسیاست که چیزی بیش از 130 هزار نفر توی ورزشگاه بودند و بیش از 50 هزار نفر بیرونه ورزشگاه اصلا توهین به شعوره مردمه شما که میاین و هواداره خودتونو با استقلالو پرسپولیس در یک حد میدونید!! کله یادگاره امام نصفه ازادی هم نمیشه اصلا پرسپولیس با 9قهرمانی پرافتخارترین تیمه لیگه ایرانه و استقلالم با 16قهرمانی در لیگ(8) جامه حذفی(6) و باشگاههای آسیا(2) پرافتخارترین تیمه تاریخه ایرانه شماها برچه مبنا و اساسی برای ماها کری میخونین الان برید جدوله رده بندیه 14دوره لیگه برترو ببینید استقلال با اقتدار با بیشترین امتیاز و تفاضله گل اوله و سپاهانو پرسپولیس دومو سومن و تراکتور چون 9دوره در لیگ حضور نداشته اصلا در جدول حساب نمیاد توروخدا حده خودتونو بدونید!!
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۸:۱۹
پاسخ
1
1
AA
رامین اگه بلیط بازی های تراختور هم رایگان بود بجای 100 هزار 500 هزار نفر میومدن ورزشگاه . شماها وقتیم که رایگان میرن ورزشگاه حتی نمی تونین رکورد حضور هواداران تراختور رو بشکنین . ولی اینو مطمئن باش ما هر چقدر هم در آسیا ضعیف کار کنیم تیم های درجه 3 شما رو 3-4 تا براحتی آب خوردن میزنیم . شماها بخاطر این علیه تراختور کامنت میزارین که وقتی تیمتون در آزادی تحقیر میشه و اشکتون رو در میاره زورتون میاد واقعیت ها رو قبول کنین و کامنت هایی میزارین که فقط خنده دار ه . اصلا ما عشقمون بریم تو آسیا از هر تیمی 7-8 تا بخوریم و بیایم تو آزادی شما ها رو 3-4 تایی کنیم که بهتون بخندیم. به کور ی چشم حسودان و بد خواهان تراختور . تراختور پر تماشاگرترین و پرشورترین هواداران آسیا رو داره که بدون اینکه بلیط بازیهاش رایگان شه 100 هزار نفر رو می کشونه ورزشکاه وگرنه بلیط شماها اگه رایگان نباشه به زور 5-6 هزار نفر میرن بازیهای تیم های ششم و هشتم جدول رو میرن نیگا کنن.
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲:۲۳
پاسخ
1
1
محمدرضا
چرا میگید ما تراکتوریا بی جنبه هستیم؟مگه بازی سپاهان و پرسپولیس یادتون نیست؟زمینو گذاشتین رو سرتون و اقای قهرمانی رو محروم کردین.حالا که ما اعتراض کردیم شدیم بی جنبه؟تا.ادم های غیر منطقی مثل شما در.مورد فوتبال نطر میدین فوتبال ما هیچوقت پیشرفت نمیکنه
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۵:۴۹
پاسخ
1
1
زامین
آقایونه هواداره تراکتور استقلال در 10 ساله اخیر تقربا 4یا5 بار در هفته ی پایانی قهرمانیو از دست داده مخصوصا اون سالی که خوده امیره قلعه نوعی گفت دستهای پشت پرده در کاره تا استقلال قهرمان نشه داوره بازی توی بازیه استقلال با فجره سپاسی 2بار گله استقلالو مردود کرد و 2تا پنالتی هم برای استقلال نگرفت اما بخدا استقلال جامو از دست دادو هیچ اتفاقی هم نیوفتاد این بلا سره سپاهان و ذوباهنم اومده بازیه سپاهانو پرسپولیسه ساله 87 که خیلی معروفه که دقیقه 97 سپاهان گلو خورد بخدا اونموقع هم سپاهانیا هیچ اعتراضی نکردن یکم جنبه و فرهنگ هم خوبه بخدا!!!
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۶:۴۵
پاسخ
0
0
اشکان
به عنوان یک تبریزی که اون روز استادیوم بودم و شدیدا به احساسات و شعورم توهین شد و دلم خون هستش از دست آقای فغانی،،، ولی باز هم راضی نیستم که به خانواده اش بی احترامی بشه . کاملا واضحه که یک جریانی میخواد همه کاسه کوزه ها رو سر ایشون خراب کنه . البته ایشون واقعا قضاوت نادرستی داشتن و حق ما رو ناحق کردن ولی تقصیر حامد لک - اولیویرا - تیموریان و عوامل خودی هم بود . مردم تبریز بیشتر از این ناراحتن که اونطور به سخره گرفته شدن توی استادیوم
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۲:۵۸
پاسخ
0
1
تاتا
من تو برنامه نود چند هفته پیش نکته ای از کارشناس داوری یاد گرفتم که گفتن قوانین فیفا اینطوریه که تا اونجا که می شه اصل رو 11 بازیکن دو تیم باشه یعنی تا اونجا که می شه بازیکنی اخراج نشه، این یعنی قراره دو تیم یکسان ببینیم یعنی بازی زیبا مهمتر از نتیجه است اما بعضی داورها این موضوع نمی دونند . مشکل بازی فغانی نبود اما امیدوارم در بازیهای بعد این نکته را لحاظ کنه. میدون جنگ که نیست زود یکی از پا دربیاریم قراره باهم بازی کنند
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۵:۰۷
پاسخ
0
0
فرناز
کاری ندارم اشتباهات فغانب عمدی بوده یا نه!!!!!!!!!!!!1 اما بعضیا همچین از فدراسیونو داوری و اینا دفاع کردن انگار که اصلا تبانی نمیشه تو فوتبال... اتفاقا ایندفعه به نظر من اگه تبانی شده باشه دستشون درد نکنه که اینجوری آشکارش کردن...هیچ وقت تو این دنیا حق به حقدار نرسیده...
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۲:۰۹
پاسخ
0
1
شاهین
بندگان خدا متوجه نمیشوند چه کسانی بازیشان میدهند! خوب شد با این طرفدارها تراکتور قهرمان نشد.
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۰:۳۴
پاسخ
1
0
behnam
دیگه طرفدارای تراکتور شورشو در آوردن. هر چی از این تیم خوشم میومد الان همونقدر بدم اومده. فرهنگش رو ندارن.
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۴۰:۰۷
پاسخ
1
0
RM
آقای PEDRAM روچه حسابی میگی تراکتور افتخاره ایرانه؟؟؟؟؟تراکتورسازی 3بار به عنوانه نماینده ی ایران رفته آسیا و هتریک کرده با حذف شدن به عنوانه تیمه آخره گروه تیمی که میره تو آسیا در مقابله 3 حریف با باختهای آنچنانی و آبروریزی تو گروهش 4رم میشه و ضعیفترین نتیجه ی تاریخه تیمهای ایرانیو در آسیا میگیره چه افتخاری داره تیمی که هواداراش اونطوری میریزن تو زمین و صندلی هارو میشکنن و آشوب به پا میکنن تیمی که مسئولانه شهرش برای حفظه امنیته بازیکنانه حریف و داور مجبور میشن بینه هواداراش شایعه پخش کنن چه افتخاری داره؟؟تیمی که هواداراش میریزن تو زمین یقه ی دروازبانه ملی پوشه نفتو میگیرنو بهش میگن تا تو باشی دیگه باما ترکا در نیوفتی چه افتخاری داره؟؟تیمی که چون قهرمان نشده مسئولان و هوادارانش تمامه ارکانه فدراسیونه فوتباله ایرانو زیره سوال میبرن تیمی که هوادارانش چون قهرمانیه لیگو از دست دادن به جامه قهرمانیه لیگه کشور میگن یک تکه فلزه بی ارزش چه افتخاری داره؟؟ تیمی که هوادارانش داوره بین المللی و افتخارآفرینه کشورمون رو تهدید میکنن و بهش فحاشی میکنن تیمی که هواداراش به مربی ای که 3ساله پیش نائب قهرمانه ایران کردش توی بازیه رفت و برگشته امسال جلوی استقلال فحاشی میکنن چه افتخاری داره؟؟؟ فیلمه حوادثه ورزشگاهه یادگاره امامه تبریز در همه جای ایران و بعضا کشورهای همسایه دیده شد و باعثه سرافکندگی و آبروریزیه ما شد... اگر مثلا براتون این که تماشاچیاتون ورزشگاهه یادگاره امامو پر میکنن باعثه افتخاره استقلالو پرسپولیس که همیشه رکوردداره بیشترین تماشاچی در آسیا هستن الان 8تا بازیه پرتماشاگره تاریخه باشگاههای آسیا متعلق به پرسپولیسو استقلاله پس ما نه احتیاجی به تماشاچی داریم و نه احتیاجی به آبروریزیه بیشتر کانونه هوادارانه تراکتور و باشگاهه تراکتور سازی باید به خاطره اتفاقاته یک هفته ی اخیر از همه ی مردمه ایران الالخصوص آقای فغانی باشگاهه سپاهان و مردمه اصفهان عذرخواهی رسمی بکنند!من از هوادارانه واقعی تراکتور و از همه ی آذری زبانهای عزیز خواهش دارم خودشون با این افرادی که دارن باعثه خدشه دار شدنه فوتباله آذربایجان میشن برخورد کنن هوادارای تراکتور باید با کسانی که بحثه تیمه ملیه ایران رو با یک تیمه باشگاهی یک استان مرتبط میکنن برخورد کنن این روزها روزهای بسیار مهمی است که مردمه آذربایجان باید فرهنگ و متانت و صبوری و بردباری خودشونو به دیگران نشون بدن.من از سایته نود تقاضا دارم نظره بنده روهم مانند نظره دوستانه دیگر چاپ کنن بسیار ممنونم.
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۵:۰۲
پاسخ
1
2
رامین
واقعا شماها خجالت نمیکشید بحثه تیمه ملیه ایرانو با یک باشگاهه درجه دوم مقایسه میکنید؟؟؟مگه شماها ایرانی نیستید؟؟؟آقای ویلیامز توی یک بازیه بین المللی مهم اشتباه کرد اما آقای فغانی بیشتر به نفعتون گرفت تا به ضررتون!! بعدش کجای دنیا تماشاچی وسطه بازی شروع به خورد کردن و پرتاب کردنه صندلی به وسطه زمین میکنن کجای دنیا به مربی ای که تیمشونو نائب قهرمانه کشور کرده فحاشی میکنن کجای دنیا در پایانه بازی میریزن تو زمین و یقه دروازبانه حریفو میگیرنو بهش میگن تا توباشی دیگه با ما در نیوفتی! باید این تیمو از لیگه ایران محروم کنن!
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۲:۰۵
پاسخ
11
8
کابوی
نظره شما بر اینه که سپاهان،فغانی دستشون تو یه کاسه بوده و همه ی این جریا نات دست به دست هم داد و سپاهان قهرمان شد ولی حالا منطقی برخورد کن تیمی که پر افتخار ترین در ایران هست و جام های زیادی رو درو کرده لازمش هست تا دست به یک قهرمانیه کثیف بزنه؟؟؟ فرض بر اینکه فغانی سپاهانیست و بازیکن شما رو از عمد اخراج کرد بنظرت تیم نفت خودش برای قهرمانی نمیجنگید؟؟؟ایا اگرم اشتباهی در کاره داور بوده و از عمد بوده باشه برای تیم نفت کرد ویا سپاهان؟؟؟ اگر نفت گله چهارم را میزد چیزی به عنوان قهرمانی نصیب سپاهان میشد؟؟ فرض براینست که سپاهان و فدارسیون با هم هستند ایا قهرمانی تیم سپاهان دو فصل پیش راحتر از الان نبود؟؟؟مگر مقابل داماش شکست نخورد و قهرمانی را از دست داد چرا انومقع داور وفدراسیون بازی رو برای سپاهان راحتتر نکردند؟؟؟قهرمانی به دست دشمن دیرینه سپاهان افتاد منظورم استقلال فصل پیش سپاهان مقابل همین نفت سهمیه اسیایی رو از دست داد چرا سپاهان با تبانی اونموقع سهمیه نگرفت؟؟؟ فصله پیشم فدارسیون اصفهانی بود یا نبود؟؟چرا سپاهان جامی نیاورد؟؟؟ جدایی از اون مشکل شما مربیتون بود چرا ب اون مشکلاتش رو مطرح نمکیند؟؟؟ چرا بازی 3بر1 برده رو در عرض 10 مین 3بر3 مساوی شد؟؟ ایا این ضعف کادر فنی تراکتور نبود؟؟؟ خدا رحم کرد نفت در دقایق پایانی گل نزد و گرنه جام تهران میرفت خودتون رو دچار شک نکنید دوست عزیز مشکل نه دست های پشت پرده بود نه سپاهان مشکل از خوده تبریز شروع شد
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۱:۳۵
پاسخ
0
0
mosafer
داره باورم میشه جنبه باخت رو ندارند!شما قهرمان شدید(مگه همینو نمی خواید)
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۲۶:۳۰