ادامه اعتصاب در اردوی استقلال/ اولتیماتوم خطیر روی بازیکنان اثر نکرد

ادامه اعتصاب در اردوی استقلال/ اولتیماتوم خطیر روی بازیکنان اثر نکرد

11791
12:12
26 اردیبهشت 1398
در حالی که معاون ورزشی باشگاه استقلال به بازیکنان اولتیماتوم داده بود تا در اردوی این تیم حاضر شوند، هیچکدام از بازیکنان به محل اردوی آبی‌پوشان نرفتند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، بازیکنان استقلال پس از تمرین دیروز (چهارشنبه) خود به دلیل این که مدیران استقلال نتوانستند به قول‌هایشان عمل کنند و تنها با دادن چک به برخی بازیکنان سعی در حل و فصل موقتی بحران مالی استقلال داشتند، به اردوی این تیم برای بازی امروز با سپیدرود نرفتند.

در این بین علی خطیر، معاون ورزشی استقلال همان دیروز به هتل رفت و از بازیکنان خواست تا به هتل بیایند ولی آن‌ها به اردو نرفتند تا معاون ورزشی استقلال هم دست خالی هتل را ترک کند.

با توجه به این که استقلال ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف سپیدرود می‌رود، باید دید که بازیکنان به اردو می‌آیند یا اینکه از خانه‌هایشان به ورزشگاه آزادی می‌روند.

1870

نظرات کاربران
آبی
همه ی این بازیکنارو اخراج کنن وبا تیم جوانان بازی کنن بهتر از این نتیجه میگرن . انتظار دارن تمام پولشونم دریافت کنن... من خودم تاجیم ولی تو این چند سال اخیر مدیرت و کادر فنی پرسپولیس مخصوصا برانکو خیلی بهتر از تاج کار کردنه
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳:۰۷
پاسخ
48
27
مهیار
من نه پرسپولیسیم نه استقلالی نه سپاهانیم نه تراکتوری یه شهروند ساده ی کشور ایرانم که وقتی این اخبار و این اعتصاب هارو میخونم با خودم میگم علت اینهمه بزرگنمایی و بریز و بپاش توی فوتبالمون برای چیه؟! چرا بازیکنای فوتبال نباید با یه حقوق ساده مثل بقیه ی مردم زندگی کنن؟ مجبورن با بنز و مازراتی و پرشه بیان سرتمرین یا خونه توی ولنجک و الهیه و سعادت اباد بخرن که برای پولش و چرخوندن زندگی دست به اعتصاب بزنن؟ مگه ۴۰٪ قراردادشون کم پولیه؟! چی‌میشه مثل بقیه مردم زندگی کنند؟ مثلا با پراید و سمند و ماشینای معمولی برن سر تمرین و زندگیشون رو بچرخونن؟ مثلا تو این اوضاع بد زندگی و اقتصادی بخاطر دل این مردم که تنها دلخوشیشون شده فوتبال با سطح زندگی معمولی سر کنند؟ امیدوارم حتی اگه یکی از مدیران و مسولان این نظر و بخونن برای آینده ی این ورزش روی تصمیمات و پول های پرداختیشون تجدید نظر کنند. با تشکر ادمین جان لطفا چاپ کن !
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰:۴۲
پاسخ
23
96
f
با این بازیها و پر دادن همه ی جامها اینها پول هم میخوان ؟
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱:۲۰
پاسخ
46
68
محمد شیرازی
تخصص شون اسیاست :)
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰:۴۱
پاسخ
49
124
❤❤❤فرهاد❤❤❤
میخوان با اعتصاب عشقشون به استقلال رو نشون بدن خخخخخ
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۳:۲۹
10
64
ماندگار
شما میخواستین قهرمان شین هوچیگرها؟؟!!!هتل شیشتقلالی ها، بعد میندازن گردن وزیر و داور و .....
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶:۰۶
پاسخ
43
118
مجید
خخخخخ چه خبره واقعا نمیدونم بخندم به حال تیمم یا گریه کنم فقط یه چیزومیدونم تا حاجی فتح الله نیاد همین اشه همین کاسه
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹:۲۶
پاسخ
63
60
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
بازیکن سالاری در این تیم موج میزنه. اونا بیشتر از همه تیمها دریافتی داشتن و الان دارن با هوچی گری و اعتصاب ساختگی (مثل قبلا که با دستور مستقیم مدیرعاملشون انجام شده بود و علی کریمی قضیه را لو داد) افکار عمومی را منحرف و مظلوم نمایی کنند. بیشتر از ۴۰۰ میلیارد هزینه کردن حالا دیگه این اعتصاب ساختگی نوبره.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۵۴
پاسخ
40
111
یوهان کرایوف
حرف دروغ که مالیات نداره. دوست عزیز استقلال با ۴۰ درصد دریافتی بعد از تیم پارس جنوبی که ۳۵ درصد گرفتن کمترین دریافتی رو داشته و توی تاریخ باشگاه سابقه نداشته که تیم آخر فصل کمتر از ۶۰ درصد دریافتی داشته باشه.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۳۸
42
14
عشقممم نیمار
حق دارن ..وقتی بازیکنای عشق_تقلال میبینن ک تیم‌رقیبشون پولدار شده و‌ خودشون تو‌این مدت هیچی نگرفتن .. بهشون بر میخوره :-P در ضمن اون‌ شیش_پولیسیایی هم ک‌میگن اینک الان شیش_پولیسیا پول گرفتن ..بخاطر پاداش اسیایی نائب قهرمانیشونه ..میشه بگن‌ این‌ پاداشه بعد یه سال ینی هنوز تموم‌ نشده ؟؟ :-P واقعا خداشکر شیش_پولیسی نشدم با این توهمامشون :-P مث داوری ک‌..تو‌اسیا میگن ما با داوری حذف شدیم ..اما همین شیش_پولیسیا ک‌ میگن ما با داوری در اسیا حذف شدیم ..میان ب تیمایی ک‌در لیگ‌داخلی میگن‌ما با داوری ضرر کردیم و قهرمانی از ما گرفتن .. میگن شما توهم‌دارید و‌ ضعفتونو با داوری دارید میپوشونید :-P ببین با ما این جور طرفدارای عجیب شدیم ۸۰میلون :-)
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۱۷
پاسخ
138
46
محمدامین
دقیقا فاز چیه؟ منطقم آرزوست
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۳:۳۵
6
53
ویدا
بازم ما می‌گیم پاداش اسیایی شما بگو هنوز پول فروش حسینیتون تموم نشده که ۴۰۰ میلیارد خرج کردید هنوزم می‌خواید خرج کنید ؟؟ مگه یه بازیکنتون چقدر میرزیده که انقدر بریز بپاش کردید ؟!!!!!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷:۰۶
7
49
عمرعبدالرحمن
عشق نیمار کوچولو اگه ما پولدار شدیم مثلااااااا از بابت افتخاراتی که کسب کردیم پولدار شدیم اون وقت بازیکنای شما بابت چی اعتصاب میکنن کدوم افتخار؟؟؟؟ادمین خداقوت
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۱۲
8
50
آنتی اتوبوس
تا تو هستی، کسی نیاز به توهم زدن نداره عمویی شیشتقلالی!!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۲۲
8
48
میلانیست
نصف پول فینال اسیا توجیب استقلالیا...امسال که سرورتون اوت شد میحاید پول از کی بگیرید
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵:۵۰
7
43
ولی۴+۶
در حالی استقلالی ها از پارس انتظار بازی جوانمردانه دارن که خودشون بازی سپیدرود که تاثیر مستقیم در سرنوشت تیم سقوط کننده دارد را به هیچ گرفتن !!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۱۵
پاسخ
34
80
محمد
من کلا مخالف اعتصابم مگه کم پول میگیرنحتی اگه یه درصد پایین بگیرن کلی پوله بالاخره دیر و زود داره سوخت و سوز نداره پولشون رو کامل میگیرن یا حداقل درصد زیادی از پولشون رو میگیرن که واقعا به نسبت مردم عادی پول بسیار زیادیه فرقی نمیکنه کدوم تیم باشه بنظرم اینایی که اعتصاب میکنن وقت تسویه حساب بخاطر اعتصاب باید جریمه بشن چون اگه پولشون رو کامل بگیرن واسه وقتی که اعتصاب کردن هم پول میگیرن - گرچه اگه واقعا 40% گرفته باشن دمشون گرم که تا الان اعتصاب نکردن - ضمنا من پرسپولیسیم
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۳۱
پاسخ
6
77
رائول
از بس خوب نتیجه گرفتن، اعتصاب هم می کنن!!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲:۵۸
پاسخ
15
81
علیرشا
واقعاااا ادم ناراحت میشه با این اوضاع مدیریتی و باشکاه داری.. درسته قرمزیم اما این اتفاقات به نفع هیچکس نیست.. خودمون رو جای ابیها میگذارم ناراحت میشم.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱:۱۴