ادامه غیبت عجیب دو بازیکن خارجی تراکتورسازی/ استوکس و اروین معمای این روزهای تیم تبریزی

ادامه غیبت عجیب دو بازیکن خارجی تراکتورسازی/ استوکس و اروین معمای این روزهای تیم تبریزی

16418
17:07
01 آذر 1397
زمان بازگشت دو بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی به تبریز در حال حاضر مشخص نشده است.

وبسایت رسمی برنامه نود - زمان بازگشت دو بازیکن خارجی تیم تراکتورسازی به تبریز در حال حاضر مشخص نشده است. 

به گزارش وبسایت نود، آنتونی استوکس و لی اروین از روز 19 آبان ماه و همزمان با تعطیلی سه روزه تمرینات تیم تراکتور سازی تبریز راهی کشور های خود شده بودند که با گذشت 13 روز به تبریز بازنگشته اند. 

از روز های گذشته خبر های متفاوتی از سوی رسانه ها به نقل مدیران باشگاه تراکتور سازی در خصوص زمان بازگشت این دو بازیکن منتشر شده است که هیچ کدام اتفاق نیفتاده است. 

با این وضعیت احتمال حضور این دو بازیکن در دیدار پیش روی تراکتور سازی در روز یکشنه هفته آینده (4 آذرماه) مقابل تیم پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد و حتی خبرهایی در خصوص احتمال سفر بی بازگشت این دو بازیکن مطرح شده است. محمد تقوی، سرمربی موقت نماینده تبریز نیز به نظر می رسد حتی در صورت بازگشت آنها به دلیل بی انضباطی هایی که داشته اند، تصمیم بگیرد تا در ترکیب اصلی نام اروین و استوکس را قرار ندهد. 

خبرنگار سایت برنامه نود از طریق یکی از هم تیمی های سابق لی اروین، پیگیری هایی انجام داده است که به زودی جزئیات بیشتری در خصوص این بازیکن انگلستانی منتشر خواهد شد.

سوگیتا، هافبک خارجی تیم تراکتورسازی تبریز بر خلاف این بازیکنان، حضور منظمی در تمرینات دارد و در زمان برنامه ریزی شده به تبریز بازگشته بود. 

مدیران باشگاه تراکتورسازی در تلاش هستند تا وضعیت استوکس و اروین مشخص شود تا این تیم به همه بازکینان خود در ادامه مسابقات لیگ برتر حاضر شود. 

گفتنی است، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۴ آذر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

20441

نظرات کاربران
آمیرزا
عظمت پرسپولیس فراریشون داد
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۲:۵۶
پاسخ
13
26
رضا تورک
پرسپولیس و عظمت؟؟ اونم مقابل تراختور؟؟ خخخخ
۰۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴:۰۵
0
1
Ata
یه سوال روزنامه ی گل که مدیرش پرسپولیسی هست از کجا گفته یک ماه دیگه میان؟ بوی خیانت می یاد و جایی در تبریز دبرای چنین بازیکنانی نیست متاسفم برای فوتبال ایران ما پس نمی کشیم نیم فصل نزدیک هست حقمان را از این ها می گیریم و بازیکنای جدید می گیریم ای کاش زنوزی هوادار ها رو هم سهیم کنه و بتونیم بهش کمک مالی بکنیم ادمین لطفاا بچاپ تا بعضا بفهمن اطلاع رسانی بالاس و مردمو .... فرض نکنن
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲:۰۶
پاسخ
34
38
فینال لیگ قهرمانان اسیا
استدلالت از نوع همون استدلالهایی بود که واسه اون ۲دقیقه جشن قهرمانیتون میگفتین اره عزیزم این ۲تا از کودکی پرسپولیسی بودن و با درخواست پسر وزیر پرسپولیسی نیامدن تا جلوی تیم محبوبشون هت تریک نکنن در ضمن مافیای فوتبال میخواد جلوی قهرمانیهای متوالی و مکرر تراکتور رو هر جور شده بگیره شما هم نیاز نیست به زنوزی کمک کنید یه تیم پرطرفدارتر از شما ۴۵ روز شماره حساب اعلام کرد ۱۰ میلیون تومان جمع شد که به قول مدیرعاملشون پول بلیط تیام هم نمیشد اجازه بدین مهندس (؟؟؟؟!!!!!!!!)زنوزی با پولهای زحمت کشیش واستون ریخت و پاش کنه و موجبات شادی و سرور شماها فراهم باشه نظرات فوق کارشناسیتونم بگذارید واسه همون کانالای هواداری لطفا
۰۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۶:۴۲
3
6
ققنوس سرخ
شاید گم شده اند تو روزنامه آگهی بزنید شاید فرجی شد!!!
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰:۳۸
پاسخ
12
37
ققنوس سرخ
این دوتا بازیکن اگه یکشنبه هم بیان تو ترکیبن چون سرمربی های آبی مثل تقوی بازیکن سالاری تو خونشونه. اون زمانیکه ابراهیم توره برای 3پاهان بازی میکردسرمربیش قلعه نوعی بود دوهفته مرخصی گرفت یک ماه بعد اومدفردای اون روز رفت تو ترکیب 3پاهان!!!!!
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۲:۳۲
پاسخ
7
39
Asad
جفتشون هوادار پرسپولیسن و نمیخوان جلوش بازی کنن، مطمئن باشین دوشنبه میان.
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸:۲۹
پاسخ
18
46
احسان
از قرار معلوم با پرسپولیس وارد مذاکره شدن
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۵:۲۵
0
1
فرشاد
دست های پنهانی پشت این قضیه هستش.دست های مافیای فوتبال. چه دلیلی داره این اتفاق بیفته.توجیه منطقی چیه؟ درسته تراکتور بدون اینها هم پرسپولیس را میبره.اما چرا باید این اتفاقات به یکباره بیفته جای سوال داره؟حتما در برنامه نود مطرح بشه.
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰:۲۷
پاسخ
50
22
تراختوروم
به جهنم. اگه پاشون به تبریز برسه بیچارشون میکنیم. خیلی بی انظباتن
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۶:۱۶
پاسخ
11
44
همیشه سرخ
شما پنجاه سال از پرسپولیس واستقلال عقبین /در ضمن محبوبیت یه چیز دیگه س/طرفدارای پرسپولیس واستقلال توی خود تبریز از تیمای تبریزی بیشترن...‌
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰:۳۱
پاسخ
27
58
بنده خدا ...
اقا بازیکن رفته دیگه بر نگشته میشه بگی دقیقا تقصیر پرسپولیس چیه این وسط با این حرفهای شما یاد ضرب المثل گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری میفتم بازیکن تهت قرار داد شما رفته به ما چه میشه توضیح عاقلانه بدید ..... منطقم ارزوست
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸:۱۹
پاسخ
18
43
عشقیم تراکتور
چرا این حاشیه ها قبل بازی پرسپولیس با حریفش برای تیم حریفِ پرسپولیس ایجاد میشه نتیجه بازی از قبل مشخص شده "پرسپولیس باید برنده این بازی بشه " !!! بازم بازی پرسپولیس و باز هم حاشیه برای حریف پرسپولیس
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷:۲۷
پاسخ
54
37
Ziba
یعنی جوری شده قبل بازی با پرسپولیس زنبورم نیششون بزنه میندازند گردن ما. ای خدا
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷:۰۵
4
8
پرسپولیسیم تا ابد
فردا میگن کار فدراسیون و پرسپولیسه که تیم مارو از هم پاشوندن. خخخخ فرماندتون چی نرفته؟
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴:۵۵
پاسخ
49
95
اندی
استوکس و اروین باشن یا نباشن در هر صورت تراکتور سازی در مقابل پرسپولیس فقط یه بازنده اس تیم لیگ یکی هیچ وقت در حد فینالیست آسیا نبوده و نیست حالا هرچقدر دلتون میخواد بازیکن خارجی بخرید با پول نه میشه غیرت رو خرید و نه افتخار رو
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴:۵۳
پاسخ
72
103
tiraxtur
با جعل چی؟ میشه افتخار خرید ؟ یکی نیس بگه چرا همیشه قبل بازی با پرسپولیس اتفاقای عجیب غریب میفته.قبلنا که تیم خصوصی نشده بود الکی بازیکن هامونو محروم میکردن مث بازی که سه صفر باختیم چون بیشتر بازیکنامونو مثل مهدی کیانی به ناحق محروم کردن .الانم که اون طوری نمیتونن٫ این کارا رو میکنن ولی ما به مهندس زنوزی اعتماد داریم و از تیممون حمایت میکنیم حتی تو ازادی .ولی مهندس باید حواسش باید باشه
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۹:۲۹
37
26
فرشاد
میدونی تفاوت بودن یا نبودن این بازیکن در چیه؟ اگه بودن 4 تا یا 6 تا میخوردین.حالا نیستن 2 تا میخورین.در کل فرقی نمیکنه.بازنده پرسپولیسه.
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۳:۵۷
51
26
رضا
تیم بی افتخار
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱:۲۸
پاسخ
77
160
....
این مشکلات برای یه بار همیت ندارن؛ولی جلو تیمی خاص این اتفاقات برای هر تیمی و چند بار تکرار میشه اجازه ی شک کردن بدید.
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۶:۱۳
پاسخ
135
82
Mohammad.b
آقا یا خانوم ..... میشه یه چنتاشو بگی؟!!؟!؟!!
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳:۵۵
0
8
Ali reza
دوست عزیز میتونم خواهش کنم بفرمایید به چه چیزی شک دارید ؟! دو بازیکن بی انضباط به اردو و تمرین تیم خوب تراکتور سازی نیومدن ، اینجا کجاش باعث شک و ترید هست ؟ با چه دلیل و چه منطقی این بی انضباطی رو که این دو بازیکن سابقه زیادی در ان دارند چه ربطی به تیمی دیگر و در شهری دیگر دارد ؟
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۹:۳۸
17
58
شاهین
شما راست میگید عزیزم واقعاً مشکوکه بازی ها عقب افتاده سایر تیم ها در وقت مناسب و با تمامی بازیکنهاشان انجام میشه ولی بازی پرسپولیس را تو فیفادی و بدون ملی پوشان انجام میشه ۶ تا بازی تو ۲۱روز هم فقط واسه پرسپولیس چون گناهش رفتن به فینال آسیا با۱۳بازیکنه عجییجم این بابا هم فهمیده نازش خریدار داره رفته هر وقت هم پولش تمام شد دوباره برمی گرده شما ناراحت دسته گل های حضرات خودتان باشید
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵:۱۶
21
75
دختر پرسپوليسي
بيچاره ها ميدونن قرار يكشنبه چه بلايي سرشون بياد واسه همينه فرار كردن خخخ
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷:۱۵
پاسخ
117
206
دکتر حسین
اون بیچاره هایی که میگی تو تیم هایی مثل آرسنال بازی کردن . اصن ازشون بپرسی پرسپولیس مثل قلمراد میگن هاااا :)) دیگه خیلی متوهم هستی :)
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۷:۲۹
97
48
Arya
میگن ارسطو منطق رو از طرفدارای پرپولوس یاد گرفته! بیشتر به نظر میاد دلارهای عابربانک رو براشون فرستادین تا لوله تون نکنن و تو دو دقیقه دو تا بهتون نزنن؛شاید هم شما خوب فهمیدین اونا کج رفتن!!!!
۰۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰:۳۶
67
34