ارقام عجیب حق فسخ در استقلال؛ حراج ستاره‌های شفر

ارقام عجیب حق فسخ در استقلال؛ حراج ستاره‌های شفر

30613
15:31
07 خرداد 1397
حق فسخ بازیکنان استقلال، حتی از رقم قرارداد آن‌ها هم کمتر تعیین شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - حق فسخ بازیکنان استقلال، حتی از رقم قرارداد آن‌ها هم کمتر تعیین شده است.

به گزارش وبسایت نود، بعد از بازیکنان بدون قرارداد، حالا بازیکنان استقلال که با این تیم قرارداد دارند هم بدون مشکل در حال ترک باشگاه هستند. استقلالی‌ها در قراردادهای‌شان، حق فسخی گنجانده‌اند که چندان با دستمزد بازیکنان همخوانی ندارد. به طور مثال، در دنیای فوتبال بازیکنانی مثل گریزمان و ایکاردی که دستمزد کمتر از 10 میلیون یورویی می‌گیرند، حق فسخی بالای 100 میلیون یورو دارند. اما حق فسخ بازیکن 700 میلیونی استقلال، فقط 100 هزار دلار است.

در اخباری که از حق فسخ بازیکنان استقلال منتشر شده، این تیم احتمالا فصل آینده سه ستاره تاثیرگذارش را از دست خواهد داد و در ازای جدایی هر سه آن‌ها یعنی تیام، نورافکن و مجید حسینی، روی هم چیزی حدود 350 هزار دلار به استقلال می‌رسد. رقمی که فقط می‌تواند نیمی از قرارداد شفر را تامین کند و یا یک سوم دستمزد بازیکنی در حد تیام هم نخواهد شد. آن هم در شرایطی که مثلا در قرارداد طارمی که حق فسخ وجود نداشت، پرسپولیس بابت 6 ماه باقی مانده از قرارداد او چیزی نزدیک 600 هزار دلار بعلاوه پاداش جام جهانی را از بازیکن و باشگاه آینده‌اش گرفت. علاوه بر تیام و نورافکن و مجید حسینی، بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی هم به لطف وجود این بند مذاکرات‌شان با باشگاه‌های غیر ایرانی را آغاز کرده‌اند و در صورتی که به توافق برسند، مشکلی برای جدایی نخواهند داشت.

استقلالی‌ها در کنار نگرانی برای تمدید قرارداد وریا، ابراهیمی و جپاروف که قراردادشان به پایان رسیده و بعضی از آن‌ها مثل غفوری مورد توجه دیگر باشگاه‌ها هم هستند، بابت نگه داشتن بازیکنانی که قرارداد دارند هم به مشکل خورده‌اند. با این شرایط، شفر کار سختی برای نگه داشتن تیم فصل بعد خواهد داشت و هر لحظه، ممکن است یکی از ستاره‌های تیم با پرداخت حق فسخ سراغ باشگاه دیگری برود. آن هم با رقمی که، فایده چندانی برای باشگاه ندارد و نمی‌تواند جانشینی در حد بازیکن جدا شده تحویل استقلالی‌ها دهد.

 

22330

نظرات کاربران
Abedi
اولا اینکه قرارداد ها مشکل داره برمیگرده به بی عرضگی مدیریت دوم اینکه هرکسی میخواد بره میتونه بره استقلال به هیچ بازیکنی متکی نبوده و نیست صد ها بازیکن هستن که حاضرن سفید امضا کنن برای استقلال
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹:۰۸
پاسخ
7
4
طلوع سرخ
میشه چند تا از اون 100 تا رو نام ببری؛ فقط به این شرط که تو رشتۀ فوتبال در حال فعالیت باشن!!
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۹:۴۵
3
4
✔✰✰سجاد✰✰✔
متاسفم برای مدیریت اه
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷:۳۳
پاسخ
0
11
درود بر افتخاری
دمت گرم افتخاری جون بازم از این کارا بکن موجبات خنده مارو فراهم میکنی ...!
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶:۴۹
پاسخ
8
9
تراکتور
گریه تونم میبینیم این فصل 9 پولیسیا ....خخخ
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۶:۲۴
6
4
پرسپولیسی
واقعا استقلال تیم خوبی داشت این فصل و رفتنشون میتونه تمام زحمات فصل قبلشون رو هم بر باد بده
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹:۵۱
پاسخ
0
10
Masood
ما تو PES هم تا جایی که راه داره با اضافه کردن آپشن حق فسخ رو بالا میگیریم یا کلا حذفش میکنیم، برای اکثر بازیکنای ایرانی که میخوان با استقلال و پرسپولیس قرارداد امضا کنن اصلا نیازی به حق فسخ نیست
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۰:۵۶
پاسخ
2
16
سمــیعـی . بوشهـــر
ماشاا... کادرمدیریتی استقلال چشم نخورن.
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸:۳۷
پاسخ
0
18
کلنل
این هم حالت یک تخفیف و باج به بازیکن بوده تو قرارداد،،اصلا منطقی و عقلانی نیست
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳:۱۰
پاسخ
3
16
hamid **
فعلا آرامش مهم ترین نیاز تیم محسوب میشه...اما با شروع فصل مشخص میشه کی کجای کاره و کی چه کاری کرده و کی چه کاری نکرده!!!!!(مدیران تیم استقلال یه جاهایی عملکرد خوبی داشته اند که دستشون درد نکنه البته عملکرد خوب وظیفشونه اما یه جاهایی هم عملکرد خوبی نداشته اند که امیدواریم اون عملکردهای ضعیف دیگه تکرار نشه)
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲:۵۴
پاسخ
6
18
میلاد/استقلال
والا چی بگم راهش اینه که به تیمای پایه اهمیت بدیم اگه یه بازیکن رفت سریع یه بازیکن جدید و جوون جایگزین کنیم و باهاش قردادی ببندیم که به نفع باشگاه باشه بازیکن های جوون که هنوز ستاره نشدن قبول میکنن وقتی هم خواستن برن با قیمت عالی میفروشیم نه اینکه مفت بدیم بره این همون کاریه که باشگاه هایی مثل آرسنال و دورتموند انجام میدن و پول خیلی خوبی هم بدست میارن
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸:۵۳
پاسخ
4
36
amir
استقلال برای اینکه صید های پرسپولیس رو به اصطلاح بُر بزنه همه جور اپشن و مبلغی رو تو این چند ساله به بازیکناش داده...نمونه ش کاوه رضایی که یک ماه با پرسپولیس مذاکره میکرد و با یک شب مذاکره با استقلالی ها و پول چن برابر رفت استقلال! حق فسخ هم داشت...ولی مدیرای پرسپولیس نه رقم بالا میدن نه اینجور قراردادهای مسخره می بندن! نمونه زیاده مثه فرشید باقری و...همه اینا اخرش استقلال رو متضرر میکنه، هم پول چند برابر می ده هم هیچی به باشگاه نمیرسه و بازیکنشون ول میکنه می ره!!! البته وقتی پول باد اورده باشه و سوگولی وزارت باشن براشون هیچوقت مهم نبوده و نیس...همینطور که این ده ساله نبوده و همیشه دوبرابر پرسپولیس خرج کردن و نهایت همیشه پرسپولیس بدهکاریش بیشتر بوده!
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶:۳۹
پاسخ
25
43
majid
این آقای افتخاری وتوفیقی ساده ترین چیزدرموردقراردادبستن نمیدونن به چه دردی میخورن یه خورده حرفه ای کارکنید سود ازبازیکن جداشده نصیب باشگاه بشه نه اینکه باشگاه ضررکنه
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۲:۲۴
پاسخ
3
30
پیمان
واقعا مدیرای استقلال، پرسپولیس ضعیفند. یا شاید هم از عمد با بازیکنا بلند مدت نمی بندند. بازیکنایی که از جوانان اومدند مثل اسماعیلی و حسینی چطور قرارداد بلند مدت ندارن؟ اینا تا فصل قبل فکر کنم حاضر بودن ۵ ساله هم ببندن
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۹:۰۰
پاسخ
4
40
ببرهای آبی (النمرالایرانی)
استقلال با نقل و انتقالات آزاد: خرید: 0 بازیکن 6پولیس محروم از نقل و انتقالات : خرید: مهدی شیری همیشه پای وزارت در میان است. این که سرخابیا متولیشون یه وزارتخونه س باعث میشه دود محرومیت 6پولیس بیشتر تو چشم استقلال بره پرسپولیسم بدن به هوادار متمولش استقلالم.اینجوری رقابت سالم تره ادمین نماز روزه ت قول
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷:۲۰
پاسخ
51
31
سرخ
مستاجر انقدر جوک نگو ورودی پرسپولیس میخوای چند تاشو برات نام ببرم که یه دقبویقه هم بازی نکردن ولی میلیاردی طلبکارند از تیم? گولج اکراینی ها و ....
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۲:۵۹
13
6
مستاجر خدا
آخه بیافتخار قانع برای اینه بهتون میگم بی افتخار نمیبینی توی 3 سال گذشته پرسپولیس کلا ورودی و خروجیش 10 تا بوده شما 100 تا بنویسم یا خودت میدونی؟؟
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶:۳۳
23
36
سلطان
خودت متن رو بخون اگه چیری ازش فهمیدی برا ماهم توضیح بده
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶:۴۷
10
36
mahdi
اگه مسئولان باشگاه استقلال قرار داد بستن بلد بودند بازیکنی مثل تیام که با 300هزار دلار اومده با همون قیمت میموند نکه بندی براش بذارن که بعد اینکه شهرتشو از استقلال گرفت با قرارداد نجومی بره تیمهای عربی و فقط 200تا نصیب استقلال بشه ! نورافکن رضایی و.. هم همینطور ! باید ایرانی ها هم یاد بگیرند با بازیکن جوان قرارداد بلند مدت ببندند نکه بازیکن زرنگی کنه در اوجش قرارداد یکساله و حتی نیم فصله ببنده و موقع پیری قرارداد بلند مدت و سه چهارساله !!
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶:۰۹