ازبکستان ۰-۱ ایران/ادامه روند پیروزی برابر ازبکستان

ازبکستان ۰-۱ ایران/ادامه روند پیروزی برابر ازبکستان

20911
18:34
20 شهریور 1397
ایران برای پنجمین بار پیاپی موفق به پیروزی مقابل ازبکستان شد.

وبسایت رسمی برنامه نود -ایران برای پنجمین بار پیاپی موفق به پیروزی مقابل ازبکستان شد.

به گزارش وب سایت نود، تیم ملی در اولین دیدار پس از جام جهانی و به منظور آماده‌سازی جهت حضور در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ به مصاف ازبکستان رفت. این دیدار تغیراتی در ترکیب اصلی نسبت به جام جهانی داشت و بازیکنانی نظیر امیر عابدزاده، وریا غفوری، علی قلی زاده، میلاد محمدی و اشکان دژاگه در جمع ۱۱ نفر قرار گرفتند.

بازی در نیمه اول چنگی به دل نزد ولی در نیمه دوم، با آمدن بازیکنانی نظیر طارمی، قدوس، ترابی و ... آهنگ هجومی ایران بهتر شد تا توسط ترابی به گل برسد. مهدی ترابی اولین گل ملی خود را نیز در ازبکستان برابر این تیم به ثمر رساند. با این پیروزی روند صد در صد پیروزی و کلین‌شیت  تیم ملی تحت هدایت کی‌روش در زمین ازبکستان حفظ شد.

 ترکیب ازبکستان: الدوربک سویونوف، ویتالی دنیسوف، آنزور اسماییلوف، اسلام توختاخوجائف، فرخ سایفی‌ئف، عادل احمدوف، اوتابک شوکوروف، الدور شومورودوف، مراد بیکمائف، سردار رشیدوف، تیمورخوجا عبدوخالیکوف

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، مرتضی پور علی‌گنجی (۶۲-پژمان منتظری)، مجید حسینی، وریا غفوری (۴۶-صادق محرمی)، سعید عزت‌الهی (۷۱-مسعود شجاعی)، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه (۴۶-سامان قدوس)، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش(۴۶-مهدی طارمی)، کریم انصاری‌فرد(۶۳-مهدی طارمی)

 

دقایق حساس:

دقیقه ۴: شلیک از راه دور جهانبخش توسط دروازه‌بان ازبکستان مهار شد.

دقیقه ۳۴: ارسال از راست بازیکنان ایران فرصت خوبی برای قلی زاده فراهم کرد ولی ضربه چگشی این بازیکن خطرناک نبود و به سادگی توسط سویونوف کنترل شد.

 دقیقه ۴۵: ضربه کریم انصاری‌فر به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱: مهدی طارمی با یک پاس در عمق در موقعیت تک به تک قرار گرفت و پس از عبور از دروازه بان با دخالت مدافعین ازبکستان در گلزنی ناکام ماند.

دقیقه ۵۴: شوت رشیدوف توسط عابدزاده مهار شد.

دقیقه ۶۷: (گل اول ایران) با همکاری عزت الهی و قلی زاده توپ در مقابل دروازه به مهدی ترابی رسید و این بازیکن دروزاه حریف را باز کرد.

برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید.

نظرات کاربران
پیمان رضایی
از وقتی طارمی و قدوس اومدن تو زمین واقعا تیم خیلی بهتر شد در زمینه هجومی.دژاگه و قلیزاده نیز خوب بودند.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۲:۵۴
پاسخ
0
15
مسعود گل باشی
فقط امید ابراهیمی نیمه اول و عابدزاده خوب بازی کردن نیمه دوم بهتر شدن بازیکنا
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۶:۵۲
پاسخ
5
6
امین
دژاگه عالی بود هنوز کسی به تکنیکیه دژاگه نیست. طارمی هم زیاد با توپ بازی می کنه ولی او هم عالی است. شجاعی باید جلو تر بازی کند. قلی زاده را زیاد دوست نداشتم.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۶:۰۰
پاسخ
24
26
محمدرضا
چرا بعضیا میان فقط میگن تیم ملی بد بود و ... اخه بازی رو دیدید که نظر میدید.نیمه دوم کل توپ دست ایران بود دو سه تا موقعیت صد در صد داشت که یکیش گل شد..نمیگم عالی بودیم ولی بدم نبودیم.بدی این بازی این بود که هنوز تو تموم کنندگی مشکل داریم.ولی حفظ توپ خوب بود..جهانبخشم نمیدونم چرا تو تیم ملی به زحمت یه بازیکن معمولیه نه یه ستاره که انتظار داریم..
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۹:۰۹
پاسخ
1
56
وحدان
خلق موقعیت تفکر هجومی فوتبال مبتنی بر تنوع برنامه بیش از ۷ سال فقط همین مدل واقعا ما چندم آسیا هستیم
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۸:۴۲
پاسخ
45
11
Mh
همون همیشگی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۶:۵۸
پاسخ
6
27
Ss
عصر شجاعی دژاگه تموم شده تو تیم ملی!
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۹:۴۹
پاسخ
64
21
فرشید
کسالتی به نام کارلوس
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۲:۳۱
پاسخ
79
21
Babak23
بی تعصبی به نام فرشید
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۰:۲۸
15
55
تیم ملی
متوهمی مثل برانکو
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۶:۱۰
21
61
Amir persp0lisi
جونممممم مهدی ترابی مون
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۴۱:۵۴
پاسخ
18
55
پویا
چه میکنه حرص پاداش برد!
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۵:۰۴
پاسخ
55
12
Wien
واقعا خجالت داره،این منطق.یعنی با منطق جنابعالی تیم باید شل و ول بازی کنه تا کسایی مثل تو قانع بشن، که واسه پول بازی نمیکنند،دیگه انگیزه و حس جاه طلبی بردن و وطن دوستی و فلسفه فوتبال که تیمها برای بردن تلاش میکنند، همش کشکه.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۹:۴۹
5
49
SIRJAN
این. بازیکنان پولکی. خون به دل همه کردن واسه. پیشرفت !!!! خواهشا یه کم یواشتر. '''کشتید ازبکستان. رو!! حتما قهرمان جام ملتها ماییم!!!ژاپن و کره و بقیه. هیچ. هستن!!! ساعتی!'''۵'''' ملیون. دستمزد مربیمونه!!!!!!! آدمین. عدالت
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰:۲۴
پاسخ
73
27
تیم ملی
نوش جونش، راستی برانکو چه خبر شنیدم بدون پول میاد سر تمرینا.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۲:۵۵
21
50
kazi
این بازی رو که میبینیم متوجه میشیم چرا بعضی از بازیکنا از لیست جام جهانی خط خوردن کریم انصاری فرد اگه تو تیم بارسلونا باشه شاید بهترین بازیکن فصل لیگ اسپانیا بشه، اما تو تیم ملی هیچ موقعه موفق نخواهد بود، چند بار این مطلب گفتم بازم میگم
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۸:۵۱
پاسخ
50
25
شهرام
این دژاگه چیه با اون خالکوبیاش..نمیتونه یه استپ ساده کنه
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۹:۰۳
پاسخ
118
14
Amir persp0lisi
من به تیم ملی کشورم تعصب دارم و دوسش دارم اما برا دیدنه بازیش هیچ شوقی ندارم چون تماشاگر پسند بازی نمیکنه تیممون،کی روش تمومه بازیکنای فانتزی رو در این چن سال از تیم ملی گذاشته کنار،فوتبال ایران بخاطر اینکه قشنگ و هجومی بازی میکرد نسبت به کشور های عربی متمایز بود ولی الان هیچ نشونه ای از اون فلسفه نمیبینیم
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷:۲۲
پاسخ
76
27
تیم ملی
شما اصلا بازی رو دیدی یا ماموری‌ بیای یه چیزی بنویسی فقط دوست عزیز، جهت اطلاع تیم مخصوصا نیم دوم کاملا هجومی و توپ و میدون دستش بود و رضایتمندانه.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۴:۴۳
12
76
اتوبوسی
همش دفاع پس کی میخاهیم جلوی تیم های اسیایی حمله کنیم نکنه ازبک هم اسپانیا تاکی اتوبوس
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳:۰۶
پاسخ
89
22
کیوان
بازی ساعت ۱۹:۳۰ شروع می شد بعد تو اومدی ساعت ۱۹:۱۳ این کامنت رو گذاشتی؟ واقعا که!!! دلم واستون می سوزه!
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۵:۰۴
0
39
دانیال
نمی دونم چند ساله هستی دوست عزیز ولی جای اینکه فقط بیای یه چیزی بنویسی بد نیست بازی رو تماشا می کردی متوجه می شدی تیم اصلا فاز دفاعی نبود و مخصوصا نیمه دوم توپ و میدون دست ایران بود.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۱:۵۴
8
92