اسامی داوران هفته نخست لیگ برتر اعلام شد/ قضاوت بنیادی‌فر و حیدری برای سرخابی‌ها

اسامی داوران هفته نخست لیگ برتر اعلام شد/ قضاوت بنیادی‌فر و حیدری برای سرخابی‌ها

4239
10:30
27 مرداد 1398
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته اول لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رقابت‌های لیگ نوزدهم از روز پنجشنبه آغاز می‌شود. اسامی داوران قضاوت کننده‌ی هفته‌ی اول لیگ برتر به شرح زیر است.

 

*پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸

پرسپولیس تهران - پارس جنوبی جم – ساعت ۱۹:۱۰ – ورزشگاه آزادی

داور: موعود بنیادی فر

کمک ها: علی میرزابیگی – قهرمان نجفی

کمک داوران اضافی: محمدرضا اکبریان – میثم حیدری

داور چهارم: بابک داوری

ناظر: خداداد افشاریان

 

گل‌گهرسیرجان – نساجی مازندران– ساعت ۱۹:۴۵ – ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان

داور: کوپال ناظمی

کمک ها: سعید قاسمی – حسن یوسفی

کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده – روح الله شریفی

داور چهارم: محمد راهی

ناظر: حیدر شکور

 

نفت مسجد سلیمان – تراکتورتبریز – ساعت ۲۰:۱۵ – ورزشگاه محل برگزاری مسابقه متعاقبا اعلام می شود.

داور: علیرضا فغانی

کمک ها: محمدرضا منصوری – علی اکبر نوری

کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک – احمد محمدی

داور چهارم: حسن انتظاری

ناظر: حسین عسگری

 

*جمعه اول شهریور ۹۸

ذوب آهن اصفهان- سایپا تهران – ساعت ۲۰:۱۵ – ورزشگاه محل برگزاری مسابقه متعاقبا اعلام می شود.

داور: مرتضی منصوریان

کمک ها:رضا سخندان – یعقوب سخندان

کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – مهدی مرجانزاده

داور چهارم: داریوش صابر مطلق

ناظر: علیرضا کهوری

 

ماشین‌سازی تبریز-  استقلال تهران – ساعت ۱۸ – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

داور: پیام حیدری

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – مهدی الوندی

کمک داوران اضافی:بیژن حیدری – علی صفایی

داور چهارم: فرهاد مروجی

ناظر: فریدون اصفهانیان

 

پیکان تهران- شهر خودرو مشهد – ساعت ۱۹:۱۰ – ورزشگاه شهدا شهرقدس

داور: سیدرضا مهدوی

کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی

کمک داوران اضافی: علی اصغر مومنی – حسین زمانی

داور چهارم: محمد عطایی

ناظر: یدالله جهانبازی

 

شاهین شهرداری بوشهر – فولاد مبارکه سپاهان – ساعت ۲۰:۱۵ – ورزشگاه محل برگزاری مسابقه متعاقبا اعلام می شود.

داور: وحید کاظمی

کمک ها: حسن ظهیری – علی اکبر عظیم پور

کمک داوران اضافی: علی بای – حسین زیاری

داور چهارم: هادی طوسی

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

 

فولاد خوزستان-  صنعت نفت آبادان– ساعت ۲۰:۱۵ – ورزشگاه محل برگزاری مسابقه متعاقبا اعلام می شود.

داور: امیر عرب براقی

کمک ها: سعید علی نژادیان – علیرضا ایلدروم

کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی – امیرسامان سلطانی

داور چهارم:مهدی عالیقدر

ناظر:محسن ترکی

1870

نظرات کاربران
حامد تبریزلی
یا خداااااا فغانی خدایا به دادمون برس
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹:۲۷
پاسخ
4
2
فقط زرد طلایی
همیشه خیرات میدیم که داور بازی سپاهان فغانی نباشه ! خداروشکر خیراتمون نزد خدا اثر داشت و فغانی داور بازی ما نیست ! خسته نباشی ادمین منتشر کن
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷:۴۴
پاسخ
15
11
مافیای سرخ
خدا به خیر کنه .... نمیشه برای استقلال و ۴پولیس داور خارجی بیارن؟ البته بعید می دونم ۴ پولیسیا قبول کنن خخخ
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰:۴۰
پاسخ
16
14
زانیار
پرسپولیسیا صددرصد موافق داور خارجی هستن چون ضرر زیاد کردیم ولی 6تقلالیا اگه داور خارجی بیارن دیگه کی واسشون پنالتی بگیره ؟ حتی تو بازی های دوستانه هم واسه 6تقلال پنالتی میگرفتن ولی بازیکنای پرسپولیس رو اخراج میکردن !
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳:۳۶
8
8
عشقم پرسپولیس ، جانم پرسپولیس ، عمرم پرسپولیس
یعنی نظرات رو ادم میخونه شاخ در میاره.جناب شازده کوچولو و عشقش نیمار و تی تی کلا هیچ کس رو برای داوری قبول ندارن.همین بنیادی فر جلو استقلال خوزستان پرسپولیس رو داشت به باد میداد که خدا بهمون رحم کرد ولی حتی یک نفر از هوادارای پرسپولیس نظر منفی ندادن ولی ماشالله استقلالی ها هنوز لیگ شروع نشده شروع کردند.این لیگ به سرانجام برسه با این نظرات و با این طرز فکر هنر کردیم.واقعا برای تماشاگران بی منطق متاسفم و ای کاش هیچ وقت دهه 70 به بالایی ها اصلا طرفدار پرسپولیس استقلال و تراکتور و سپاهان نمیشدند.واقعا فوتبال با همه تنش هاش سال های قبل از لیگ حرفه ای خیلی قشنگ تر و جذاب تر بود ولی متاسفانه این فرهنگ ضعیف طرفداری فوتبال و داوری ما رو نابود کرد طوری که بهترین داور جهان رو باز بیارن تراکتور و استقلال و قلعه نویی قبولشون ندارن.
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۰۱
پاسخ
14
18
جام آوران پیک موتوری
آخی.... ، چقدر دلسوزانه ، فقط احیانا اگه خدانکرده یه داوری از دستش در رفت و یه قضاوت ناعادلانه برای پیروزی انجام داد اون موقع میای و بگی چرا طرفدارای پیروزی اینقدر اعتراض میکنن ؟ خوب مشخصه اگه داورا بازیها رو به سود ما هم قضاوت کنن ما هیچگونه اعتراضی نمیکنیم
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵:۰۱
11
8
عشقممم نیمار
واااییی بازم برادران حیدری برا عشق_تقلال قضاوت میکنن :-( پارسال ک هربازی ک‌ برادران حیدری برای تاج کبیر قضاوت کردن ..پر از اشکال ب ضرره عشق_تقلال بود :-P باز خدا شکر زاهدی فر نبود ک گل سالم عشق_تقلال مردود کنه :-)
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۲:۴۴
پاسخ
30
22
دو ستاره ای که فقط لگو لباستان است
بازم متوهم شش تایی اومد از زمین و زمان نالید واسه شما کولینا هم بزارین بازم متوهم هستین و فوبیای خیانت داوری دارین
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹:۲۱
8
12
یوهان کرایوف
بازم آقای الوندی کمک داور استقلال شدن. از الان کلین شیت ماشین سازی رو تو بازی جمعه تبریک میگم. استقلال اگه 10 تا هم گل بزنه هر 10 تاش بر اساس قوانین جدید فیزیک مردود اعلام میشه.
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۴۳
پاسخ
23
15
مسعود گل باشی
این همون داورای بازی استقلال صنعت نفت نبودن که اون شاهکار گل استقلالو رقم زدن وباعث شدن استقلال ازکورس عقب بیوفته ؟
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۲۳
پاسخ
16
24
فیفا
شما فقط بخاطر چیپ فرچیپ از کورس عقب افتادین نه چیز دیگه.......
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶:۵۳
9
13
Asma seven
بریم ببینیم بازم داوری ب نفع استقلال شروع میشه...
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹:۱۷
پاسخ
39
4
مسعود گل باشی
پروی کی بودی تو
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶:۳۹
2
3
حسن آبی دل
عزیزم این تیم داوری 3 بازی جلوی استقلال پر اشتباه و به ضرر استقلال سوت زده بنا به گفته تمام کارشناسان با یه جستجو در گوگل متوجه همه چیز خواهی شد ادمین بچاپ
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵:۴۶
8
10
حسن
به امید اشتباه های کم شما داوران عزیز چون هیچوقت بی اشتباه نمیشید
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۵:۳۳
پاسخ
2
23
شازده آبی
استقــلال این‎قد قــوی شــده که سیـــدجلالم داور بــاشه بــازی‎و می‎بریم. ایـــنو فقــط من نمـــیگم، نظــر چــن تا اهــل فن دربـــاره بازی‎های دوســتانه استقلال و تاکتیــــک "شــاه‎آنــدره" هست. . . . ولـــی ایــن داور با ســابقه‎ای که داره فقــط ممکنــه روحــی ضــــربه بزنـــه.
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۶:۱۴
پاسخ
18
28
تراختور و یووووه
فغانی قراره برای تراکتور سوت بزنه؟واقعا که تو اولین هفته میخوان تراکتور بره تو حاشیه
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۸:۵۲
پاسخ
48
19
TT فراتر از باشگاه
یه سوال کوچیک پیش میاد ، var چی شد پس ؟؟؟ ...بیروزی آماده شد var رو بیخیال ...حله اوکی
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲:۴۱
پاسخ
46
37
کیروش کبیر
وای خدا بازم برادران حیدری.
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱:۵۶