اسامی محرومان فینال جام حذفی اعلام شد/ پرسپولیس دو محروم دارد

اسامی محرومان فینال جام حذفی اعلام شد/ پرسپولیس دو محروم دارد

26609
15:31
09 خرداد 1398
کمیته مسابقات اسامی محرومان فینال جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان به شرح زیر است:

شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی از پرسپولیس

میلاد پورمحسن، سعید طالبی و میثم میرپسندیده از داماش گیلانیان

فینال جام حذفی روز یکشنبه ساعت 21 در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می شود.

1870

نظرات کاربران
Takzang1984
سلام آقای برانکو ترمز این شجاع رو بکش چند بار باید تو بازیهای مهم از داشتنش محروم بشیم با رفتار غیر حرفه ای ...!!! کارت زرد ارزش داره واسه گرفتن موقعیت خطرناک ...نه واسه رفتار بچگانه .
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸:۳۹
پاسخ
13
56
شش صفر
آخه من نمیدونم چه اصراری دارید فینال حذفی رو تو فصل گرما تو خوزستان برگزار کنید ؟ اصلا گرمای هوا اجازه میده بازی با کیفیت مناسب انجام بشه ؟؟ باور کنید اگه فینال تو زمستون بود با سلیقه آقایون تو تبریز یا یه منطقه سردسیر دیگه برگزار میشد !!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸:۰۴
پاسخ
3
71
علی
البته دو تا اخراجی سپاهان هم باید تو اولین بازی های لیگ سال بعد محروم باشن،مثل طارمی که جلوی الهلال اخراج شد و سال بعد بازی اول که با پدیده داشتیم غایب بود
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲:۰۷
پاسخ
1
50
بابک
ربیع خواه زوج سید جلال خواهد بود،جای سروش هم سیامک فیکس میشه!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۷:۱۸
پاسخ
14
158
Ali
آخه من نمیدونم چرا باید تو این موقع از سال فینال جام جذفیو بندازن تو اهواز؟ اهواز با خرمشهر چه فرقی میکنه از نظر دمای هوا؟
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۱:۰۲
پاسخ
14
180
حسام
به هر حال بزرگداشت ازادسازی خرمشهر..برنامه ریزی را طوری انجام بدن که فینال اوایل بهار انجام بشه .البته ورزشگاه فولاد خوبه.بازی هم شب برگزار میشه.فکر کنید بازی اسیایی دارید رفتید قطر یا امارات!به هر حال باید این حماسه تاریخی گرامی داشته باشه.شرایط برای هر دو تیم یکسان.اونا هم از شمال میان
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۲:۴۰
8
27
حمید
سوال منطقی از فتاحی نپرس.
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۵:۰۳
2
33
RedOnly
ژاپنی‌ها خبر خوب شجاع محروم شد خخخخخخ «پسر شجاع ی دونه ای تیم ملی باید مفتخر باشه و تورو انتخاب کنه .... در قلب ارتش سرخ جای داری .
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸:۵۹
پاسخ
23
180
یک قدم جلو
فقط دو محروم داره!!!!!!! باید همشون محروم بودن، با تیم امیدش بازی میکرد
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴:۱۸
پاسخ
197
23
هوادار واقعی
امیدمون اول بخداست مثل دیشب که که همه دیدن ... دوم امیدمون به برانکو و بچه هاست و دعای هواداران عاشق و دل پاک . زنده باد پرسپولیس ایران
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳:۵۲
3
31
عشقممم نیمار
بیرانوند هم باید محروم باشه ..چون دیروز کارت گرفت :-P در ضمن ..شیش_پولیس اصا بازیکن هم نداشته باشه ..داور میاد برندش میکنه ..پ هواداری تیم پیروزی زیاد نگران نباشن :-)
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۰۰
پاسخ
260
26
کوپا امجدیه ۵۰ سال پیش
من فقط هنوز موندم سروش برای چی اخراج شد.؟ بعضی بازیکنای سپاهان باید چندین بار اخراج میشون ولی داور خیلی مماشات کرد.
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵:۲۳
پاسخ
23
171
داوود
چون از طرف کیروش هدف ضرب و شتم قرار گرفت!
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۷:۰۷
1
34
محمدرضاصیادی از اصفهان
پرسپولیس با برد سپاهان همین هم قهرمان جام حذفیه ولی چه کیفی داره دو جام تو یک فصل سوپر جام هم که مال خودمونه بابا سه گانه شدیم دیگه
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴:۴۴
پاسخ
16
167
داوود
بیرانوندم فکر کنم محرومه
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶:۰۰
پاسخ
146
13
سپاهان
به این لیست باید خیلی ها اضافی میشدن ک نشدن
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵:۱۳
پاسخ
151
19
یه فوتبالی
تو تیم ما بیرانوند.شجاع. و بعدش کمال و اخیرا یه کم نوراللهی به داور اعتراض میکنن. باشگاه و کادر فنی باید رو اینا بیشتر کار کنن.
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۸:۰۱