اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پرسپولیس یک محروم دارد

اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ پرسپولیس یک محروم دارد

5551
17:59
17 اردیبهشت 1398
کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان به شرح زیر است:

محسن فروزان انضباطی تراکتورسازی تبریز

وحید حمدی نژاد  استقلال خوزستان

علیرضا بیرانوند  پرسپولیس

اساگونا کریستین ذوب آهن

عبداله ناصری سایپا

محسن مسلمان سپاهان

حسین محلی شنانی، سید حامد طباطبایی و نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت

وفا هخامنش صنعت نفت آبادان

حبیب فرعباسی، داریوش صادقی، سید هیثم هاشمی زاده و فرشید پاداش نفت مسجدسلیمان

دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر به صورت همزمان روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

1870

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
شیش_پولیس با این همه اعتراضات و درگیری ...هر هفته باید 2..3 تا محروم داشته باشه ..ولی کمک های داوری ..مانع این کار میشه :-P
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۵:۳۳
پاسخ
67
19
kamran
و شیشتقلال هر هفته باید 11 محروم داشته باشه با منطق شما
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷:۴۴
9
29
پرسپولیس یونایتد
امار این فصل میگه که هرموقع رادوشویچ درون دروازه بوده پرسپولیس پیروز شده.بازیکنان پرسپولیس باید بدونن جدال با ماشین سازی مرگ و زندگی هستش. و حتما باید پیروز باشن تا قهرمان بشیم. پس ن به فوتبال دفاعی و ترس و ن به غرور کاذب
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۵:۴۰
پاسخ
13
52
شازده آبی
یه جوری میگی هروقت تو‌دروازه بوده انگار چن تا بازی کرده . . . . اون دو بازی‌و بزار پای شانس و الکی ب خودت روحیه نده برادر.. . . با این حواشی ک تیم‌تون داره «باید» ببازید.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۹:۰۹
49
10
شازده آبی
بالاخره نوبت گلر میلیاردی کروات هم رسید؟؟؟؟ هزینه نیمکت‌نشینی بوژیدار میدونین چقد آب خورده عایا؟؟؟؟ کاش همون «درویش‌وند»و بازی میدادین!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳:۵۷
پاسخ
59
12
kamran
ببخشید که مثل شما گلر از لیگ 3 گوام نیاوردیم که یه پولی هم بهمون بده
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۰:۰۴
5
17
سعید
حسین حسینی گلر دومتون بود با هزار تومن رو نمیکت مینشست؟یا الان که رحمتی رو نیمکته با هزارتومن نشسته؟
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۹:۰۲
8
44
همه داورا مقصرن اصن :))
و باز هم حکم های سپاهانیا توی کشو جا مونده
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۹:۰۳
پاسخ
8
41
فقط سپاهان
دیگررر هوچی گری جواب نمیده نمیده ...اون حکمی که تو کشو جامونده حکم کلمات و حرکات زشت بیرانوند بود که تو بازی با تراکتور نباید حضور می داشت ، حکمی که جاموند حکم ارنج سید جلال تو صورت بازیکن سپاهان بود که اونم نباید با بازی تراکتور حضور می داشت اره دادا ای حکما جا مونده..
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸:۵۴
45
13
چیپ زن کی بودی تو آخه...؟؟؟؟؟
عیب نعاره رادو هم فوق العاده ست ماقهرمانیم ازالآن فکر گرفتن جام حذفی هستیم لیگ که تموم شده ست
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱:۰۰
پاسخ
13
40
احسان سعادت
مهم نیست ماهربارکه رادو گلر بوده هیچوقت نباختیم وهمیشه هم بردیم صد درصد اینبارم میبریم لوله میکنیم.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹:۴۲