استراماچونی: صحنه ما پنالتی‌تر از سپاهان بود/ می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم

استراماچونی: صحنه ما پنالتی‌تر از سپاهان بود/ می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم

6202
18:32
09 آذر 1398
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من در نشست خبری هم گفتم صحنه سپاهان هم می‌توانست یک پنالتی باشد البته برای ما پنالتی‌تر بود.

به گزارش وب‌سایت نود، استراماچونی پس از تساوی دو بر دو مقابل سپاهان و بعد از حضور در نشست خبری در میکسدزون ورزشگاه هم پاسخگوی خبرنگاران بود و اظهار داشت: اول از همه بگویم خیلی خوشحالم زیرا مقابل سپاهان از دقیقه یک هجومی بازی کردیم و آماده پیروزی بودیم بعد از بازی با تراکتور امتحان مهمی را داشتیم و ما می‌خواستیم برنده این مسابقه شویم. این دومین بازی خارج از خانه است که در دقیقه 95 گل می خوریم. 

سرمربی آبی پوشان  در مورد اعتراض‌هایش به داور مسابقه گفت: در آن صحنه خیلی عصبانی بودم به خاطر توضیحاتی که داور در آن صحنه به من داد شاید بتوانم بپذیرم که داور صحنه را ندیده و دیدش بسته بود و محوطه جریمه شلوغ بوده است اما برایم قابل قبول نیست که هیچکدام از 5 داور دیگر آن صحنه را ندیده باشند عکس‌العمل من به خاطر  این بود که 6 داور مسابقه آن صحنه پنالتی را ندیده بودند ما استقلال هستیم یکی از بهترین و مهمترین باشگاه‌های اسیا. 

وی در مورد اینکه اگر تیمش  امشب پیروز می‌شد به رکورد رایکوف با هفت برد متوالی می‌رسید، تاکید کرد: نمی‌دانستم چنین رکوردی وجود دارد وگرنه حتما پیروز می‌شدیم باید قبلا به من می‌گفتید. 

سرمربی استقلال با اشاره به شرایط فنی بازی تصریح کرد: قبل از بازی هم گفتم بازی با سپاهان امتحان مهمی برای ما است و بازی مقابل این تیم در اصفهان راحت نیست. وقتی یک بر صفر از حریف عقب   افتادیم بدترین سناریو برای ما رقم خورد. اما وقتی دو بر یک بودیم دو موقعیت خوب گلزنی بدست آوردیم و می‌توانستیم گل سوم را به استقلال بزنیم در حال حاضر در ماه (دسامبر) هستیم و امتحان خوبی دادیم و مدتی است که از لیگ گذشته باید به پیشرفتمان ادامه دهیم و از تکرار اشتباهاتمان جلوگیری کنیم. ما یک بازی مهم دیگر با شهر خودرو در ورزشگاه آزادی داریم که آن بازی هم تست مهمی است. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه سپاهانی ها معتقد بودند پنالتی این تیم گرفته نشده، خاطر نشان کرد: من در نشست خبری هم گفتم صحنه سپاهان هم می‌توانست یک پنالتی باشد البته پنالتی ما پنالتی‌تر بود و با این حال داور باید هر دو پنالتی را می‌گرفت.

نظرات کاربران
09
چی میشید استرا هدایت تیم ملی رو قبول میکرد زبانزد جهانیان میشدیم البته بعد از قهرمان کردن استقلال تولیگ وتو آسیا
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳:۴۳
پاسخ
4
35
آبی پوش
استقلال خیلی از سپاهان سرتر بود. تنها دلیل تساوی گرفتن سپاهان قدرت سرزنی این تیم به لطف بازیکنان قد بلند بود. قلعه نویی تیم استخوان داری جمع کرده
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹:۴۶
پاسخ
2
35
احسان. آ
این شد یه بازی زیبا فراتر از فوتبال ایران،استرا هر روز داره خودشو به کسایی که بهش حتی شک هم دارن ثابت میکنه،تیم مقابلشم براش مهم نیست کیه یا خارج خونه باشه،قدرت تیمشو به هر تیمی تحمیل میکنه،امیدوارم قدر این مربی دونسته بشه،واسه فوتبال ما واقعا استراماچونی یه موهبته،بفهم آقای فتحی و البته کمیته محترم داوران!!!!!!!!!
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳:۱۷
پاسخ
1
38
کوهمره.جروق
واقعا داور طرف سپاهان بود و سپاهان شانس آورد که مساوی کرد.قلعه نوعی باید خوشحال باشه.از شکست با کمک داور و هوچیگریش فرار کرد.
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۷:۲۹
پاسخ
5
37
استقلال قهرمان
در مورد هند استنلی اگه فیلم صحنه آهسته پشت دروازه رو ببینید کاملا مشخصه که داور در یک قدمی صحنه قرار داره و کسی هم جلوی دیدش رو نگرفته
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵:۰۷
پاسخ
1
31
ارتش سرخ قهرمان
به اس اس های عزیز تبریک میگم. باید اعتراف کنم که اس اس با استرا خوب بازی می کنه. کاش کالدرون هم دست از لجبازی برداره.
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۳:۰۵
پاسخ
1
36
امین
مهم اینه سپاهان تو اصفهان 80 دقیقه داشت دفاع می کرد و شادی گل 2 ام انها شبیه شادی گل فینال جام جهانی بود! بنظرم با توجه به وزن بازی های پیشرو استقلال شانس خوبی برای بهتر و بهتر شدن در جدول داره!
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۲:۰۵
پاسخ
4
22
امیر رحیمی
احسنت به استراماچونی که خوب مصاحبه کرد. و احسنت به تیم سپاهان که گل قشنگی در لحظه ی آخر زد
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۳:۲۲
پاسخ
48
48
وفا
گل دوم سپاهان افساید بود که طبق معمول زاهدی فر اعلام نکرد وزهرش را به استقلال ریخت
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴:۴۲
5
30
امیرحسین
درضمن گل نورافکن قبل از رسیدن به نورافکن آفساید پاس دهنده بود. با این اوصاف گرفتن مساوی خودش یه برده
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۳۹:۲۳
2
27
قرمز رنگ خون
قبول دارم که استقلال خوب بازی میکنه ولی فراموش نکنید این سبک از بازی شاید تو ایران جواب بده ولی تو آسیا جلوی تیمای قدرتمند جواب نمیده با این همه گلی که استقلال میخوره تو ایران تیما کلا تو حمله خوب نیستن وگرنه استقلال هر بازی سه تا گل میخورد!!
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۶:۴۹
پاسخ
139
20
حسین
خوشحالم سایت دوباره برگشت ....
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۱:۴۴
پاسخ
6
104
حسین مهاباد
برای اولین بار در دنیای فوتبال واژه جدیدی خلق شد به نام پنالتی تر.پس داوران عزیز پنالتی یک گل و پنالتی تر دو گل حساب میشود
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۸:۳۷
پاسخ
161
20
مستر
چقد حرفه ای حرف میزنه.با اینکه همه دیدن خطای سپاهانی ها بیرونه محوطه بود و بازیکن به داخل محوطه دایو زد بازم جوری حرف نمیزنه که متعصبانه باشه.در مورد داوری با در نظر گرفتنه گل افسایده سپاهان و پنالتیه واضحه استقلال و سوت های یکطرفه به نفع سپاهان باید گفت طبق معمول سر استقلال رو بریدن
۰۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۸:۳۵
پاسخ
14
122
۶
پنالتی حقتون بود، اما عارف غلامی واس ی خطا ساده داورو داشت میزد عملا وتوپوکوبوند زمین و مماشات شد باهاش، همینطور چشمی ک هنو نمیدونه داد زدن سرداور و اعتراض اسمش غیرت نیس، غفوریم با اون تجربش ازکوره درمیرفت، تکل رو پای نیازمند(قائدی) تکل بعد از نگرفتن پنالتی رو بازیکن سپاهانو ندادن کارت و... خیلی بنفع سپاهان نبود پ هرچند ک مهمترین بخشش همون پنالت بود و این سپاهانیا هوچیگرتر ازین حرفان!!
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰:۵۷
20
3
۴۴۴۴
مرسی استراماچونی ازتیمی که ساختی..سپاهان حرفی برای گفتن نداشت