استراماچونی: ولاسکو به من اطمینان خاطر داد / از ایتالیا بازیکن می آورم

استراماچونی: ولاسکو به من اطمینان خاطر داد / از ایتالیا بازیکن می آورم

39116
23:48
24 خرداد 1398
سرمربی استقلال تهران گفت: از افراد مختلف از جمله خولیو ولاسکو که سابقه کار در ایران داشتند، در خصوص کار در این کشور پرس و جو کنم. آن‌ها به من اطمینان خاطر دادند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از ایلنا، آندره آ استراماچونی، سرمربی 43 ساله ایتالیایی که با قراردادی دو ساله هدایت استقلال تهران را عهده‌دار شده است، در گفت و گو با یک وب سایت ایتالیایی در خصوص پیوستن به استقلال صحبت کرد:

استقلال یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های آسیا است. استقلال تاریخی بزرگ دارد و این تیم می‌خواهد پس از شش سال ناکامی در کسب لیگ برتر، یک دوره موفق را بسازد. استقلال در فصلی که گذشت، در لیگ سوم شد و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد که مسلما  هواداران استقلال بسیار پرشور و شوق هستند.

او درباره جو پیرامون فوتبال در ایران ادامه داد: فوتبال در ایران، وسیله‌ای برای سرگرم کردن مردم است و به توسعه و ترویج فوتبال توجه زیادی می‌شود. در ایتالیا به باشگاهی از سری آ نزدیک بودم اما مذاکره با آن تیم خیلی طول کشید و تصمیم گرفتم پیشنهاد استقلال را بپذیرم که به من علاقه نشان داد و از هر نظر رضایت مرا جلب کرد. 

سرمربی استقلال درباره سومین تجربه مربیگری خودش در خارج از ایتالیا گفت: پس از هدایت پاناتینایکوس و اسپارتاپراگ، خوشحالم که توجه تیم بزرگ خارجی دیگری را جلب کردم. در 43 سالگی، من به اندازه کافی خوش شانس هستم تا با چالش‌هایی که مرا از نظر فوتبالی و فردی رشد دهد، روبرو شوم.باید در فصل جدید عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی درباره نحوه پیشنهاد باشگاه استقلال به خودش تصریح اظهار داشت: علی خطیر، مدیر ورزشی استقلال از ماه آوریل اطلاعاتی را در خصوص من جویا شده بود. استقلال به دنبال سرمربی جوان و در عین حال باتجربه‌ای بود و آن‌ها مرا به عنوان گزینه‌ای مناسب تشخیص دادند. اولین باری که استقلال با من تماس گرفت، من متقاعد نشدم تا پیشنهاد آن‌ها را بپذیرم. سپس تصمیم گرفتم تا از افراد مختلف از جمله خولیو ولاسکو که سابقه کار در ایران داشتند، در خصوص کار در این کشور پرس و جو کنم. آن‌ها به من اطمینان خاطر دادند.

او در پایان درباره وضعیت نقل و انتقالات تیمش گفت: در خصوص نقل و انتقالات، اکنون تیم تکمیل نیست اما باشگاه در تلاش است تا از سه سهمیه خارجی خود به صورت کامل بهره ببرد. دوست دارم تا بازیکنانی را از ایتالیا به استقلال بیاورم، به خصوص بازیکنانی که آن‌ها را خوب می‌شناسم.

4416

 

نظرات کاربران
ستارگان سرخ ایران
به به بازهم بازیکن جدید خارجی در راه است ما پرسپولیسی ها هم بی خیال که به زور برانکو رو نگه داشتیم علی برکت الله
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲:۰۹
پاسخ
44
70
TAHAW
فارغ از هر چیزی مرسی ولاسکو
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳:۵۳
پاسخ
7
104
مهدی
تا هفته ششم ایرانه
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰:۳۶
پاسخ
30
82
سید علی
از پرسپولیسی ها عزیز خواهشمندم توی پیج این آقا و همسرش فحاشی نکنید کاری که با سردار آزمون و کارلوس کی‌روش کردید!!! اینجوری آبروی کشور را میبرید!
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵:۳۳
پاسخ
75
93
آبی
هر چی تو کالچو مرکاتو گشتمم / این مصاحبه نبود
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۳:۰۷
پاسخ
11
29
ساسان
خدمتی که ولاسکو در والیبال و کی‌روش در فوتبال به ما کردند هیچوقت از حافظه تاریخ پاک نمیشه
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲:۱۳
پاسخ
38
74
تورینی
افرین ببین میتونی اینسینیه و کیه لینی رو بیاری ؟؟ خخخخ
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸:۱۹
پاسخ
22
47
sasan
بنظرتون به نیم فصل میکشه یا زودتر از اون این شیشتقلالی های جام ندیده که الان اینجوری جو گیر شدن و همون حرفایی که درباره شفر میزدنو درباره این دارن میگن، شعار حیا کن رها کن براش سر میدن؟!!
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۲:۵۰
پاسخ
21
50
رضا نستا
اقای استراماچونی شما برف تهران رو هم نمیبینی
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۰:۴۸
پاسخ
23
48
دخی استقلالی
ماشالله اصن از طرز بیانش معلومه که سرمربیه درجه یکیه نه مثه بعضیا استاد هوچیگری و مربیه درجه۳و۴:)
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹:۰۴
پاسخ
445
310
دخی استقلالی
ما تو ایران یه استاد هوچیگر داریم به نام برانکو که مربیه درجه۳و۴اروپاس:))
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۳:۴۴
59
32
یاسر
من که چشم آب نمیخوره بتونه موفق بشه، رکن اصلی موفقیت ثبات در مدیریته که همراهش ثبات مربی و بازیکن همراه داره مثل زمان فتح الله زاده فعلا که جناب خطیر شده همه کاره البته با اجازه مدیر، مدیری که منتخب هییت مدیره ایه که وزارت و ریئس مجمع انتخابشون کرده الان تو این بلبشوی اختلافات فقط باید دعا کرد این دو سال هم تموم شه
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۴:۱۴
5
21
ارتش سرخ آسیا
راجع به شفر هم همینو میگفتین.
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۷:۴۱
6
43
طنز بود یا توهم!!
دقیقا!!!!! که اخر فصل تیم سومو قالب کنه و مثل دو فصل قبلش بگه تیم برای فصل بعد ساخته شده..... تا همین حالا 40 میلیارد خرج کردن براتون ولی همه میدونیم اخر فصل باز وزیر و وکیل مردم میشن بهمان :))
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۰:۱۶
4
34
mamadjavad
آره والا شفر درجه 3 بود واقعا
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۰:۰۶
127
333
حسین
چه جذاب بشه امسال استقلال با سرمربی و بازیکنان جذاب ایتالیایی! عشق است آبی...
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۶:۴۰
پاسخ
326
264
مهرشاد
انشاالله آخر فصل نگید .............وزیر پرسپولیسی نمی خوایم
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۲:۰۵
9
38
حرف حساب
مثل پارسال زود جوگیر نشو
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴:۳۵
4
32
عشقم پرسپولیس
جذاب میخواستین دی کاپروجذاب تر بودها..
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۰:۲۰
6
37
Ali
امیدوارم تو استقلال موفق باشه و بتونه نائب قهرمانیو واسه استقلال بیاره، چون امسالم برانکو هست و پرسپولیس قهرمانه
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۳۰:۰۱
9
33
آرش۷۷
نکته داشت !!میگه باشگاه رضایت من را از همه لحاظ جلب کرد!!! هفته بیستم تو زمین تمرین رات نمیدن و برمیگردی ایتالیا و قراداد سال آینده ت رو هم نوووش جون میکنی!!۳/۴ملیون دلار رو تو خوابدهم متصور نبودی واسه ۲ سال
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۱:۴۶
پاسخ
183
353
امیر
بگو ۷/۴ کی به کیه،شما بالاسر قرار داد بودی بهتر میدونی، هنوز اون ۱/۶ میلیون دلاری که برای دو سال میگن تایید نشده که شما ضربدر دو کردی
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۹:۴۱
27
5
آبی بیکران
توچقدر ریزبینی کاراگاه خوب باید راضی بشه بیاد یا نه مثلا تا حالا کسی دیدی بره تو رئال بارسا و لیورپول منچستر ووووو مفتی مربی گری کنه یا بازی کنه؟؟ باید راضیش بشه بیاد ،باید راضیش کنن ،حالا با پول ،امکانات و چیزای دیگه. واقعا هوچیگری کاراگاه.
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۰:۴۵
21
8
منم
ولاسکوی عزیزززز...چه خاطره ی خوبی از خودش گذاشت و چه خاطره ی خوبی با خودش برد
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸:۳۳
پاسخ
5
409
آنا عربی
با اینکه من پرسپولیسی هستم اما از این مربی خوشم اومد و دوست دارم بازیکن ایتالیایی با خودش بیاره تا سطح لیگ بالا بیاد فقط خدا کنه عین بودمیر نباشن
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۲:۰۸
پاسخ
166
300
عشقممم نیمار
هرچی استراشاه جون بگ :-) در ضمن .. استراشاه ..باید بدونی ک در ایران ..یه تیمی ب نامه شیش_پولیس ..سوگولیه و از زمین زمان حمایت میشه تا ب زور قهرمانش کنن ..پ برا اینک با عشق_تقلال قهرمان شی ..کار خیلی مشکلی داری :-P
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۶:۳۰
پاسخ
649
282
ارتش سرخ دبل ۶×۴
اره سه میلیون دلار ما دادیم مربیمون از ما حمایت میشه سالی سیتا بازیکن هم ما میگیریم وس فصل هم ما مربی یک و دویست میلیون دلاری اخراج میکنیم و پولشو میدیم وپول فصل بعدشم میدیمو یه مربی گرونتر میاریم.وزیر هم پرسپولیسیه.حرفاتون واقعا خنده داره.یه قلعه نوعی نیست تیمتون هیچ قهرمانی نیاوردید.التماس تفکر.ادمین بی طرفی بچاپ
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰:۳۷
4
24
پرسپولیس سرور اسیا
دیروز کینگ شفر جوون الان استراشاه
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷:۲۶
4
29
ستارگان سرخ ایران
بیا اینم مدرک که گفتم ایشون نیومده شدن استراشاه!!!!!!! ببینیم بعد از کینگشون که هیچی نشد شاهشون چی کار می کنه!!!!!!!!
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۳:۵۱
3
24
امیری کیا
جالبه حتی استقلالیها هم دیسلایکت میکننD:
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۱:۱۳
6
29
خان دایی
تا یکماه پیش میگفتی کینگ شفر .اما الان میگی شوفر!
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۱:۱۵
6
22
عجب
این همون هرچی برانکو بگه نیست؟! اگه از پرسپولیس بدتون میا چرا اینقدر درگیرشین؟!
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۴:۴۱
79
242
6*4
استرا چونی ,استراشاه کدومه دیگه :)
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۹:۳۹
67
269
آرش۷۷
اصن پست هات رو یه جوری مینویسی که دیس لایک بخوری ! شخصیت بد داستان رو دوسداری انگار؟؟؟