استقلالی ها در ایفمارک حاضر شدند

استقلالی ها در ایفمارک حاضر شدند

6824
11:40
30 خرداد 1398
بازیکنان تیم فوتبال استقلال با نظر کادرفنی و کادر پزشکی در ایفمارک حاضر شدند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بازیکنان استقلال با نظر سرمربی و کادر پزشکی روز پنجشنبه برای سپری کردن تست های پزشکی در ایفمارک حاضر شدند و تست های پیش از شروع فصل را پشت سر گذاشتند.

روز گذشته استراماچونی سرمربی جدید استقلال وارد تهران شد. دستیاران او هم دو شب پیش وارد ایران شدند.

2051

سایت باشگاه استقلال
نظرات کاربران
hamed ss
فرصت خریدن پاتوسی ۳۱ خرداد یعنی فردا تموم میشه و وزارت و دولت دارن رفتن برانکو رو با پاتوسی جبران میکنن درحالیکه استقلال حدود ۴۷ میلیارد تومان طلب داره از اسپانسرهای مشترک سرخابی، آخه تا کی میخوان ستاره های استقلال رو مفت از ازش بگیرن؟
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۰۴
پاسخ
7
14
عشقممم نیمار
ب این میگن مربی باهوش :-) واقعا لقب استراشاه برازندشه :-)
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶:۴۶
پاسخ
6
13
غول اسیا
اینها همه ازتدابیراستراماچونی عزیزهست وگرنه من به خاطرندارم بجزبازیکنان جدید بازیکنان قبلیمون تست پزشکی میدادند.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱:۰۲
پاسخ
2
12
آبی تر از آبی
وای وای وای... خدایا ازت میخام هر تیمی مربی نداره، زودتر براشون یه مربی جور کن... بالاخره ما رقیبیم، دوست داریم قوی باشن چون وقتی قوی هستن حال میده بردنشون...
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵:۳۳
پاسخ
6
11
مافیای سرخ
بزن زنگو ...
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۴۷
پاسخ
19
52
مبین کنعانی
من یه پرسپولیسیم، ولی امیدوارم استقلال هم فصل آینده موفق بشه.
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۲:۱۱
پاسخ
207
78
سکه لای گز
حال اون استقلالی هایی که به آرزوی موفقیت یک پرسپولیسی دیسلایک دادن پرسیدن داره والا؟!!
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۵۳
4
3
Mohi
دلم میخواد دلیل اون 157 نفری که تست پزشکی دادن رو آنلایک کردن بدونم واقعا :-\
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲:۴۲
پاسخ
78
67
مهدی
داداش آنلایک چیه ؟ دیس لایک !
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳:۲۶
1
1
M.g
همه جا نشون میدیم از شما خیلی بیشتریم پر طرفدارترین تیم آسیاییم