استقلال با 6 غایب مقابل الدحیل/ منشا از فهرست 18 نفره خط خورد

استقلال با 6 غایب مقابل الدحیل/ منشا از فهرست 18 نفره خط خورد

17307
13:57
15 اردیبهشت 1398
فرهاد مجیدی نام گادوین منشا را از لیست استقلال برای بازی با الدحیل خط زد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال 19 بازیکن را برای دیدار با الدحیل قطر به اردوی این تیم دعوت کرد.

بر این اساس مهدی رحمتی، حسین حسینی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، مرتضی تبریزی، رضا کریمی، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، روح الله باقری، طارق همام، ایسما به اردوی استقلال فراخوانده شدند.
میلاد زکی پور و محمد دانشگر به دلیل محرومیت در این دیدار استقلال را همراهی نمی کنند.

علاوه بر 2 محروم استقلال، خسرو حیدری، محسن کریمی، اللهیار صیادمنش به این بازی نمی‌رسند ضمن آنکه طبق اعلام باشگاه استقلال مجیدی نام منشا را از فهرست این تیم خط زده است.

2051

سایت باشگاه استقلال
نظرات کاربران
ایداسادات25بهمن1380
الدحیل چند بازیکنش نداره شیشتقلال می بازه
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸:۰۵
پاسخ
54
45
dokhi perspolisi
انشالله نماینده هامون موفق بشن فکر مصدومارو نکنیم استقلال هنوزم میتونه ببره ولی پرسپولیس همیشه:)
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۸:۱۳
پاسخ
20
46
kian
خواهشن کم گل بخورید آبروریزی نکنیدا خخخخ(:
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۲:۵۰
پاسخ
45
60
Mohammad
هرچی یادمه محسن کریمی مصدوم بوده.....
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۱:۲۰
پاسخ
3
64
ادریان تاجی
محسن کریمی که باید یه اتاق و تخت تخت تو بیمارستان واسهدخودش بخره ده دقیقه بازی میکنه ومصدوم میشه کل فصل . پول مفت میگیره
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶:۴۱
پاسخ
4
60
عشقممم آگوئرو
با این حال هنوز هم استقلال میتونه برنده بشه
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۲:۵۸
پاسخ
93
70
خان دایی
ای بابا! بازم که شیش ! ( شگون نداره ها ! ای کاش مجیدی منشا رو خط نمیزد می شد ۵ بازیکن)
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵:۳۵
پاسخ
88
159
ققنوس سرخ
منشا بعد از بخشیده شدن : باز هم می خواهم به الدحیل گل بزنم!!!!!!!!!!!!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹:۱۵
پاسخ
39
160
مسترطوفان
بابا یکی به منشا بگه، با این قرارداد کمتر ما رو بسوزون
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵:۲۲
پاسخ
27
136
آبی بیکران
ایشالله روح باقری رو بازی بزارن ،واقعا مهاجم عالی هست و امیدوارم که به شرایط قبلش برگرده ، مرتضی تبریزی خط خورده بود بهتر بودتا منشا خط بزنه ، اما بازم هرچی فرهاد بزرگ بگه.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۲۴
پاسخ
118
48
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
پول پاداشای پرسپولیسو بگیری و تیمت هیچ جامی نگیره با ۳۰تا بازیکن...خخخ الحق که تیمه وزیر ورزش استقلال و جوانان هستین ادمین بچاپ
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۸:۵۷
پاسخ
56
141
چی شد پَ
چی شد قاتل الدحیل؟
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۱:۵۲
پاسخ
30
111
Hojat
۳تای دیگه نخوری صلوات مگه نمیگفتین منشا واسه لیگ قهرمانان خوبه پس چرا خطش زد اسطوره ایه واسه خودش داش فرهاد
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹:۳۱
پاسخ
115
254
ss
بزار با اقا فرهاد یا سلطان فرهاد سساله ببندیم اگه دوسال دیگه قهرمان ای سی ال نشدیم-حالا بخندید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶:۵۳
117
37
مهدی
خدا جای حق نشسته،بعضی از بازیکنا لیلاقت داشته های خودشون رو ندارن.تحویل بگیر آقای منشا!!!!
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰:۳۰