استقلال تهران 2- 1 سپیدرود رشت/ کسب سهمیه آسیا در روز خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال

استقلال تهران 2- 1 سپیدرود رشت/ کسب سهمیه آسیا در روز خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال

8356
23:20
26 اردیبهشت 1398
استقلال در آخرین بازی فصل خود در آزادی میزبان سپیدرود بود.

به گزارش وبسایت نود، در یکی از بازی‌های هفته‌ پایانی لیگ برتر، استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با قضاوت علیرضا فغانی پذیرای سپیدرود رشت بود. این دیدار با برتری 2 بر یک آبی پوشان به اتمام رسید. خسرو حیدری در این دیدار به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد. او در پایان این دیدار از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

سپیدرود رشت نیز با این شکست به لیگ دسته اول سقوط کرد.

ترکیب استقلال

 سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی کریمی، آیاندا پاتوسی(70- داریوش شجاعیان)، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی(60- خسرو حیدری) و روح‌الله باقری(79- گادوین منشا)

ترکیب سپیدرود

کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربانزاده، هومن ربیع زاده، حسین شنانی، لوکا نوزادزه و ابراهیم لطفی

 

دقایق حساس :

دقیقه صفر: قبل از شروع بازی از خسرو حیدری که این بازی آخرین بازی اوست تقدیر شد

دقیقه6(گل اول استقلال) : پس از همکاری روح الله باقری، مرتضی تبریزی و مهدی قائدی ، ضربه قائدی را دروازه‌بان استقلال برگشت داد و خود قائدی توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد. سپیدرود با این نتیجه قطعا سقوط می‌کند.

دقیقه 16: ضربه سر باقری را کوروش ملکی به کرنر فرستاد

دقیقه 22: (گل دوم استقلال)مرتضی تبریزی روی پاس گل روح‌الله باقری گل دوم بازی را با یک ضربه دقیق به ثمر رساند. با این نتیجه با توجه به تساوی سپاهان-استقلال خوزستان، استقلال نایب قهرمان خواهد شد و سپیدرود راهی دسته یک می‌شود.

دقیقه 31: مهرداد بایرامی با حسین حسینی تک به تک شد که حسنی به خوبی ضربه مهاجم سپیدرود را دفع کرد.

دقیقه  32: روح الله باقری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، ضربه او با اختللاف کمی بیرون رفت. در این لحظه سپاهان گل زد و استقلال به رده سوم سقوط کرد.

دقیقه 35: ضربه علی کریمی به تیر دروازه سپیدرود برخورد کرد. با توجه به تساوی یک-یک مسجد سلیمان و ذوب آهن، سپیدرود برای بقا به یک معجزه نیاز دارد.

دقیقه 43: پنالتی برای استقلال؛ این پنالتی را قائدی گرفت. وریا غفوری دوباره پنالتی خراب کرد و کوروش ملکی دوباره هنرش را در پنالتی گرفتن نشان داد.

دقیقه 2+45: علی کریمی روی پاس وریا از پشت محوطه دروازه حریف را تهدید کرد. کوروش ملکی این ضربه را راهی کرنر کرد. یک دقیقه بعد دوباره کریمی از همین نقطه ضربه زد و ملکی مهار کرد. 

دقیقه 67: پاتوسی در محوطه جریمه سپیدرود در موقعیت ایده آل قرار گرفت اما ملکی توپ را از مقابل این بازیکن دور کرد.

با توجه به اینکه در بازی همزمان نفت مسجد سلیمان دو- یک از ذوب آهن پیش افتاده، سقوط سپیدرود را باید قطعی دانست.

دقیقه 78: ضربه روح‌اله باقری روی یک ضربه ایستگاهی را ملکی دفع کرد و در ادامه این توپ از محوطه جریمه سپیدرود شد.

دقیقه90(گل اول سپیدرود) : شوت ناگهانی مهرداد بایرامی در حالی که مدافع استقلال را جا گذاشته بود تبدیل به گل اول سپیدرود شد.

2051

نظرات کاربران
مسی090
اگر کل جلوی پدیده و صنعت نفت رو به اشتباه مردود نمیکردن الان استقلال صدر بود
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۰:۱۰
پاسخ
80
46
Perspolis fc
دو جین بازیکن گرفتین اول فصل و نیم فصلو... بریز و بگیر و ببر و بیار...آخرم بهتر سوم نتونستی بشی... جای الکی بهنونه گرفتن ها ...فکری به حال تیمتون تو فصل جدید کنید... آخه مجیدی هم مربیه؟!؟!؟
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۸:۲۵
23
42
۶...زیباترین عدد...
تبریک به شیشتقلال .با این همه بریز و بپاش و هیاهو .کمک داوری .رفتین برای پلی اف اسیا....
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۳:۵۸
پاسخ
38
79
مسعود گل باشی
ببخشین که با 50هزارتومن بازیکن خریدین
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰:۰۶
33
16
4444
مرسی خسروی باتعصب
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۹:۳۹
پاسخ
21
45
مافیا
فقط یک نکته بیشترین قهرمانی تیم مافیا در دوران ریاست عابدینی و این دولت بدست اومده؟؟!!!52 ساله تیمشون استارت زده هنوز یه قهرمانی جام باشگاهها نداره!!دلیلش کاملا مشخصه اونجا حمایتی صورت نمیگیره
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۸:۱۳
پاسخ
58
43
زلزله 6 ریشتری سرخ
ما یه فینال اسیا داریم شما اونم ندارید باور نمیکنی از فیفا و ای اف سی بپرس
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۸:۵۴
14
34
آبی ها
دو پنالتی صد درصد برای استقلال گرفته نشد گل سپیدرود هم کاملا آفساید بود از انطرف گل صد درصد آفساید برای پیروزی گرفته شد!! رفعتی بیا توجیح کن
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶:۲۲
پاسخ
55
41
میثم
چیطوری شیشتقلالیییی؟؟؟؟؟؟ میگم عقابتون خوب اتوبانش راه افتاده هااا
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵:۱۹
پاسخ
26
45
طلوع سرخ
کلین شیت پَـرررر! خخخخخخ........
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹:۵۴
پاسخ
24
40
....
خدا رحم کنه! جلو سپیدرود و استقلال خوزستان؛استقلال نتونست کلین شیت کنه.آقای شجاعیان هم که نمی تونه چهار قدم با توپ راه بره.با همین روند فصل بعد هم هیچی!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶:۳۲
پاسخ
12
43
احسان مهربان
از تیم انتهای جدولی گل خوردن چه سوزشی داره
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۳:۱۳
پاسخ
23
35
آبی ها
یک پنالتی واضح هند دیگر برای استقلال گرفته نشد!! چه خبره فغانی چطور داور رده بندی جام جهانی شد فکر میکنم دارم خواب میبینم
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸:۱۱
پاسخ
33
22
محسن
قهرمان واقعی شما هستین...خسته نباشین...ضمنا ممنون زحمات شفر هم هستیم...فوتبال خوبی بازی میکرد استقلال با ایشان...فوتبال پاک ایران اجازه نداد استقلال به حقش برسه...تاریخ ثبت کرد این همه ناعدالتی رو...
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۱:۴۰
پاسخ
37
30
اژدهای آبی
تیم باکیفیت استقلال بهترین تیم این فصله ولی جامو میدن به یه تیم بی کیفیت که از محلات اسلوونی پنشتا خورد.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹:۰۵
پاسخ
42
32
SS آبی
زودتر ازینا باید رولا باقری رو بازی میدانن،،،،شفر هیچی از مربیگری نمیدونست فقط پول برا خودشو پسرش ک هیچی از فوتبال نمیدونست مهم بود،،،
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲:۱۰
پاسخ
13
55
The Nostalgia
اینکه باقری رو بازی نمیداد رو درست میگی اما اینکه شفر مربیگری بلد نبود رو قبول ندارم. تا اینجای کارم شفر بود که تونست تیم رو با اون خریدهای فله ای و مسخره بازی اول فصل جمع و جور کنه و مطمئنا اگه هیات مدیره استقلال، استقلالی بودن!!! تیم دو هفته قبل قهرمان بودش.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹:۱۰
12
22
طلوع سرخ
عه عه عه! شفر چیه؟!؟! کـیـنـگ شفر! به همین زودی یادتون رفت؟!!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۳:۴۸
10
27
حسام
فقط می گفت باقری با ما نیومد ترکیه!حالا نه که بقیه تو اردو ترکیه حاضر بودن! کلا شفر یه نوار ضبط شده بود.تیم جدیدی خواهم ساخت.حریفمون بزن زیرش بازی می کرد.ما رو زمین.بازیکنذ اصلیمون اول فصل رفتن.باقری با ما نیامد ترکیه!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۸:۳۵
5
24
عشقممم نیمار
اینه عشق_تقلال واقعی :-) اگ هفته پیش کمک داور گل عشق_تقلال قبول میکرد ..با مساوی شیش_پولیس ..قهرمان بودیم :-/ قشنگ همه چی برنامه ریزی کردن :-P
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱:۵۹
پاسخ
46
54
حمید
البته پرسپولیس برده بازی باز هم قهرمان نمیشدید.اگه دربی رفت داوری به نفعتون نبود هفته پیش قهرمانیمون مسجل میشد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۵:۰۴
12
29
کوهمره.جروق
خخخخخ پرسپولیس حتی اگر مساوی میکرد قهرمان بود انگار ریاضیت ضعیفه
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰:۳۷
11
29
احمد
پسرم تیم انتهای جدول را بردید خیلی دور برندار.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳:۰۹
10
25
آبی ها
داورا نمیزارن مساوی بشه گل آفساید زدن
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹:۴۲
21
15
آبی ها
پنالتی روی چشمی گرفته نشد از اونطرف گل صد درصد آفساید برای پیروزی گرفتن!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸:۳۸