استقلال صدرنشین  حساس‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا

استقلال صدرنشین حساس‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا

14054
00:37
16 اسفند 1396
استقلال توانست در پایان دور رفت در گروه D که تیمها رقابت نزدیکی با هم دارند در صدر جدول قرار گیرد

وبسایت رسمی برنامه نود - استقلال توانست در پایان دور رفت در  گروه D که تیمها رقابت نزدیکی با هم دارند در صدر جدول قرار گیرد

به گزارش وب سایت نود ، به هنگام قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ ،  گروه D این رقابتها به سبب حضور همزمان استقلال ، الهلال ،‌ الریان و العین و سطح نزدیک این تیمها ، این گروه ، گروه مرگ نامیده شد پس از پایان دور رفت مشخص شد این لقب ،‌عنوان صحیحی برای این گروه بوده است.

در پایان دور رفت این دوره از رقابتها گروه D تنها گروهی است که فقط یکی از بازیها برنده داشته و بقیه بازیها همگی مساوی شده است. در شرایطی ۵ دیدار از گروه استقلال مساوی شده که در ۳ گروه دیگر منطقه غرب آسیا مجموعا تنها ۲ دیدار مساوی شده است.

تعداد تساوی بالای بازیهای این گروه حکایت از فاصله نزدیک تیمها دارد. استقلال تنها تیمی است که در این گروه طعم برد را چشیده است و استقلال به لطف پیروزی بر الهلال  در صدر جدول گروه قرار گرفت.

۶۰۶۱۰

نظرات کاربران
joseph
به عنوان یک پرسپولیسی به استقلال وهواداراش بابت بازی های قشنگ اخیرش تبریک میگم.دیشب برد حقتون بود ومطمئنم اگه همینجوری بازی کنین بازی برگشت العین شکست میدین وانتقام میگیرین. امیدوارم روند خوبتون باقی بمونه تا سال دیگه تو لیگ بتونیم یک تیم درحد پرسپولیس پیدا کنیم و دربی سال دیگه انتقام هفته پیش رو ازتون بگیریم ولیگ قشنگتر بشه.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲:۲۸
پاسخ
3
10
علی
اگه موضوع ملی هست چرا فدراسیون شکایت نکرد؟ در صورتیکه خود باشگاه استقلال شکایت کرده! پس خواهشا مسله باشگاهی رو ملی نکنید وگرنه جباروف و تیام میبایستی ملیت ایرانی داشته باشند. متاسفانه این مسله فقژ در ایران همیشه بیان شده.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۲:۱۲
پاسخ
1
5
M.Z
با این همه ناداوری : ... ایستاده ، در صدر ...! می بالیم ، به چنین " تآج " زیبایی ...؛
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲:۱۸
پاسخ
2
11
استقلال
خدا لعنت کنه اون داور نامرد رو که 3 امتیاز رو نگذاشت بگیریم هرچند که در نهایت صعود میکنیم اما شیرین بود این برد من که به چشم برد میبینم. اقایون مسعول کجایید بیاید حق رو ازشون بگیرید اخه چیکار میکنید فدراسیونی که 5 ستاره است باید بتونه از خودش دفاع کنه این طور نیست؟ پارسال هم همین کارهارو به سر پرسپولیس اوردند هرچند که استقلالی ام اما اگه داوری ها درست بود چه بسا پرسپولیس نایب قهرمان یا شاید هم قهرمان میشد.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶:۳۱
پاسخ
0
12
آروین قلب آبی
شما الوصل که اصلا تیم نیست تازه با نوجووناش با لطف داور و گل افساید و پنالتی نگرفته واس حریف بردین که.جلوی السد دیدیم تیمتون چقد قویه هه.امروز بازی و دیدین دیگه هییییییس بابا
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۶:۱۵
پاسخ
0
14
آروین قلب آبی
دختر پرسپولیسی چی میگی تو اخه اصلا فوتبال میدونی چیه.جوک نگو بابا.شما تو‌گروه ما بودین ۱امتیازم نمیگرفتین.امروز دیدی که چطور العین و توزمین خودش با داوری و نامردی تحقیرشون کردیم.گلامونم اروپایی بود.مثل شما افساید گل نمیزنیم
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳:۱۹
پاسخ
0
17
ایرج
توان و پتانسیل فوتبال ما خیلی بیشتر از ایناس. قبل از انقلاب تیمای عربی — چه باشگاهی و چه ملی— زنگ تفریح فوتبال ما بودن. ضعف مدیریت ورزشی و عدم توجه ب تیمای پایه و لابی نفتی عربها باعث شدن این تیما برا ما شاخ بشن و الا استعداد و بهره ی هوشی عربها با فرزندان ایران زمین قابل قیاس نیست. در حال حاضر و با توجه ب شرایط موجود اتحاد هواداران همه باشگاهها و حمایتشون از تیمای باشگاهی حاضر در لیگ قهرمانان، بهترین و سریعترین راه حل ممکنه. بجای کری خونیهای بیجا و ربط دادن رقابتهای داخلی ب لیگ قهرمانان برای فوتبالمون کار درستی نیست. همه ما ایرانی هستیم و هموطن و فارغ از هر رنگی باید ب موفقیت تیمهای باشگاهیمون کمک کنیم ک در واقع ب تیم ملیمون کمک می کنیم . با اتحاد و یکدلی میشه نقشه های بدخواهان و زد و بندهای پشت پرده رو ب باد بدیم. به قول اسدی توسی ( اگه اشتباه نکنم): چو یکدل شویم و همزبان ز جا کوه کندن می توان.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱:۱۵
پاسخ
1
11
Alirezz
باو بعضیاتون حالتون اصلا خوب نیست بحث کش ندید سمت پرسپولیس نکشید چون الان فقط حرف خوردن حق یه نماینده ایرانیه خیلیا خوش حال شدن از مساوی استقلال تو این بازی کلا چون دوست ندارن پشت هم وطن خودشون باشن شک نکنید اگه این اتفاق واسه هر نماینده دیگه کشور هم بود من ناراحت میشدم چون به قول بعضیا ما فدراسیون ۵ستاره داریم که ستارهاش واسه خودنمایی هست نه بازی با عربی به نفع ماست چون کلا قطر همزمین عرباس ونه داورا حدعقل عدالت سرشون میشه امیدوارم فدراسیون یه فکریم به حال تیم های نماینده ایران بکنه وگرنه این روی ادامه دار میشه دوامتیاز از بازی رفت که تلافی خیلی چیزابود امیدوارم یکم هموطنان به فکر اسم ایران تاسرخ ابی بودن و دونبال بهانه تلافی دربی مشتی ما از یک خاکیم وبه یک خاک میریم پس هوای همو داشته باشیم
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۷:۴۶
پاسخ
1
16
فقط پرافتخارترین تیم آسیا بدون رؤیت فینالش
چقدر حقیرند اوناییکه از ناداوری علنی برعلیه تیم دوستاره کشورشون در اقصی نقاطشون عروسیه، شما سه تاغول آسیارو دریاب که پارسال تو مسابقات نبودن،نصف قریش، سدی که ماشکستیم وتازه وصل شده رو دریاب ،شمارو چه به اظهارنظر درمورد قهرمانان قاره کهن، عوارض زخمای پنجشنبه هنوز التیام نیافته دروجود بعضی هموطن نماها
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۰:۲۲
پاسخ
17
121
ثابت
استقلال با شایستگی بعنوان تیم اول گروه صعود میکنه. با اینکه هوادارای پرسپولیس از هوادارای العین خوشحال ترن بخاطر ناداور مالزیایی،اما امیدوارم هر 4تا نماینده کشور صعود کنن.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۴:۳۶
0
23
آرشSS
در اصل باید با امتیاز بیشتر صدر باشیم خدا از باعث و بانیش نگزره تو زندگیم داوری اینجوری و اینقدر تابلو ندیده بودم. این عربا برنامه دارن باید شکایت بشه آقای تاج شوخی نیست که فوتبال اینقدر راحت داور اینجوری کنه هیچ اتفاقی نیفته... آخه حداقل یه پنالتی میگرفتی تابلو!
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۳:۳۳
پاسخ
6
132
لالایی
دقیقا.... خدا لعنت ات کنه داور مالزیایی..... فقط همین
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۲:۱۸
0
20
محسن (استقلال دوستاره غرور پارسیان)
با وجود ناداوری و نامردی در حق استقلال همچنان در صدریم خدایا خودت داور این بازی رو مجازات کن چهل میلیون استقلالی داور نامرد و پست و حقیر این بازی رو به تو سپردن ای خدا .... این داور لکه ننگیه برای کل داوران آسیا . آقای تاج آقای کفاشیان لطفا حق استقلال رو نه بلکه حق ایران رو بگیرین لطفا ... بچه های شیردل استقلال جاتون توی قلب ماست ما به شما افتخار میکنیم و به احترامتون کلاه از سر برمیداریم ... دم همتون گرم. شما برنده این بازی بودین خدا اون بالا همه چی رو دیده .
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۶:۵۴
پاسخ
13
184
سینیور
بعضی تیم ها هم هستن که هر سه هم گروهی شان دور قبل حتی تو لیگ قهرمانان شرکت نداشتن. مدیونین اگر فکر کنین پرسپولیس میگم
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۵:۵۳
پاسخ
46
355
جواب دختر و علی شانسپولیسی
گل به خودی؟ پارسال یادتون رفته چطوری لخویا رو حذف کردید؟
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۲:۴۹
2
13
خطاب به 6027
تیم شما 50 ساله تو خوای فینال اسیاست....
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۱:۲۹
1
22
پرستو
بهترین های آسیا بایدم تو یه گروه باشن.. بعضی ها هم تو گروهی هستن که داور اگه هواشون رو نداشت مثلا الوصل رو شکست نمیدادن
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹:۲۳
1
23
جواب اس اس
خود تون از همه بیشتر کری میخونین ما بازی دیشب طرفدار استقلال بودیم
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲:۵۰
2
11
￵ارش
پارسال که ما تو گروه مرگ بودیم صعود کردیم و تو جهارتا هم رفتیم نوبت شماست امتحان پس بدین اول صعود کنین بعد کری بخونین .البته ما طرفدار استقلالیم ولی بزار صعود کنه به امید خدا بعد کلاس برین
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹:۵۲
23
1
علي پرسپوليسي
بعضي تيمام هستن كه با گل به خودي هاي حريف تو صدرن! اونم حريفايي كه نصف تيمشون محروم و مصدومن! مديونيد اگه فكر كنيد استقلالو ميگم.
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸:۳۹
37
3
میلانی اصیل
همین تیمها مگه پارسال گروه ما نبودن?تازه العین با لابی اومده اسیا امسال!
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸:۲۶
22
5
Taj
واقعا رسانه ها دارن بي لطفي ميكنن به استقلال،چرا نميخايد قبول كنيد استقلال الان قدرت اول ايرانه؟؟؟به لطف گل به خودي الهلال رو برديم ما؟؟؟پس سيزده تا موقعيت گل و اخراج گلر كه اگه نميشد بازي دو هيچ بود چي؟همين بازي العين سر ما رو بريدن چرا نميگين با اقتدار بايد بالا ميبودكه الانم هست،طرفداراي تيم سوم پايتخت پر٣پولي٣ كه نميخان بفهمن شما ديگه چرا ؟؟؟؟
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۶:۰۶
3
45
مریم
داور یجوری داوری کرد که انگار میخواست انتقام جعلپولیس و صنعت نفت و پارس جم و الهلال و فولاد و الریان رو یجا از ما بگیره :-))))
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۴:۵۶
32
168
Ali6027
ayahoo بیدار شو داری کابوس میبینی
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰:۵۶
121
25
محمد
استقلال با این روند امسال یه پای فیناله ببین کی گفتم ....
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۲:۱۵
37
226
ayahoo
مهم اینه الان شک نکن ما از خدامونه تو آسیا هم به پرسپولیس بخوریم اما شک نکن اونا حاضرن حذف بشن اما تو آسیا به ما نخورند یعنی هیچ تیمی دوست نداره الان به ما بخوره این مهمه
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۰:۱۸
37
226
اس اس **
خطاب به بالایی الان موضوع ایرانه نه کری سرخابی ها اگه الان تو دهنی محکم به ناداوری ها نزنیم هر تیم ایرانی که بره بالا زیر این بی عدالتی های afc له میشیم
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۵:۵۹
21
224
دختر پرسپوليسي
صدرنشيني كه مديون گل بخودي حريفانه بلا به دور اخه چه ارزشي داره همچين صدرنشيني
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۳۳:۵۲
339
67
asad
گروه مرگ واقعی ؟ تو جدول کلی بازیها همه شون تو رده های 11 و 12و 13 هستن فقط تراکتور و الوحده و الوصل پائینتر از تیمای این گروه قرار دارن ولی تیمای جدول پرسپولیس چهارم و پنجمن و پرسپولیس تو رده سوم استقلالم که با عنایت به مساوی بودن ذوب و السد که تو رتبه چهارمن خونه 6 رو دربست اجاره کرده و الا هفتمین تیم جدول کل بازیای رفت بود .
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۱۵:۴۴
پاسخ
206
24
asad
متنو بخونید لطفا بعد نظر بدین
۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۷:۴۰
3
3
mostafa
العین در حال حاضر تو لیگ امارات اوله . چرا میگید دومه ؟!
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۰:۵۳
0
9
6
الهلال صدر نشین لیگ کشورش هسن و فینالیست سال فبل العین دومه الان تو لیگش چرا دروغی میگی که بهت بخندند اخه??!!
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰:۵۷
0
27
آرش SS
حالت خوبه؟ چرا دروغ میگی برادر؟!
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۸:۱۸
12
148
ayahoo
الهلال تو عربستان اوله العین دوم ( السد سوم ) الریان چهارم حالا بگو ببینم الوصل و نسف کجا هستند؟