استقلال ۲- ۱ گل گهر سیرجان: اولین برد فصل بدون سرمربی و تماشاگر

استقلال ۲- ۱ گل گهر سیرجان: اولین برد فصل بدون سرمربی و تماشاگر

10907
17:45
12 مهر 1398
استقلال با کسب پیروزی ۲ بر یک به نخستین پیروزی فصل خود دست یافت

به گزارش وبسایت نود، امروز از ساعت 16 در یکی از بازی‌های هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر استقلال در ورزشگاه آزادی با قضاوت حسن اکرمی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده گل گهر سیرجان رفت.دو تیم در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که هنوز در لیگ نوزدهم بردی بدست نیاورده‌ بودند.

در این بازی که استقلال از حضور مربی و تماشاگر خود بی‌بهره بود طوفانی آغاز کرد و توانست توسط ملیچ به گل دست یابد ولی این گل دقایقی بیشتر دوام نیاورد و گل گهر در برگشت یک ضربه پنالتی جنجالی به گل دست یافت تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید در شروع نیمه دوم استقلال بازی را با دو تعویض آغاز کرد و در همان ابتدا توسط مهدی قائدی به گل دست یافت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا استقلال به اولین پیروزی فصل خود دست یابد و گل گهر همچنان در حسرت برد باشد

هفته ششم لیگ برتر / ساعت 16
استادیوم: آزادی/  تعداد تماشاگر: صفر

داور: حسن اکرمی، کمک ها: علی اکبر نوری و محمد راهی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، محمد دانشگر، میلیچ ( دقیقه ۴۶-میلاد زکی پور)، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی(دقیقه 79 - سجاد آقایی)، داریوش شجاعیان، مسعود ریگی (دقیقه ۴۶-مرتضی تبریزی) و آرش رضاوند

ترکیب گل گهر: میلاد فراهانی، سیدعبداله حسینی، محسن طرهانی، سیدعلیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری(مهدی زبیدی) ، بهنام برزای، مهرداد بایرامی (دقیقه ۸۷-مهرداد عبدی)، علی قربانخانی، پیمان نامور (دقیقه ۶۵- محمد زینالی) ، سجاد آشوری و امین پورعلی رودینه

 

کارت زرد

آرش رضاوند و محمد دانشگر

دقایق حساس:

دقیقه ۳: استقلال روی یک ضربه کاشته صاحب موقعیت شد و در شلوغی محوطه جریمه توپ به محمد دانشگر رسید که ضربه این بازیکن به دیرک دروازه اصابت کرد.

دقیقه ۶: (گل اول استقلال)  ارسال وریا غفوری از جناح راست پس از عبور از مدافعین در سمت دیگر به ملیچ رسید و این بازیکن دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۱۰ (گل اول گل گهر) در اتفاقی بحث برانگیز، سرنگونی مهاجم گل گهر در محوطه جریمه پنالتی تشخیص داده شد که ضربه پنالتی برزای در مرحله اول توسط حسینی برگشت داده شد ولی در ریباند برزای دروازه استقلال را باز کرد.

 دقیقه 36:شوت مهدی قائدی توسط فراهانی دفع شد و در ادامه باز هم استقلال صاحب موقعیت شد که این بار علی کریمی قدر فرصت بسیار خوبی که نصیبش شده بود را ندانست و ضربه اش به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: شوت اسماعیلی جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۴۹( گل دوم استقلال) ارسال از چپ بازیکنان استقلال با دفع ناقص میلاد فراهانی همراه شد و مهدی قائدی دروازه گل گهر را باز کرد.

دقیقه ۵۱: ضربه سر فرشید اسماعیلی  را بازیکنان گل گهر سیرجان از روی خط دروازه برگرداندند.

دقیقه۶۰: پاس عمقی علی کریمی به وریا غفوری رسید، او توپ را سرضرب به روی دروازه فرستاد اما قائدی به این توپ نرسید.
دقیقه ۶۲: فرار زیبای زکی پور با پاس رو به عقب او همراه شد اما مرتضی تبریزی این موقعیت ایده آل را به شکلی عجیب از دست داد.

دقیقه ۸۲: سانتر ازجناح  چپ  به عبدالله حسینی رسید اما ضربه او به پای مهاجم تیم خودشان برخورد کرد و راهی اوت شد.

برای تماشای خلاصه بازی اینجا کلیک کنید

نظرات کاربران
استقلالی دوآتیشه
استقلال همش سه روز استراحت داشته وبازی قبلیش ۱۲۰ دقیقه بوده وبچه ها خسته بوند وچندتا محروم ومصدوم داشتیم استرا هم نبود وتیم نتونست شاداب بازی کنه ولی خدا را شکر بردیم با دوتا برد دیگه حال تیم خوب میشه
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۳:۴۱
پاسخ
0
38
نیما
خداییش این چه فوتبالیه اینا بازی میکنن. تاسف اوره واقعا. چجوری اینا میلیارد میگیرن. باور کن صد میلیون هم زیادیشونه. بدون احساس و تعصب و کاملا بی خیال این بازیکنا هستن. اصلا حالشون انگار نیس کجا دارن بازی میکنن. بعضی ها واقعا خیلی ضعیفن تو این تیم
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰:۰۳
پاسخ
27
55
حرف حساب
بهرحال نبرد تیمهای ته جدولی بود بالاخره هر مسابقه ای یه برنده ای باید داشته باشه دیگه مگر اینکه تیم میلیاردرها زورش به تیم کم هزینه هم نرسه!
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱:۴۷
پاسخ
132
0
ممد نبودی
خوشم میاد هنوز از سرورت احساس سوزش داری
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۹:۵۳
0
77
رعنا
9 پولیسی بسوززززز الو 125
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۵:۰۴
0
74
پرسپولیس محبوب مردم تبریز
گل دوم استقلاال مردود بود درسته برد ولی با این بازی نمیتونه قهرمان بشه
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۳:۲۴
پاسخ
120
0
استقلال
الو آتش نشانی؟؟ دارم میسوزم... آقای کالدپولیس برو زیر تیم خودت نظر بده که باخته. تازه انگار حواشی حول پنالتی بود که به ضرر ما گرفتن نه چیز دیگه. انگار یه توی تیرکی هم زدیم. راستی پرسپولیس میتونه قهرمان بشه با پنالتی که بازی قبل براتون گرفتن درحالیکه علیپورخطاکردوبایدکارت میگرفت داور برعکس عمل کرد. کارت به اونا داد و پنالت برا پرسپولیس.
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۷:۲۶
0
35
جاوید تاج
الان این دوستان جعلپولیسی که اومدن به داوری اعتراض میکنن دقیقاً به چه چیزی اعتراض میکنن ؟ اینکه چرا داوری تو این بازی بیشتر از یه پنالتی باید برا حریف می‌گرفت ؟ یا اینکه اعتراضشون به این که چرا برا جعلپولیس پنالتی که با ماشین سازی اهدا شد رو تکرار ندادن که پیروزی راحت تر بازیاشو ببره ؟ واقعاً هوچیگری هم حد و اندازه داره , حداقل جوری اعتراض کنین باعث تفریح دیگران نشین .
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴:۵۰
پاسخ
0
99
فوتبالی
هم پنالتی درست بود و هم گل دوم استقلال مردود!!! وزیر پرسپولیسی .........
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۲۹
پاسخ
105
0
یوهان کرایوف
ببخشید شما؟
۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۱:۰۱
0
22
مهدی نظام آبادی
معلوم شد که تا حالا مشکل استقلال تماشاگرانش بودن! از این به بعد هر وقت استقلال بخواد ببره باید تماشاگرانش رو از استادیوم بیرون کنه!
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹:۰۰
پاسخ
67
43
۶
این متوهمای هوچیگر ک ب وکیلو وزیر، زمینو زمان گیر میدادن ک مقصر نتیجه نگرفتناشونن،امرو معلوم شد مشکل از خودشون، نباشن استقلال میبره
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵:۳۹
پاسخ
74
33
احسان علیزاده
جمع کنید این فوتبال را...باز هم برد با تصمیمات داوری...داوران به خوبی استقلال را از بحران خارج کردن...بازیکن استقلال جفت پا رفته سینه دروازه بان از این تابلوتر خطا
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۴۰
پاسخ
149
0
مجی
عزیزم عینکتو بزن بعد بازی های سرورتو ببین. جفت پا کجا بود؟
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳:۳۲
0
48
چهار دربی پشت سرهم
پنالتی ناپلونی را ندیدی؟متوهم تا کی؟
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰:۱۱
0
75
تاجی تاجی تاجی
ایسما , طارق , پاتوسی , الهیار, پژمان رو فروختیم که برسیم به بلبلی , رضاوند, ریگی و دشتی ... هوادار عزیز این تیم در حد کسب سهمیه هم نیست. گول این برد رو نخورید. مدیریت استقلال باید دلسوز باشه وگرنه اخر فصل بقیه بازیکنا هم فراری میدن و بازیکن ضعیف تر میخرن.
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱:۳۹
پاسخ
27
74
وریا
منصفانه انتقاد کن اولا بلبلی که هنوز بازی نکرده بعدشم ایسما هم زیاد بازیکن خوبی نبود رضاوند هم بازیکن خوبیه ولی با بقیه ی حرفات موافقم که مدیریت به درد نخوره و نباید می گذاشت این همه بازیکن خوب تو یک فصل از استقلال جدا بشن ولی این خالی شدن استقلال فقط برای این فصل نبوده هرمدیر دیگه ای هم بیادبا دستور وزیر چون استقلال نباید نتیجه بگیره همین اتفاقات میفته وباید این باشگاه خصوصی بشه ولی با همه ی این حرفا بازم موافقم که فتحی باید بره
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹:۵۷
0
15
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
داور باید چیکار میکرد!.فقط تاسف به این فوتبال
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰:۵۱
پاسخ
104
0
ایمون.ز
ششتقلال نشون داد مشکل نبردنش چی بوده. فقط تیمهایی که گل تو اسمشون هست رو میبره. گل ریحون - گل گهر و... بعدی هم احتمالا گل پونه اس :))
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸:۰۴
پاسخ
96
0
عباس
میگم این فراهانی چه کردا
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷:۰۳
پاسخ
27
23
arya original
خوبه یکی از دو بردتون با گل کنعانی با افتضاح دروازه بان بدست اومد و اولی هم تیمی رو بردین که ده روز قبل بازی تازه بازیکنانش درو هم جمع شده بودند. بابا اینو اگه نگی که میترکی پیرپولیسی!
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱:۲۲
0
63
محمد پرسپولیسی
ضمن تبریک به استقلالیای عزیز هفته ی ششم تیمتون 6 امتیازی شد.این 6 رابطه ی عجیبی با استقلال داره.
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶:۰۳