استقلال 1  - 0 مس کرمان / گل طلایی محسن کریمی مس را حذف کرد

استقلال 1 - 0 مس کرمان / گل طلایی محسن کریمی مس را حذف کرد

55555
19:10
10 آبان 1395
دیدار تیم های استقلال و مس کرمان در چارچوب مسابقات جام حذفی در جریان است.

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان در وقت‌های اضافه به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کرد.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال استقلال از ساعت 16 و 35 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم مس کرمان رفت که  بازی با نتیجه مساوی بدون گل در 90 دقیقه وقت قانونی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و در نهایت استقلال در وقت‌های اضافه توانست یک بر صفر تیم مس را شکست بدهد و به مرحله یک هشتم جام حذفی صعود کند.

ترکیب استقلال :

مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون، یعقوب کریمی، مگویان، فرشید باقری( از دقیقه 93 بهنام برزای)، مجتبی حق دوست،( از دقیقه 50 فرشید اسماعیلی) جابر انصاری،  محسن کریمی، بختیار رحمانی( از دقیقه 53 علی قربانی) و کاوه رضایی

ترکیب مس کرمان:

رضا حیدری، بهنام داداش وند، مجید ایوبی،، وحید اسماعیل بیگی، محمدرضا زینالی خیری، علیرضا ابراهیمی فرزاد حسین خانی، محسن دلیر( از دقیقه 45 مهدی دغاغله( از دقیقه 73 مهدی تیکدری)، علیرضا قاسمی( از دقیقه 90 سجاد اژدر)، میلاد پورصف شکن، احمد زنده روح

 

دقایق حساس

دقیقه 8 : سانتر یعقوب کریمی روی دروازه ارسال شد و در آستانه رسیدن به انصاری گلر تیم مس مانع این اتفاق شد.

دقیقه 14 : پاس عمقی بختیار رحمانی در موقعیت مناسب به محسن کریمی رسید و پاس کات بک این بازیکن را دروازبان مس کرمان راهی کرنر کرد.

دقیقه 22 : روی یک پاس در عمق بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در محوطه شش قدم صاحب توپ شد و با یک شوت روی پا و محکم توپ را به تیر دروازه استقلال کوبید و به بیرون رفت.

دقیقه 26 : ضربه محسن دلیر را مهدی رحمتی با یک واکنش مناسب دفع کرد.

دقیقه 50: ضربه مجکم کاوه رضایی را حیدری با جای گیری مناسب به راحتی به آغوش کشید.

دقیقه 58: سانتر روی دروازه مس کرمان ، توپ از کاوه رضایی رد شد و جابر انصاری با یک ضربه سرضرب و سنگین قصد بازکردن دروازه حریف را داشت که توپ به کمر ایوبی برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 66 : سانتر یعقوب کریمی با ضربه سر کاوه رضایی به سمت دروازه حیدری هدایت شد اما با فاصله بسیار کم و خطرناک به بیرون رفت.

 دقیقه 88: مهدی تیکدری  چند بازیکن استقلال را دریبل کرد و در شرایط تک به تک با رحمتی قرار گرفت اما ضربه آخر را به دستان مهدی رحمتی کوبید.

دقیقه 95 : اشتباه رابسون می رفت که تیکدری را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما این بازیکن با یک تکل مناسب اشتباه خود را جبران کرد.

دقیقه 113 (گل اول برای استقلال توسط محسن کریمی) : پاس علی قربانی برای محسن کریمی و حرکت این بازیکن در عمق ، در موقعیتی تک به تک با یک ضربه بغل پای زمینی به زیبایی قفل دروازه مس کرمان را گشود.

 

 

 

2051

 

 

نظرات کاربران
ناصر اسى
داش على,خداوكيلى استلال تمرين هم مى كنه؟ چرا تيم اينقدر سردر گم و بلبشو ئه؟بابا پس كى اينا قراره باهم هماهنگ بشن؟
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۴۶:۱۲
پاسخ
3
1
استقلال 2 ستاره
راست میگه وجداناً مردیم تا بردیم.
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۷:۱۴
0
1
یلدا
فوتبال بود یا لالایی؟
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۱:۴۱
پاسخ
2
1
پسر سرخ
دختر سرخ من به کارای این ششتقلالی ها عادت کردم بنظر من شما هم سعی کن عادت کنی
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۲:۱۶
پاسخ
5
2
استقلال 2 ستاره
سعی کن خیلی عادت نکنی
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۷:۴۴
0
0
دخترسرخ
ازیه تیم دسته دویی بردن هنره آخه؟؟؟؟؟؟؟اونم نه توبازی!!!!!تووقتای اضافه!!!!!!!باشه شماخوبین...
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۹:۵۶
پاسخ
5
2
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
دختر سرخ این تیم تو لیگه یکه خخخ چرا همش باید سوژ] بدین اخه حرف نزنین بابا.درضمن هرچی باشه بهتر از باختن به تیم دسته سومیه که تا حالا اسمشم نشنیده بودیم
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۲:۲۰
2
5
پسر سرخ
برد غرور افرین تیم سوم پایتخت برابر تیم قدرتمند پرستاره مس کرمان که با حمایت پر شور هواداران باتعصب این تیم و درایت مربی اروپایی این تیم جناب اقای سر الکس منصوریان تبریک عرض می نمایم ادمین بچاب
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۴:۱۱
پاسخ
5
5
حسرت 9 ساله
برد غرور آفرین تیم دسته سومی "برق نوین" در برابر "قشقائی" پرسپولیس کش رابه همه قرمزها تبریک عرض میکنم..."برق نوین" ثابت کرد که یک سر و گردن از قرمزها بالاتر است..
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۱۱:۴۳
1
5
امیر
مگویان باید اخراج میشد
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۳:۴۸
پاسخ
2
2
علی
قشقایی جای پرسپولیس را در مرحله بعد پر کرد خخخخخخخخخخخخخ
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۸:۵۲
پاسخ
2
3
لك
جطوري 4 تا خوردي؟؟؟!!جطوري 10 دقيقه 3 تا خورديد از تيم 10 نفره؟؟!!!!
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۳:۱۵
پاسخ
8
6
قشقایی سرور پرس پول لیسه
چطوری تو 4 تا دربی پشت سرهم باختی یکی گلم نتونستی بزنی؟ چطوری از قشقایی باختی قشقایی قشقایی قشششششقاااااییییی
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۷:۰۵
3
5
arash
چطوری چهار دربی پشت هم باختی؟چطوری تو هشت دقیقه سه گل خوردی و سه هیچ باختی؟؟؟؟
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۹:۰۵
2
3
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
چطوری ضایع شدی؟ چطوری تنها افتخارتون همینه ؟ چطوری از قشقایی خوردی؟
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۵:۳۱
2
5
رضا
اینا که محاله قهرمان بشن بزار تو جام باشند یکم سرشون گرم شه هم لیگ و هم آسیا از دست بدن اون وقت روز خنده است
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۲:۲۶
پاسخ
8
5
ترانه
نه ساله رنگ جام ندیدی به تیم خودتون بخندی بهتره
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۱:۵۴
2
6
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
نبینم بسوزی گل من خخخخخخ.باشه هر چهارتا جام مال شما
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۷:۱۶
2
6
salman
اینایی ک میگن ورزشگاه خالیه .خب وسط هفته ساعت ۴ مردم یا مدرسه و دانشگاهن یا سر کار. خیلی تایم بدی بود .
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۱:۲۱
پاسخ
2
6
اکثریت بی افتخار
محسن دروغ هم میگی یه جور بگو باورمون بشه اخه مگه استادیوم 40هزار نفری دارید؟ که ادعا میکنی 40هزار نفر رفتن؟تو هم مثل قشقاپولیسی ها هستی که میگن 120هزار تا رفتن ازادی؟ازادی 85هزار اونموقع میگفتن جا میشه
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۹:۵۲
2
0
محسن
جناب سلمان خان....نساجی هم اول هفته بازی داشت اونم ساعت ۲:۴۵دقیقه تماشاچی هاش از ساعت ۱۲ تو ورزشگاه بودن ساعت ۱۳ ورزشگاه پر شد...اونم تو بازی دسته ۴۰ هزار نفر تو ورزشگاه بودن در حالی که بازیش پخش مستقیم بود...حالا شما می گی مدرسه بود درس بود...ساعت ۴ کی مدرسه میره.....شماها هواداران مجازی هستین نه طرفدارن روی سکو...من الله توفیق
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۲:۰۹
4
2
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
بخدا اگه جمعه بود 30 هزارتارو حداقل میرفت
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۶:۵۰
1
4
سجاد عابدینی
مس کجا و قشقایی کحا ؟
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۶:۳۳
پاسخ
2
7
ممد
منصوريان چي شدههههه mohammad؟؟؟؟؟؟!!!!!!! از كي ممنون باشه؟؟؟؟؟؟
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۵۰:۰۱
2
0
mohammad
اشتباه نکن شما با تمام بازی کن هاتون اینطوری بازی کردین .ولی فراموش کردی که تیم ملی همون پرسپولیسه .آقای منصوریان خیلی باید از کیرش ممنون باشه که هی لیگ براش تعطیل میکنه تا از بحران در بیاد.
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۹:۵۰
2
2
حمید
جام حذفی برای تیم های دره پیتی امثال //شانستقلال // میباشد .
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱:۳۴
پاسخ
9
5
استقلال 2 ستاره
بزرگترین افتخار شما همین جام حذفی البته جام ولایت و جام شهداست. ما که دو بار تو آسیا قهرمان شدیم. شما چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۷:۴۳
0
0
arash
پس بخاطر همین بود سال نود تو هشت دقیقه سه تا گل خوردین از پرافتخارترین تیم ایران و تو جام حذفی لوله شدین...پس بگو...
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۱:۰۹
0
6
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
اره همونجوری که تا قبل از این که ببازین میخواستین سه گانه بگیری.داداش تیم درپیت تیمیه که هیچ افتخاری جز یک برد مقابل تیم اول پایتخت نداره .اون میشه درپیت البته حق میدم الان ضایع شدی داری میسوزی 125 هم سرش شلوغه
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۶:۲۴
1
4
milad
لیگ هم که واسه شما پسپسیا هستش چه کردین دهه گذشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۳:۵۱
0
4
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
اقا اولا تبریک بابت برد نیمه اول افتضاح بودیم نیمه دومو وقتای تلف شدرم ندیدم که بخوام نظر بدم ولی مرسی محسن دمت گرم بازم گل کاشتی و بگم برد تیمم مهم تر از بازیه زیباس.بازم تبریک و در اخرم به پس پسیا ربطی نداره بخدا زشته اینده سازان برق شیراز قشقاییو برد شما نتونستین
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۸:۱۸
پاسخ
2
8
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
محمد داداش مهم برد بود بقیش ربطی به کسی نداره
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۱:۴۹
0
2
mohammad
این برد کم از باخت نداشت داداشی .
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۴:۰۲
2
0
444666
خخخخخخخ مس رو شانسی بدون هیچ موقعیتی بردن دارن جشن میگیرن اگه اروپا بودین یه مساوی میگرفتین فک کنم یک ماه جشن میگرفتین خخخخخخخخخ
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۷:۵۰
پاسخ
6
6
حسرت 9 ساله
شما فعلا جشن حذف قشقائی رو بگیر گلم....اروپا پیشکش....سوشای آقای گل اونجا داره پشت سر هم به خودیها گل میزنه
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۵:۵۴
1
2
قرمز عشق منه
چ تیم خوش شانسیه این استقلال.خدایی هیچ تیمی تو دنیا به اندازه استقلال خوش شانس نیست.توپ مس به تیرک میخوره بازیکن تو 5 قدمی توپو میزنه تو دست رحمتی ولی سر خوش شانسی توپ میاد دست کریمی و گل!!!
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۳:۳۷
پاسخ
8
7
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
بیا میبریم میگن با داوری با شانس میبازیم یه جور مساوی میکنیم یه جور دیگه بابا فازتون چیه؟ ولمون کن بابا.مهم این بود بردیم و شما ضایع شدین وسلام
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳:۱۰
5
9