استقلال 4 - 1 شاهین بوشهر/ صعود به صدر جدول بدون استراماچونی!

استقلال 4 - 1 شاهین بوشهر/ صعود به صدر جدول بدون استراماچونی!

6842
19:30
23 آذر 1398
استقلال و شاهین بوشهر در چارچوب هفته پانزدهم لیگ به مصاف هم رفتند.

به گزارش وب سایت نود، استقلال در دومین بازی متوالی بدون داشتن سرمربی به میدان رفت که این بازی با برتری 4 بر یک آنها همراه بود. با این پیروزی آبی پوشان با یک بازی بیشتر در پایان هفته پانزدهم در صدر جدول لیگ قرار گرفتند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ(84- زکریا مرادی)، علی کریمی، مسعود ریگی(62- فرشید باقری)، آرش رضاوند، مهدی قائدی(72- مرتضی تبریزی) و شیخ دیاباته

ترکیب شاهین بوشهر: ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، بهرروز نوری فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، ابوذر صفر زاده، حسین مالکی، دانیال مومنی، حسن نجفی، محمد صادق بارانی

دقایق حساس:

دقیقه 5: شیخ دیاباته اقدام به توپ ربایی از گلر شاهین کرد که ضربه او با برخورد به دفاع شاهین دوباره به غفوری رسید اما ضربه این بازیکن را مدافعان حریف از محوطه جریمه تیم شان دور کردند.

دقیقه 7: ضربه فنی علی کریمی از پشت محوطه جریمه شاهین، از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 11: ضربه ایستگاهی حسن نجفی با برخورد به دیاباته راهی کرنر شد.

دقیقه 21: کرنر ارسالی قائدی با ضربه سر عارف غلامی همراه بود که گلر شاهین توپ را با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.

(گل اول استقلال) دقیقه 29: پرتاب اوت روی دروازه شاهین به ریگی رسید که این بازیکن با ارسال کوتاهی روی دروازه، رضاوند را صاحب توپ کرد و ضربه تمام کننده این بازیکن طی دو مرتبه، در نهایت دروازه شاهین را باز کرد.

دقیقه 31: پاس رو به عقب بازیکن شاهین در محوطه جریمه با ضربه سر مالکی همراه بود که توپ با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 33: حرکت پا به توپ وریا غفوری در محوطه جریمه شاهین با ضربه بی دقت این بازیکن همراه بود تا توپ بعد از برخورد به دفاع شاهین راهی کرنر شود.

دقیقه 40: شوت خطرناک وریا غفوری با برخورد به دفاع شاهین راهی کرنر شد.

دقیقه 43: ارسال از چپ برای علی کریمی با ضربه چکشی این بازیکن همراه بود که توپ از کنار دروازه شاهین به بیرون رفت.

دقیقه 47: شوت مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه شاهین با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

(گل دوم استقلال) دقیقه 51: روی پاس علی کریمی، قائدی با یک ضربه فنی گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 56: روی یک و دو کریمی و میلیچ، کریمی اقدام به شوتزنی کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه شاهین به بیرون رفت.

(گل سوم استقلال) دقیقه 58: شوت سنگین دانشگر از پشت محوطه جریمه شاهین، گل دوم استقلال را در پی داشت.

(گل چهارم استقلال) دقیقه 69: روی پاس قائدی، دیاباته گل چهارم استقلال را به ثمر رساند.

(گل اول شاهین) دقیقه 87: روی کار تیمی شاهینی ها، توپ با ضربه  مالکی و برخورد به چشمی وارد دروازه استقلال شد. 

2051

نظرات کاربران
آبی عشقی
میگم بچه ها این زکریا مرادی کی اومده استقلال چقد خوب بود با این که یکی دوبار بیشتر توپ بهش نرسید ولی خودشو ثابت کرد به نظرم باید بیشتر به اینا اعتماد بشه بهتره یبارم سینا خادم پور بازیکنه تا ببینیم در چه حده
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۶:۴۰
پاسخ
7
118
استقلال
اینقدر خوشحالم ذکریا مرادی بازی کرد سجاد آقای ذکریا مرادی و مهدی قاعدی سه تاشون باشن پرسپولیس رو چهار صفر میبریم . ذکریا آقای گل لیگ امید بود باید روی بازیکن های پایه کار بشه .
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۷:۱۶
پاسخ
8
145
تاجی
خخخخخخخخ مربی نداریم سر پرست نداریم ولی بازم صدر جدولیم حالا معلومه ک بهترین تیم اسیا کدوم تیمه
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۴:۰۸
پاسخ
23
167
ناصر
دقیقه 84 شعاری برای حمایت از فتح الله زاده سر دادن. چند تا لیدر گذاشتن و قبلا شعارسازی صورت گرفته بود و بعد تا دقیقه 84 به تماشاگران آموزش دادن که ما اینو می گیم شما اینو بگید و عده ای هم طبق معمول هرچی همه بگن تکرار می کنن. انگار هواداران استقلال فقط این چند نفر هستن که خط گرفتن و بقیه رو وادار به دادن شعار می کنن. استقلال 30 میلیون هوادار داره و اگه از 30 میلیون نفر آمار بگیرن کسی خواهان حضور فتح الله زاده نیست. خودش با روزنامش خودش رو مطرح کرد و قبلا که با موتورگازی سرتمرین می رفت تا به زور خودش رو جا کنه. الان هم که هم توی روزنامش که در اصل برای استقلال بهش مجوز داده بودن و هم توی ورزشگاه به زور می خواد خودش رو محبوب نشون بده. آخر برنامه هم اومد علیه استراماچونی صحبت کرد و انگار داشت بهش هشدار میداد. متاسفانه وقتی وزیر پرسپولیسی باشه بهتر از فتح الله زاده رو هم نمیاره. ولی همه ما می دونیم که استقلال امسال نتایج خوبی می گیره و اگه چنانچه قهرمان بشه این استراماچونی هست که تیمو قهرمان کرده و نباید به حساب فتح الله زاده نویست. چون این آقا نایب قهرمانی ناصر حجازی در اسیا رو هم به نام خودش ثبت کرده در حالی که ما در باشگاه های بزرگ جهان یک چنینی چیزی اصلا نمی بینیم. به هر حال بدترین اتفاق ممکن افتاد.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۱:۰۰
پاسخ
59
76
فرهاد
اینم ۹۰ درصد از حرف هاش بله قربان گو وزیر بود
۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۴:۲۴
15
36
جاوید تاج
خوشم میاد از هوچیگری هوادارای جعلپولیس ، کلا منطقشون تعطیله ، میگن برانکو هم فراری دادن ، برادر من پلفوسول بعد 4 فصل رفت نه اینکه اواسط فصل اول ، مثلاً اولین سالی که قهرمان شدین برانکو می‌رفت ، باز میتونستین ثبات داشته باشین ؟ دوماً برانکو خودش آخر فصل فرارکرد اونم بخاطر پول بیشتر و از قبلش با الاهلی به توافق رسیده بود ، سوما جعلپولیس همین الانش هم مربی خارجی داره ، حقوقشون هم خیلی بهتر پرداخت میشه ، اینقدرم بازیکن گرفتن و هیچکس رو نفروختن که لیستشون همیشه مازاد داره ، بخاطر همینه بهشون میگن سوگولی وزارت ، ادمین خواهشاً چاپ کن.
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۲:۲۸
پاسخ
8
155
پرستو
به تیمم افتخار میکنم..با این شرایط فوق العاده باغیرت و باتعصب بازی میکنن..لعنت بر بعضی ها که می خوان تیممون رو نابود کنن
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳:۴۱
پاسخ
2
118
عشقم استقلال
هرچقدر تو حمله خوبیم ولی تو دفاع افتضاحیم ، حتی کوچکترین موقعیت حریف تبدیل میشه به یه موقعیت گل ، اصلا چشمی هیچ تمرکزی تو بازی نداره ، اون از بازی با پیکان که تو تمام صحنه ها از مهاجم عقب میوفتاد اینم از امروز .
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳:۲۴
پاسخ
8
87
تاج کبیر آسیا
ماشالا به این زکریا مرادی!!! چه بازی می کنه!!!!!!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۹:۰۶
پاسخ
0
110
مسعود گل باشی
دم غیرتتون گرم دوستان دیاباته و میلیچم رفتنین
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴:۴۲
پاسخ
14
56
به امید سربلندی ایران
اگر استرا نیاد دیگه نباید مربی خارجی بیاریم تا بیاد قلق بگیره 7 8 تا بازی پریده, باید یه مربی ایرانی ولی با دانش روز فوتبال و دیسیپلین بالا بیاریم که با این اوصاف محمد تقوی خوبه , هم به شرایط ایران و فوتبالش اشناست و هم با شخصیتی که در تراکتور ازش دیدیم وقتی تونست از بازیکنایی مثله دژاگه و شجاعی و حاج صفی بازی بگیره, در حال حاضر عالیه
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳:۰۷
پاسخ
31
34
TT فراتر از باشگاه ✔
میشه نتیجه گرفت اگه بازیکنا خوب باشن و با غیرت بازی کنن بدون سرمربی هم‌ بازی رو میبرن استرا مربی خوبی بود ولی اگه تعصب داشت می موند حداقل تا نیم فصل، بهتره بهش باج ندن میتونن مربی خوبی بیارن مدیراشون خوب کار میکنن نه مثل مدیرای ما که میرن مربی ۷۵ ساله میارن !!!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۳:۳۰
پاسخ
48
36
Mh
استقلال بارسلونای ایران است...استقلال همیشه قهرمان
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۱:۲۷
پاسخ
8
90
ناصر
کدوم صدر؟؟...به تیمی صدر نشین میگن که تعداد بازیاش با تمامی تیمای دیگه یکسان باشه ...امکان داره استقلال در پایان هفته 15ام حتی تا رده ی چهارم پایین بیاد
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۸:۵۵
پاسخ
110
3
سارا اس اسی
دست و پای استقلال دو ستاره رو بستن میگن بیا مبارزه کن!
۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳:۲۱