استوکس هم بی‌ سروصدا از تراکتورسازی جدا می‌شود!/ طیبی می‌رود،‌ یک ملی‌پوش می‌آید

استوکس هم بی‌ سروصدا از تراکتورسازی جدا می‌شود!/ طیبی می‌رود،‌ یک ملی‌پوش می‌آید

18052
10:31
30 اردیبهشت 1398
آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از عملکرد پرنوسان در این تیم از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهد شد.

به گزارش وب سایت نود،  پس از اینکه مسعود شجاعی روز (یکشنبه) با انتشار پستی در صفحه شخصی خود جدایی‌اش از جمع تراکتورسازان را اعلام کرد، از باشگاه تراکتورسازی خبر می‌رسد که برخی بازیکنان این تیم هم به احتمال فراوان طی چند روز آینده از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهند شد.

در این شرایط به نظر می‌رسد آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی اولین بازیکنی است که باید جدایی او را از جمع سرخپوشان تبریزی قطعی بدانیم. این بازیکن که به طور قطع یکی از بی‌انضباط‌ترین بازیکنان فصل هجدهم لیگ برتر به حساب می‌آید دیگر تمایلی به حضور در تبریز ندارد و از سوی دیگر باشگاه تراکتورسازی هم به دنبال جایگزین مناسب برای این بازیکن است. استوکس در حالی از باشگاه تبریزی جدا خواهد شد که سه فصل دیگر از قرارداد این بازیکن باقی مانده است!

علاوه بر این بازیکن، محمد طیبی مدافع باتجربه تیم تراکتورسازی هم دیگر بازیکنی است که به احتمال فراوان در روزهای آینده از این تیم جدا خواهد شد. در این شرایط و با توجه به کمبود بازیکن در پست دفاع، باشگاه تراکتورسازی برای پُر کردن جای خالی طیبی، به دنبال جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش تیم ماشین‌سازی است.

2051

نظرات کاربران
کوهمره.جروق
استوکس باید بیاد پرسپولیس.خیلی خوب میشه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲:۲۱
پاسخ
17
2
به اسم سرخ
خخخخ ب دنبال جذب کنعانی از ماشین سازی است خب تیم تیمه خودشه دگ میگه آقای زنوزی میشه کنعانی رو بدید میگه بععععععله آقای زنوزی تیمه خودته ادمین!
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱:۲۷
پاسخ
5
12
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
استوکس رو بفروشن تیمای عربی پول خوب درآرن.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۸:۰۱
پاسخ
4
3
ققنوس
بعید می‌دونم کنعانی زادگان بره تراکتور ..... بره بمب نقل و انتقالاتی ترکیده ...
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳:۲۴
پاسخ
22
12
امیر
آقا اینا همش شایعه است تمام این بازیکنا با تراکتور قرارداد دارند و نمیتونن به این راحتی از تیم جدا شن
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹:۳۴
پاسخ
22
24
استقلال
استوکس چراغ خاموش بیا استقلال
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲:۱۲
پاسخ
44
5
کرال
هرکی میخواد بره به سلامت ما با جوونامونم میتونستیم پنجم بشیم هیچ نامی بزرگتر از تراکتور نیست یاشاسین تراختور
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۰۹
پاسخ
26
25
عشقممم نیمار
اگ شنیدید استوکس بعد جداشدن از تراکتور ..از شیش_پولیس سر در اورد ..تعجب نکنین :-P ک‌ اگ استوکس اومد شیش_پولیس .. تمام‌ شکام ب یقین‌تبدیل میشه :-)
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵:۴۹
پاسخ
173
60
کوهمره.جروق
اگه بیاد پرسپولیس خوب میشه.شما هم هر چی میخواهید بگید.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴:۲۲
5
7
عرفان
همونطور که منشا بعد از اخراج از پریسپولیس رفت استقلال؟!
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴:۳۲
9
47
HR
خرید بازیکنایی که‌از تیمشون کنار گذاشته میشن کار شماست..!
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵:۵۴
2
38
ققنوس
اگه نیومد چی ؟؟؟
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳:۵۶
1
32
ارتش سررررررخ
تا کلاس چندم درس خوندی؟ املاء چند میشدی مدرسه؟
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸:۰۰
3
38
هوادار فوتبالم
وقتی نیم فصل رفت دیگه نباید میرفتن سراغش و اون ملی پوش یا کنعانی هست و یا شاید پورعلی گنجی باشه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۴۰
پاسخ
9
74
حامد
هم آقای شجاعی و هم استوکس با باشگاه قرارداد دارن و نمیتونن جدا بشن ... و اگر باشگاهی قصد خرید این بازیکنان رو داشته باشه باید مبلغ کامل رضایت نامه رو به باشگاه تراکتورسازی بده ... که با این وضعیت اقتصادی فکر نکنم تیمی تو ایران توان پرداخته شو داشته باشه ... ولی باز اگر قصد جدایی داشته باشن درآمد عالی نصیب باشگاه تراکتور میشه.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۴:۵۸
پاسخ
65
44
پرسپولیس عشقه
این در صورتی هست که زنوزی تمایل داشته باشه بازم به این بازیکنا پول بده اما از قرار زنوزی داره خرجاش رو کم میکنه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۵:۳۸
4
4
من
دوستان هوادار تراکتورسازی که میفرمودن آخر فصل بازیکنان این تیم جایی نمیرن چون قرارداد بلند مدت دارن الان کجان؟
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۷:۴۸
پاسخ
23
89
پارسه
کنعانی زادگان از تیم تراکتور ب به تیم اصلی تراکتور می پیوندد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸:۱۶
پاسخ
21
108
سپهر007
مگه این همه بهش توهین نکردن که بخاطر پرسپولیس خودشو زده به مصدومیت و فصل بعد میاد پرسپولیس ! چی شد!؟ خواستن برای پرسپولیس حاشیه درست کنند غافل از اینکه حاشیه وارد تیم خودشون شد.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۳:۴۶
پاسخ
21
94
امین
بهترین لیست ممکن برای فصل بعد : کریم انصاری فر-پیمان رنجبری-پیمان بابایی-سامان نریمان جهان-شاهین ثاقبی- پیام صادقیان-سعید مهری-محمد مسلمی پور-یوسف سیدی-فردین عابدینی-موسی کولیبالی-علیرضا حقیقی
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲:۰۲
پاسخ
86
15
Hh
معلومه خیلی وقته فوتبال ندیدی با این لیست اگر لیگ یک نرین خوبه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۴:۵۵
5
21
آریا
آقای زنوزی اگه عجله ندارید یک کار موندگار بکنید. به خدا با این پولایی که به خارجیا می دید میتونید ی آکادمی درست و حسابی راه بندازید. مگه تبریز یا ایران کم استعداد داره؟ هم احساس غرور خواهید کرد و هم به تیم ملیمون کمک میکنید.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۲۲