اسدی: فورستر را فروختیم تا خط دفاعی‌مان را ترمیم کنیم

اسدی: فورستر را فروختیم تا خط دفاعی‌مان را ترمیم کنیم

7543
17:38
10 شهریور 1397
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز دلیل فروش مهاجم انگلیسی را ترمیم خط دفاعی تیمش عنوان کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز دلیل فروش مهاجم انگلیسی را ترمیم خط دفاعی تیمش عنوان کرد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی،‌ با توجه به حرف و حدیث‌های پیش آمده در فضای مجازی و برخی از سایت‌های خبری در مورد هری فورستر و نحوه انتقال این بازیکن به تیم ماشین سازی تبریز‌، علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

اسدی گفت: با توجه به اینکه تراکم بازیکنان مهاجم در خط حمله تراکتورسازی زیاد بود و برای اینکه بتوانیم از حداکثر ظرفیت‌های‌مان برای ترمیم نقاط ضعف تیم مخصوصاً در خط دفاعی استفاده کنیم، هری فوریستر را به ماشین سازی فروختیم.

وی افزود: به همین دلیل ما می‌توانیم با خالی شدن لیستمان، خط دفاعی خود را تقویت و تیم را به سمت قهرمانی هدایت کنیم. تنها دلیل رفتن فورستر به ماشین سازی همین بوده تا این بازیکن در تیم دوم تبریز بازی کند و قطعاً برای ماشین سازی نیز این انتقال مثمرثمر خواهد بود.

1870

نظرات کاربران
تیرختورچی
حق ماشین سازی و تیرختور که کارخونه های بازیکن سازی فوتبال ایران هستند قهرمانی و حضور در بالاترین سطح فوتبال اسیاو دنیاست یاشاسین ماشین و تیرختور
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۲:۴۶
پاسخ
10
32
حسین
فورستر تو کدوم یکی از این دو کارخانه ساخته شده؟
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۴:۴۵
25
21
tiraxtur
خیلی کار خوبی کردن چون اصلا بهش بازی نمیرسید و تو پستش واقعا بازیکن های با کیفیتی هست و با این انتقال هم به تیم دیگه شهرمون کمک میشه هم و هم با رفتن سرباز ها تو نیم فصل میتونه اماده تر به تیممون برگرده
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۱:۰۴
پاسخ
3
31
ارتش فولادي
فيفا براى اين مخالفه كه يك مالك دو سه تا تيم در يك ليگ داشته باشه تا بوى تباني و اين قبيل معاوضه ها به مشام نرسه! از نظر قانوني باشگاه ماشين سازي منتقل شده به خطيبي ولى هر شخصى مي تونه متوجه شه كه يك فرايند صورى صورت گرفت و يهو گسترش زنوزى شد ماشين سازي و ... اما حقيقت اينه كه مالك يك نفره!
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۱:۱۲
پاسخ
50
31
۷تراختور
فقط آروم تر ، شاید پنجره ای در همین نزدیکی بسته باشد. هفته سیزدهم چی میگه؟؟
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸:۰۰
پاسخ
14
75
حامی
مرزهای فروش رو جابجا کردن آقایون، خودتون به خودتون فروختید دیگه.
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۸:۰۰
پاسخ
63
47
ناصر
مثل انتقال انصاریان از پرسپولیس به استقلال؟ یا نیکبخت از استقلال به پرسپولیس؟))) یا علی علیزاده؟ #تیمای_وزارت_ورزش #منبع_تغذیه_مشترک
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵:۵۸
12
67
akbar
سال آینده گسترش هم می آید لیگ برتر وتراکتور 12 امتیاز از بقیه جلو خواهد بود اینم شد لیگ؟
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵:۵۴
پاسخ
98
43
علی بارساا
کافر همه را به کیش خود پندارد .. خوشحالم که برای تراکتور فوتبال پاک و جوانمردانه در الویت همیشگی بوده و خواهد بود نشون به اون نشون که سه سال پیش که تراکتور با شکست همین گسترش میتونست یه هفته مونده به پایان لیگ قهرمانیش مسجل بشه ولی در یک بازی پاک و جوانمردانه گسترش تونست تراکتور متوقف کنه . البته اینم بگم تراکتور اون روزها جزو بهترین ها بود و یه هفته بعد از گسترش تونست استقلال تو آزادی ۴تایی کنه .. اندک منطقم آرزوووووست
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳:۳۲
17
71
سولدوز تراختور
اقا اکبر بدونین اون دنیاییم هست چه طور به این راحتی تهمت میزنین؟ الان شنیده شده سیدی میره سپیدرود اگه سپیدرودم به ما باخت باید بگین تبانی شده؟ پس اگه اینجوریه تمام نتیجه های دو بر یک شماهم توش تبانی صورت گرفته. شماها کسانی هستند که یه دقیقه از بازیو ندیدن و به این راحتی تهمت میزنن.
۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۳:۱۷
13
73
فرزاد تبریزی
به نظر من با خرید احسان و رامین حالا میتونیم با خرید یک هافبک دفاعی عالی خارجی یک تیم درجه 1 بسازیم