اسدی: پرچم ژاپن را در ورزشگاه ندیدم!

اسدی: پرچم ژاپن را در ورزشگاه ندیدم!

2207
17:30
04 آذر 1397
مدیرعامل تراکتورسازی گفت: گلی که بازیکنان ما زدند به سر بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و آفساید نبود.

به گزارش وبسایت نود، علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره بازی امروز مقابل پرسپولیس گفت: آن طور که از پرسپولیس انتظار داشتم بازی نکرد. ما خوب بازی کردیم.

وی درباره گلی که آفساید اعلام شد، عنوان کرد: به نظرم توپ 100 درصد به سر بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و آفساید نبود. داور اشتباه کرد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اتفاقات روی سکو و جو ورزشگاه، عنوان کرد: از هر دو طرف این اتفاقات قابل قبول نبود.

اسدی درباره پرچم ژاپن در ورزشگاه، گفت: من ندیدم. شما هم باید حواس‌تان داخل زمین باشد.

 

1004

نظرات کاربران
غلی
بنده خدا ادعای ملی پوشی هم داره ولی هنوز افساید رو بلد نیست چی هست که مبگه به سر خورده . بیخود نبود کیروش با تو مشکل داشت
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۱:۲۰
پاسخ
2
8
مهدی تی تی از تهران
پرچم ژاپن بخاطر سوگیتا بود که تنروز بهترین بازیکن زمین بود حالا بعضیا باهاش خاطره بد دارند مشکل خودشونه به ما ربطی نداره
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۸:۵۹
پاسخ
69
21
دبل.۶::::::۶+۶
بعد از مدتها یک داوری به حق از داورها دیدیم ..شما دیگه اقای اسدی با این قضاوت ناشناخته و یا تعصبی خود به چالش نکشون..... همیشه داوری به ضرر پرسپولیس بوده .... اینبار هم فقط عدالت رعایت شد..... مرسی ادمین....
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۲:۱۰
پاسخ
17
56
مسعود گل باشی
لامصب خیلی به حق بود اصلا خیلی
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۸:۲۳
0
0
پدرام
ببخشید جناب اسدی ، تماشاگران بازی رو دیدین ؟ چطور پرچم به اون بزرگی رو ندیدین اما اصابت توپ به سر بازیکن رو که دلیل عدم آفساید هم نیست از راه خیلی دور دیدین ؟ بهتره همون مدیر بمونی و ادای داور رو در نیاری! .
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸:۰۵
پاسخ
15
81
علیرضا
خب عزیز من فیلم بازیو ببین . حتما پرچم ژاپن رو در دست وطن فروشا خواهی دید. متاسفم براتون.
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۴:۴۹
پاسخ
19
61
رسول از تبریز
وقتی شما پرچم کرواسی و ارمنستان رو می آوردین وطن فروش نبودین؟؟ وقتی به تیم ملی می گین تیم کیروش!! وطن فروش نیستین؟ ما شدیم وطن فروش؟؟؟ واقعاً براتون متاسفم
۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰:۲۴
3
2
ققنوس سرخ
یه چیزی بگم بخندیم!تراکتور=ژاپن!!!!!
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳:۵۱
پاسخ
14
57
علی
"به نظرم توپ 100 درصد به سر بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و آفساید نبود" چقدر با دانش!!! چقدر مسلط به قوانین!!! "اسدی درباره پرچم ژاپن در ورزشگاه، گفت: من ندیدم. شما هم باید حواس‌تان داخل زمین باشد." شما علاوه بر داور برای توضیح قوانین اولیه فوتبال، به چشم پزشک هم نیاز دارید!!!
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵:۵۷
پاسخ
7
51
کامبیز
هواداری که در آزادی به خود جرات میده و پرچم ژاپن پهن میکنه و باعث تحریک هواداران مقابل میشه، پس در یادگار امام چه کارها که نخواهد کرد. واقعا باعث تاسفه.
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰:۱۲
پاسخ
9
50
وحید
"به نظرم توپ 100 درصد به سر بازیکن پرسپولیس برخورد کرد و آفساید نبود" تو رو خدا ببین کیا مدیرن تو این فوتبال... ساده ترین قوانین داوری را هم حالیش نیست
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳:۳۱
پاسخ
30
152
حسین
به قوانین جدید داوری درباره آفساید مراجعه کنید.
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۶:۰۴
0
0
امیر
خورده باشه هم بازم افساید داداش
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۵:۴۷
0
1
آرش سرخ
مقصر نیست بنده خدا اذیتش نکنید . شما درست میگی خوردش به سر بازیکن پرسپولیس اصلا شما بعد منچستر هنوز اولین چی کارشون دارین اخه
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴:۵۱
0
2
شهربابک
ربطی نداره حاج صفی تو افساید بود اسدی چشمات مشکل داره به چشم پزشک مراجعه کن
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۳:۰۳
0
1
Kamal
فکر کنم آقای زنوزی باید ی داورم (مثل فغانی ) برا تیمش بگیره که یک کم راجع به قوانین فوتبال به اعضا باشگاش یاد بده .
۰۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲:۴۵