اسطوره رم: داوران در لیگ قهرمانان به کمک تیم های اسپانیایی می‌آیند

اسطوره رم: داوران در لیگ قهرمانان به کمک تیم های اسپانیایی می‌آیند

3464
12:55
17 فروردین 1397
روبرتو پروتزو داوران را به کمک کردن به تیم های اسپانیایی متهم می‌کند.

وبسایت رسمی برنامه نود - روبرتو پروتزو داوران را به کمک کردن به تیم های اسپانیایی متهم می‌کند.

به گزارش وب سایت نود، روبرتو پروتزو اسطوره باشگاه رم در گفتگویی با Roma Roma با حمله به باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا، داوران اروپایی را متهم به رساندن کمک اضافی به این دو تیم در لیگ قهرمانان کرد.

پروتزو در این باره گفت:

اگر از دید داوران به این موضوع نگاه کنیم، خوب یا بد بودن تیم های اسپانیایی دلیلی بر پیروز شدن یا نشدنشان نیست. آن ها همیشه باید در میان ۴ تیم برتر اروپا باشند. آنچلوتی به خوبی این را می‌داند. یادتان هست فصل قبل چه بلایی بر سر بایرن آمد.
تنها ناجی فوتبال VAR (سیستم کمک داوری ویدیویی) خواهد بود. حتما به همین دلیل است که نمی‌خواهند از این سیستم در اروپا استفاده کنند.

پروتزو در سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۸ به عنوان مهاجم برای رم به میدان رفت و ۱۰۶ گل برای این تیم به ثمر رساند. او به همراه رم به فینال جام باشگاه های اروپا در سال ۱۹۸۴ رسید که در آن بازی، در ضربات پنالتی مغلوب لیورپول شدند. البته صحبت های حاکی از توطئه از جانب پروتزو اندکی عجیب است چرا که او در کل دوران فوتبال خود تنها یک بار مقابل تیم های اسپانیایی (رئال ساراگوسا) بازی‌ کرد.

 

نظرات کاربران
حسن
آقا دعوا نکیند . فوتبال ایتالیا چندین ساله ورشکسته و از زوار در رفتس. رئال و بارسلونا هم چندید ساله بالاترین سطح بازی ها رو میکنن. همش که نمیشه گفت داور به کمک اسپانیا اومده.تیمشون به جام جهانی هم نرفت لابد اینم ربط به لالیگا داره و سری A بی تقصیره. هر فصل لیگ قهرمانان 13 بازی داره چطوری میشه که داور این همه سال و این همه بازی به طرف لالیگا غش کنه.
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۳:۱۵
پاسخ
2
6
محمود
خوب حرف مفت زده مثلا الان رئال که ۳تا گل اونم تو زمین یوو زد داور براشون چکار کرد یا بارسا مثلا ۴تا زد چه اشتباهی شده من اصلا میگم ۱پنالتی هم برا رم گرفته نشده ایا رم میتونه اصلا بارسا رو ببر تو زمین خودش اگه رم تونست حتی با ۱گل بارسا رو ببره تو زمین خودش از نظر من رم صعود کرده است...و مثال زده که بایرن پارسال از داوری ضرر کرده خوب درست ولی همین بایرن سال قبلش که بارسا رو رفت و برگشت ۷تا زده حداقل ۳تا گلشون ایراد داشت یکیش که همون خطای مولر بود روی البا که روبن امد و گل زد و یک پنالتی اشتباه و یک گل افساید
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱:۰۷
پاسخ
1
2
امید
آفساید اشتباه و پلانتی که روی مسی گرفته نشد اشتباه نبود؟!
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۸:۱۷
پاسخ
1
10
بارسا
اول اینکه اون صحنه اصلا پنالتی نبود . ژئو پای چپ خودش رو زد به پای راستش و خودش رو زد زمین . فیلم اون صحنه رو بذارید . برعکس یه تک به تک چهل متری رو به اشتباه آفساید مسی اعلام کردن . یعنی داوری حتی به سود رم بود . حالا بایرن سال گذشته رو مثال می زنه بحثش جداست . قرار نیست که وقتی داوری به نفع رئال هست هم باز بارسا زیر سوال بره . وقتی بازی برگشت هم چهار تا بهتون زدیم می فهمی تیمهای اسپانیایی چی هستن بارسا فراتر از یک باشگاه
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱:۰۲
پاسخ
1
9
FC BAYERN
خداییش این رو گل گفته!!! کافیه فقط به بازی بایرن و مادرید پارسال نگاه کنین !!
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸:۰۹
پاسخ
3
23
حامد مسی
همچنین بد نگفته، حداقل راجع به رئال مادرید که کاملا درسته، نگاه کنید تو لیگ قهرمانان چقدر داورا به سود رئال سوت می‌زنن؟ در صورتی که تو لالیگا برای جایگاه سوم و چهارم می‌جنگه، معلومه که رئال تیم خوبی نیست (با توجه به پولی که خرج می‌کنه) و باید جور دیگه بالا کشیده بشه، ۲ دور متوالی قهرمانی سی‌ال رو با کمک کامل داوران بدست آورد، بازی با یوونتوس رو که فراموش نکردید؟ چه پنالتی تابلویی گرفته نشد، و اخراج مسخره دیبالا، شاید راجع به بارسا هم اتفاقی افتاده باشه ولی بقدری کمرنگ هست که در حد تیم‌های دیگه و در اندازه اشتباهات داوری بوده و در مقابل سودهایی که رئال می‌بره اصلا رقمی نیست. دقت کردید اصلا رئال به بارسا نمی‌خوره؟ چون اگه بخوره حذف می‌شه. بلاخره خورشید پشت ابر نمی‌مونه و روزی همه‌ی این نامردی‌ها رسوا می‌شه
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۳:۵۲
پاسخ
6
18
مجید...
احسنت بر تو واقعا که داورها ب نفع تیم های اسپانیایی میگیرن
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۲:۲۸
پاسخ
6
10
حمید مسی
فصل قبل داور بایرن را نابود کرد و اونوقت هوادارای رئال و البته اون آقا میگن هیچ اشتباهی در کار نبود "عشق و سلطان قلبم، لیونللللللللللل مسییییییییییی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=پنالفسایدانو=پنالتیانو=دروازه خالی=یه نفر را نمیتونه دریبل کنه و 5 متر با توپ راه بره زمین میافته=آماده خور به تمام معنا=پاس رونالدینیویی و بساط خنده=سایه زن==تازگیا ریباند گل
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰:۵۲
پاسخ
8
19
ایمون زاید
داورسلونا دیگه شورشو درآورده
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۸:۳۴
پاسخ
18
4
جلیل
تا وقتی که رونالدو و مسی در فوتبال هستند همینطور می خواد بشه تا وقتی که مافیای تجاری و تبلیغات بر روی این دو نفر هست تیمهای رئال و بارسا تحت حمایت کامل داورها هستند
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵:۳۳
پاسخ
10
13
CR 6+4 FCP
من تا اونجایی که یادم هست فقط بازی با بایرن مونیخ فقط یک گل رو به اشتباه برای ما پذیرفتند دیگه داوری به نفع ما نبوده. ولی خب داورسلونا (شانسلونا) یک بازی نمیشه که جیب داوران را پر پول نکنه.
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹:۵۰
پاسخ
25
8
بارسلونا❤
دوتا گل آفساید اخراج اشتباه ویدال اخراج نشدن کاسمیرو اخراج اشتباه بازیکن بایرن در بازی رفت و ... اینها فقط گوشه‌ای از ظلم تاریخیه :))
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۳:۱۵
0
15
FCBAYERN
یادت رو یکم تعمیر کن ببین فقط یک گل بوده تو بازی برگشت پارسال با بایرن؟!!!!!!!!!!
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵:۱۵
0
15
محمود
عزیزم پارسال تو لالیگا مدیران رئال بودن که بعد بازی داورهارو میبردین یک گوشه ای و یک ساک پر از پول و دسته گل بهشون هدیه میدادین این کارا از تیم مافیایی فقط برمیاد
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۰:۴۹
1
15
....
تیم سفیدپوشان رو قبول دارم ولی استقلال کاتالونیا (از اسپانیا) نه!
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹:۴۹
پاسخ
6
11
مستاجر خدا
چرا جمع میبندی؟؟ تیمت با 2 تا گل به خودی و یک پاس گل به حریف حذف شده با 2 پناتی رم که سوخت به ما چه ربط داره؟؟؟ برو توی اون تلاش ها برای گل به خودی جستجو کن دلیلش چیه که یک بار زد نرفت بار بعدی هم تلاش کرد که گل شد بارسا حریف رم هم نبود ادعاشون میشه اینجور اگه پیش بره تیم ها باید شاکی شن
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸:۴۶
پاسخ
26
12
بارسلونا❤
بخدا دلم واست میسوزه و اون دوستهایی که از عمد دارین موضوع رو عوض میکنین !! روبرتو پروتزو اصلا راجهب بازی بارسا و رم حرف نزد اصلا خوندید شما ؟؟؟ واسه دیگران که احترامی قائل نیستی ، لااقل به خودت احترام بزار و نخونده نیا نظر نده ... بازی بارسا و رم اصلا مشکلی نداشت که بخواد حرف بزنه این آقا کلی صحبت کرد و تیمهای اسپانیایی رو مورد حمله قرار داد و تنها اسمی هم که از تیمهای اسپانیایی برد ، ریال مادرید بود که گفت : یادتان هست چه بلایی پارسال سر بایرن آوردن !!!! راسته میگه به حق میگه چون واقعا فاجعه بود اون بازی
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۳:۵۰
1
12
فقط رئال
ببینید غارسلونایی های داورسلونایی چطور باعث شدند که به رئال مادرید هم انگ بزنن
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴:۲۹
پاسخ
35
14
Eh
تو خوبی! شما تو فینال جام باشگاه ها گل آفساید ۲ متری میزنید روتونو برم هی
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۱:۴۹
1
14
بارسلونا❤
اتفاقا ببین زغال چه کرد که کل تیمهای اسپانیایی رو مورد انتقاد قرار داد ... ۱۹۸۹ با اشتباه داوری که گل سالم میلان رو مردود اعلام کرد در بازی با ریال .. ۱۹۹۸ فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس با گل کاملا آفساید بردین و قهرمان شدین .. ۲۰۱۶ در فینال مقابل اتلتیکو با گل افساید بازی رو به پنالتی‌کشی کشوندین ۲۰۱۷ که اصلا نگم بهتره .. همین امسال با اشتباه داوری از مرحله‌ی گروهی صعود کردین بازی رفت مقابل پاریس ، یه پنالتی اشتباه به نفعتون گرفتن ، یه پنالتی صددرصد که توپ به دست راموس خورد نگرفتن ، مودریچ با دایواهاش خطای پشت محوطه میگرفت و ..‌ دوتا بازی اخیر لیگ‌قهرمان ، حریفان ریال ده‌نفره میشن :))
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸:۰۸
3
19