اسناد هزینه‌کرد 60 هزار دلار نیلسون منتشر شد+ سند

اسناد هزینه‌کرد 60 هزار دلار نیلسون منتشر شد+ سند

14249
13:25
25 تیر 1398
در حالی که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس روز گذشته از ابهام در هزینه‌کرد 60 هزار دلار صحبت به میان آورده که مشخص شد این مبلغ برای دروازه‌بان برزیلی و سابق پرسپولیس هزینه شده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، روز گذشته با انتشار خبری مبنی بر اینکه به دلیل شکایت یک فرد طلبکار از باشگاه پرسپولیس لوگوی این باشگاه با حکم دادگاه توقیف شده و احتمال مزایده آن وجود دارد، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه در این خصوص اعلام کرد که «این بدهی مربوط به دوران مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس بوده و درباره نحوه هزینه کردن این مبلغ در آن زمان سندی موجود نیست و تبعاً نمی‌توانیم درباره اینکه مبلغ فوق به چه منظور دریافت و کجا هزینه شده اطلاعاتی ارائه کنیم.»

این مسأله با واکنش تند محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس روبه‌رو شد و او اعلام کرد که مسئولان باشگاه با گفتن این صحبت‌ها به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند چرا که اسناد هزینه این 60 هزار دلار کاملاً مشخص است. 

فاضلی وکیل حقوقی سردار ایزدبین که این 60 هزار دلار توسط او به محمد رویانیان داده شده با دادن یک جوابیه نسبت به واکنش روز گذشته باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: احتراماً عطف به بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص مشخص نبودن محل هزینه‌کرد مبلغ 60 هزار دلار دریافتی باشگاه در زمان مدیرعاملی جناب آقای محمد رویانیان، به جهت آگاهی هواداران محترم پرسپولیس به عرض می‌رسانیم که در مورخ ششم آذر ماه سال 1392 مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای نماینده آقای نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی وقت تیم را جهت دریافت وجه فوق از بابت طلب این دروازه‌بان معرفی کرد که پس از اخذ رسید به صورت نقدی این مبلغ به شخص مذکور پرداخت گردید. هر دو سند این 60 هزار دلار به پیوست خدمت‌تان ارائه می‌گردد. ضمناً برای مدیریت باشگاه مردمی مثل باشگاه پرسپولیس اصلاً برازنده نیست که اگر همتای خود در زمان تصدی به جهت پیشبرد اهداف باشگاه از یک هوادار طلب همکاری می‌نماید، به جای پاسخگویی، نبود اسناد هزینه‌کرد را بهانه قرار دهند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی چنین بیانیه‌ای منتشر کردند که پیش از این پذیرفته بودند این بدهی وجود دارد و حتی حاضر به اقساط برای پرداخت این مبلغ شده بودند که فقط 2 قسط 50 میلیون تومانی به فرد طلبکار داده شد اما حالا صحبت از نامشخص بودن هزینه‌کرد این مبلغ در سایت رسمی خود می‌کنند.

1870

نظرات کاربران
شهرام
بازم دم رویانیان گرم همون موقع 60 هزارتا را قرض کرده داده وگرنه الان مدیران پرسپلیس باید 500 هزار تا بجاش پرداخت می کردند.
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴:۲۲
پاسخ
0
21
سامان
60 هزار یورو درسته یا 60 هزار دلار شکایت بابت 60 هزار یورو ست.
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶:۴۹
پاسخ
3
18
پرسپولیس محبوب دلها
تازه سرخ ابی ها داشتن از بلایی که فتح الله زاده و رویانیان سرشون اوردن کمر راست میکردن که عرب و فتحی پیداشون شد
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳:۱۶
پاسخ
22
137
طوفان سرخ آسیا
عرب حیا کن رها کن عرب حیا کن رها کن...ترو خدا برو برو فقط برو
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸:۵۵
پاسخ
30
92
علی
یعنی این ورود و خروج پول فراوون تو اسناد باشگاه ثبت نشده ‌ . چه رسیدی . البته با توجه به یکسال قبل شرایط حتما الان بدتر از اون زمانه. راستی مجمع باشگاه یک حسابرس نداره حسابای هر سال رو کنترل و تایید کنه.
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱:۲۹
پاسخ
5
54
کوهمره.جروق
چرا عرب و تاج نمیرن
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۹:۰۶
پاسخ
19
111
رائول
واقعا چرا باید ی همچین مدیرعامل و هیئت مدیره خائنی در پرسپولیس بمونن ؟!؟
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۹:۰۰
پاسخ
71
149
زرد سپاهان
تازه شکایت‌های بعدی تو راهند ان شاالله... این قسمت برانکو و بودیمیرمیر
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰:۴۸
12
63
Mehdi.Najm
آقای عرب فقط استعفا بده برو . خیلی رو مخی
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۴۱
پاسخ
21
188
اسنپ کاپ
هر سندی هم ازشون منتشر میشه ستاره(قلابی) نداره نمیدونم چه صراری برای تقلید از استقلال دارن همش آرزوشونه به استقلال برسند
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰:۲۱
پاسخ
132
142
زانیار
یک 4 جانبه برگزار کنید بین تیم های محلات به استقلال هم بگید شرکت کنه اگه قهرمان شد یک ستاره دیگه بزنه اخه 2 تا ستاره قبلی شون هم 4 جانبه بوده :)
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۲۶
54
54
عشق فوتبال
چرا دوست دارین خودتون با تیمای اروپایی مقایسه کنید تو تیمای اسیایی همه واسه قهرمانی اسیا ستاره میزنن از کاشیما گرفته تا السد و العین و سرورتون استقلال
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰:۲۱
41
46
مهدی
فارغ از محتوای نظرتون اول جنابعالی تشریف ببرید املا کلمات فارسی رو یاد بگیرید بعد اظهار نظر بفرمایید.
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰:۱۴
11
29
Masood
بالاغیرتا طرفدارای استقلالو ببین!!! قبل نظر دادن یکم فکر کنید حداقل آبروی تیمتون نره
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵:۱۰
31
32
سرخ
دوست عزیز اگه برای کل کل بچگانه میگی که مهم نیست و ادامه بده به کارت ولی اگه واقعا اطلاعاتت ضعیفه و نمیدونی باید بگم تو بعضی کشورا مثل آلمان وقتی یه تیم توی لیگ برترش 10 بار قهرمان میشه یک ستاره بالای لوگوش میخوره البته این ستاره ها باید روی پیرهن باشن و مختص مسابقات مربوطه هستن نه همه جا.یعنی توی لیگ برتر ما باید با ستاره بازی کنیم نه همه جا حتی. ستاره نباید جزوی از لوگو بشه!!!! در مورد شما هم جدا از اینکه ستاره های استقلال جعلیه و هیچوقت قهرمان آسیا نشده و ای اف سی هم استقلال رو قهرمان جام باشگاههای آسیا نمیدونه و شما به خاطر 4 جانبه امجدیه ستاره میزنید باید بدونید زدن ستاره روی لوگو فقط مال پیرهنه نه همه جا. الان شما لوگوی باشگاهتون رو عوض کردید انگار دو ستاره جزو لوگوست!!به جای ستاره هر چیز دیگه هم میزدین همین بود.تو کشورای دیگه این نیست مثلا توی جام جهانی تیمها به اندازه قهرمانیشون روی پرچم کشورشون که رو پیرهنشونه ستاره میزنن ولی اگه رفتن تو جام ملتها به اندازه قهرمانی جام ملتها ستاره میزنن.
۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۱۲
57
76
saeed
ستاره پس از کسب دهمین قهرمانی نصب میشه با کسی زاده نمیشه