اسپورت 24: پرسپولیس رسما از الاهلی به فیفا شکایت کرد+عکس

اسپورت 24: پرسپولیس رسما از الاهلی به فیفا شکایت کرد+عکس

15517
22:06
04 تیر 1398
رسانه عربستانی اسپورت 24 در خبری رسما اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس درباره حضور برانکو در تیم عربستانی از الاهلی شکایت کرده است.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از فارس، سایت اسپورت 24 عربستان در خبری اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس رسما از تیم الاهلی عربستان به فیفا شکایت کرده است.

این رسانه دلیل اقدام پرسپولیسی‌ها را پس از حضور برانکو ایوانکوویچ در الاهلی و انعقاد قرارداد با این تیم عنوان کرد.

دراین خبر به بیانیه باشگاه پرسپولیس اشاره شده که در آن قرمزپوشان اعلام کرده‌اند که در شرایطی الاهلی اقدام به انعقاد قرارداد با برانکو کرده که او هنوز با این باشگاه ایرانی قرارداد داشته است.

اقدام پرسپولیس بر علیه باشگاه عربستانی در شرایطی است که برانکو ایوانکوویچ با قراردادی دو ساله به این تیم عربستانی پیوسته است.

4416

نظرات کاربران
Mshh
شکایت واقعا قدردانی و تشکر خوبی هست واسه سه فصل قهرمانی با وجود کلی محرومیت.دمتون گرم
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۷:۵۰
پاسخ
151
64
ali‌
حالا فوتبال ایران تو کدام دادگاه برنده شد که این دومی باشه
۰۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴:۵۸
پاسخ
3
221
پرسپولیسی گرگان
امیدورم واسه یه بار هم شده باشگاهای ایرانی تو یه بار پیروز شن تو این دعوی فوتبالی
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۵:۰۱
پاسخ
20
179
TT فراتر از باشگاه
ههه نمیشه اینجا نیست که زور بگین اگه میتونین برین حال اینارو بگیرین
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۰:۳۵
پاسخ
83
597
ساوالان
بازهم یک پرونده دیگر در فیفا که اخرش خودمان محکوم هستیم مگر برانکو با پرسپولیس قرارداد دارد؟ ایشان به خاطر عدم دریافت پول در یکسال قراردادش را یک طرفه فسخ کرده؟ اقایان مدیر کاری نکنید که گروه برانکو لج کند و به فیفا شکایت کند اخرش پرسپولیس یک غرامت بزرگ به این کروات ها می دهد.
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴:۰۷
پاسخ
11
116
رضا کریمی
دوست دارم امیدوار باشم که باشگاه الاهلی تقاص کارش رو پس میده ولی تجربه میگه که .......
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹:۰۸
پاسخ
7
105
علی پرسپولیسی
خوب شک نکنید که باز هم بازنده هستیم.در این چند سال هیچ وقت در محاکم فیفا موفق نبودیم و نخواهیم بود.بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد داشت و بدون یک دقیقه بازی و بدون هماهنگی پرسپولیس رو ترک کرد؛ کلی غرامت از ما گرفت.الاهلی و برانکو که جای خود دارد.
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۴:۵۶
پاسخ
3
99
ایداسادات25بهمن1380
باید حقشون بزاریم کف دستشون
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۰:۴۷
پاسخ
34
56
من
برانکو ک گفته هنوز چیزی رسمی نشده! و هنوز بصورت رسمی قرارداد امضا نشده پس شکایته ب جایی نمیرسه!
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷:۵۶
پاسخ
8
62
توهم سرخ
این شکایت هیچ نتیجه ای نخاهد داشت بدلیل اینکه باید از برانکو هم شکایت میشده،آخه مگه میشه اونا برانکو رو اغوا گرده باشن ولی برانکو مقصر نباشه؟؟ انگار اومدن از توی اطاقش دزدیدنش!!، دقیقا مثل پرونده طارمی ، تیم ترکیه ای از پرسپولیس بخاطر اغوا کردن و از طارمی بخاطر زیر پاگذاشتن قرارداد شکایت کرد. ولی عرب بخاطر ترسش از هوادارا اینکار نکرده که این خودش باعث میشه پرونده شکایت ناقص باشه و به هیچ جایی نمیرسه.. چون برانکو مقصر اصلیه و الاهلی خیلی راحت میتونه ادعا کنه که کار ما قانونی بوده و برانکو گفته قراردادش تموم شده
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۳:۵۰
پاسخ
18
60
Jamal Aldin Ameri
البته با این کارا میخوان مابقی قرارداد آقامون برانکو رو ندن!
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۰:۴۲
پاسخ
32
39
برانکوی با مرام
خیلی کار اشتباهی در حق برانکو کردن، برانکو معمار فوتبال نوین ایرانه و حق به گردن فوتبال ما داره. واقعا این مدیرها نه تنها لایق و کاردان نیستند بلکه بی اخلاق هم هستن. حالا شکایت میکنین که آبروی اون مرد بزرگوار بره یا چهره اش رو تخریب کنیم که چی بشه؟ خودمون رو کوچیک میکنیم فقط با این کارا. به جاش حق و حقوق مردم رو سر وقت بدین، همین یه کار ام نمیتونین از عهدش بر بیاین!
۰۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۷:۴۸