اشکان دژاگه: امیدوارم روند خوب تراکتورسازی ادامه‌دار باشد/ درباره قهرمانی صحبت نمی‌کنیم

اشکان دژاگه: امیدوارم روند خوب تراکتورسازی ادامه‌دار باشد/ درباره قهرمانی صحبت نمی‌کنیم

1911
13:24
18 اسفند 1397
اشکان دژاگه هافبک تیم تراکتورسازی تبریز ابراز امیدواری کرد که تیمش همچنان به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از میزان، اشکان دژاگه درباره صعود تراکتورسازی تبریز به رده چهارم جدول رده‎بندی لیگ برتر، اظهار داشت: خداراشکر ماشین‌سازی را بردیم و در جدول رده‌بندی به رده چهارم آمدیم. ماشین‌سازی تیم خوبی بود و مقابل ما هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت، اما گل‌ها را ما زدیم و برنده شدیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: البته هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده که امیدوارم در هفته‌های آینده هم به این روند خوب ادامه بدهیم. ما درباره قهرمانی صحبت نمی‌کنیم و فکرمان هم پیش این موضوعات نیست.

1870

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
اصا تراکتور ب قهرمانی نمیخوره و‌این‌حقیقته و‌ب نظرم ک‌محترمه ..تراکتور هیچوقت نمیتونه قهرمان لیگ‌ شه :-P چون همه عشق_تقلال نیستن ک‌ قهرمانی تو‌خونش باشه :-)
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶:۳۵
پاسخ
108
7
سولدوز تراختور
عزیزان دقت کنین سایت نود سه تا اخبار از تراختور گذاشته تو هر سه تاش عشقم نیمار اولین کامنتو گذاشته ایا این کار نشانه سوزش شدید نیست؟؟؟
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۲:۲۹
3
76
آینده بین
قهرمان لیگ تراکتور 2- استقلال با 2 امتیاز کمتر3-سپاهان با 3 امتیاز کمتر4-پرسپولیس با 3امتیاز کمتر و تفاضل بدتر.پیش بینی آینده با محاسبه دقیق.
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶:۴۲
پاسخ
5
65
@Rez
دیشب دزد زد به ماشینم دو تا آچار شلاقی یه دونه فرانسه بزرگ یه کوچیک آچار شمع سه تا پیچ گوشتی دو پهلو دو تا چهار پهلو یه دسته آچار آلن یه دسته آچار رینگ جک و زاپاس رو برد. قربون دستت یه نگاه به اون جام جهان نمات بنداز پیداش کن شیرینیتم محفوظه... راستی یادم رفت یه چسب برق و دو تا نوار تفلونم بود اونا رو هم اشانتیون میدم
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵:۱۲
46
0
تراختوری زنجان ❤️❤️❤️
عشق است تراختور، تمام زندگیم تراختور
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲:۵۷
پاسخ
4
81
منطقی و بدون نظر احساسی
با توجه به بالا رفتن شخصیت تیمی تراکتور با اضافه شدن بازیکنای قوی و مربی حرفه ای و معروفش و با توجه به بازی های مانده برای هر 4 تیم مدعی اگه شرایط طبیعی پیش بره و داوریها یکسان باشه صد در صد تراکتور قهرمانه امسال لیگه.
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵:۵۹
پاسخ
3
76
@Rez
شرایط طبیعی مثل بازی با ماشین سازی! و شرایط طبیعی داوری مثل بازی پرسپولیس فولاد و پرسپولیس نساجی!!!
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۰:۳۷
47
1
Tt
کسانی که خود مشکل مالکیت دارند و فیفا از فهمیدن وضعیت اداره و مالکیت این تیم طی این همه سال هنگ خواهد کرد دارن واسه تراختور کبیر حاشیه درست میکنن
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۳:۵۴
پاسخ
4
73
قهرمان تراکتور
درود بر تو و شرفت کاپیتان جات تو قلبمونه به امید خدا آخر فصل قهرمانیم
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶:۰۸
پاسخ
11
104
شـاهـیـن بـزرگــ..
اشکان جان!! تا " داور " و برادری مثل ماشین سازی دارید، غمتون نباشه!!
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۰:۵۰
پاسخ
159
24
@Rez
همه بیت المال خورن بجز زنوزی....زنوزی خون جگر خورده با مسافرکشی داره خرج باشگاه رو میده:((((((
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۴:۵۸
37
3
pinar از آذربایجان
آخ که چه کیفی میکنم میسوزین بیت المال خورها
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲:۲۰
11
116
arash_trt
اره دست پیش بگیرین خودیا که هیچی کم مونده 5 قاره هم بفهمه اینجا تیمی هست که خیلی عزیز دردانه وزارت و کمیتهاست
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰:۲۴
9
81
حقیقت
مثل بعضیا از الان توهم قهرمانی نداری این درسته اشکان جان!!
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹:۵۹
14
57
آرشان
کاپیتان.......بش بگو دژاگه عششششششششششق
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۷:۴۱
پاسخ
12
111
عاشق تیراختور از تهران
تراختور تیم تازه متولد شده است امسال شاید قهرمان نشه با برنامه ریزی طولانی مدتی که دارد اگر ثبات خود را حفظ کند سال بعد هفته ۲۵ ام قهرمان لیگ میشه امسال هم شانس دارد به اندازه سه تیم بالای جدول .
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹:۵۸
پاسخ
15
122
سالارتراختور
همین امسال هم قهرمانیم، سال بعد به قهرمانی آسیا باید فکر کنیم. لطفا دوست هوادار جاه طلب باش.
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵:۵۸
2
60
مهدی تی تی از تهران
به امید خدا به کوری چشم بدخواهان تراختور تیم روز به روز داره بهتر میشه برخی از ترس خود به دنبال به حاشیه بردن تیم است انشالله با تجربه ای کاپتانهای تیم دارند مانع به حاشیه رفتن تیم محبوبم خواهند شد .یاشاسین تراختور