اشکان دژاگه به جمع تراکتوری‌ها ملحق می‌شود

اشکان دژاگه به جمع تراکتوری‌ها ملحق می‌شود

2949
13:28
29 تیر 1398
کاپیتان مصدوم تراکتور قرار است پس از پایان دوران مصدومیتش به اردوی تراکتوری‌ها در ترکیه اضافه شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از باشگاه تراکتور، با پایان دوره درمان اشکان دژاگه، این بازیکن طی تماسی با مدیرعامل باشگاه، اعلام کرد که به اردوی این تیم در ارزروم ملحق می‌شود که با نظر مصطفی دنیزلی، مقرر شد در ایران به جمع تراکتوری‌ها اضافه شود.

هافبک ملی پوش تراکتور، به دلیل مصدومیت جزئی که داشته از باشگاه درخواست استراحت بیشتر و کسب مرخصی کرده بود که با پایان دوره درمانش، همراه با سایر بازیکنان آماده شروع فصل جدید خواهد شد.

2051

نظرات کاربران
HSV
خدایی بازیکنیه که هر تیمی بگیره برد کرده
۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۲۸:۵۳
پاسخ
0
9
آزاد
چیزی که استدلال منه اشکان بطور واضح داره دنبال یک تیم اروپایی خوب میگرده که بتونه بند فسخش رو فعال کنه و مسئولین تیم نباید معطلش بمونن و هرچه سریعتر باید براش دنبال جایگزین باشن. حالا البته بماند که الان دیگه کمتر تیم اروپاییِ خوبی حاضر میشه اینهمه پول برای رضایتنامه یک بازیکن بالای سی سال که فصل قبل توی لیگ ایران بوده و قبلشم مصدوم بوده بپردازه. یاشاسین تیرختور آذربایجان. یاسین ادمین
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷:۴۰
پاسخ
5
5
حسین
پماد سوختگی بدم ؟ . یاشاسین اشکان
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۶:۲۷
پاسخ
0
9
علیرضا
متاسفانه مد شده بازیکن ها به هر بهانه ای میخوان از دوران بدنسازی پیش فصل باشگاهها فرار کنن.از اشکان که تو فوتبال اروپا پرورش پیدا کرده بعید بود به این زودی مثل خودمون بشه
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳:۵۴
پاسخ
1
6
قلب ایران به عشق تراکتور میتپد
یاشاسن پمادسازی آذربایجان........هرچقدر دیسلایک بالا اینقدر حریفامون تو ترس واسترس.
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶:۵۹
پاسخ
14
64
پرسپولیسی غمگین
اشکان پیره ولی سید جلال در اوان نوجوانی به سر میبره :))
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷:۱۳
پاسخ
21
90
مهدی
اشکان یک بازیکن حرفه ای هستش
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۲۵
پاسخ
4
86
یوکیا سوگیتا
اشکان فقط بعد گلی که به استقلال زد و رفت خوشحالیشو با هواداران تقسیم کرد.. یاشاسین
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۱۴
پاسخ
24
135
سعید از خوی
متاسفانه تراکتوریها این مدل رفتارها رو از شما تاجیها یاد گرفتند. هنوز حیا کن رها کنی که به مرحوم حجازی میگفتید یادمان نرفته.
۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۴:۰۳
19
47
رامین تاجی
اشکان از وقتی جلوی چشمش یکی پرید زد توی گوشش هم تیمیش، تازه فهمید کجا اومده و چه اشتباهی کرده و باید فرار کنه!! ...بله یاشاسین