اصرار علیرضا بیرانوند به جدایی و تعلل مسئولان باشگاه پرسپولیس

اصرار علیرضا بیرانوند به جدایی و تعلل مسئولان باشگاه پرسپولیس

22562
11:11
07 تیر 1398
دروازه‌بان پرسپولیس در تلاش است تا رضایت باشگاه را برای لژیونر شدن جلب کند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از مهر، علیرضا بیرانوند که تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارد در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند در ازای پرداخت مبلغی به باشگاه پرسپولیس رضایت‌نامه خود را دریافت کرده و لژیونر شود.

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که گفته می‌شود از باشگاه‌های ژاپنی، بلژیکی و اسپانیایی پیشنهاد دارد از طریق وکیل خود جلسات مختلفی را با ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرده تا بتواند مقدمات رفتن خود را فراهم کند.

ابهام در وضعیت کادر فنی پرسپولیس باعث شده تا مدیران باشگاه فعلاً با جدایی بیرانوند مخالفت کرده و حاضر نیستند به تیم‌های خواهان او پاسخ روشنی بدهند.

با این حال بیرانوند به صراحت اعلام کرده می‌خواهد فوتبال خود را خارج از ایران ادامه دهد و پولی که باشگاه پرسپولیس می‌خواهد تمام و کمال پرداخت کند.

4416

نظرات کاربران
حمید رضا
ایشالله هر جا میره فقط با نشاد باشه. همین کافیه.
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹:۳۸
پاسخ
2
6
mohammad.b
مدیران باشگاه (بلانسبت مدیر) باید باهاش همکاری کنن. بیرانوند تو دوران محرومیت ارتش سرخ معرفتشو نشون داد و موند.ایشالا هرجا میره موفق باشه.
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۱:۲۴
پاسخ
7
75
فقط پرسپولیس
علی بیرو تعصب و غیرتشو به باشگاه نشون داده و ایشالا چه پرسپولیس بمونه و یا به هر باشگاه دیگه ای هم بره موفق باشه و بدونه هیچ دروازبانی نمیتونه شماره یک تیم ملی رو ازش بگیره
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴:۳۳
پاسخ
10
48
کوهمره.جروق
خوب بزارید بیرانوند بره.این همه زحمت کشیده این کمترین پاداشی هست که میتونید بهش بدید.جلوی پیشرفتش نگیرید
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۷:۴۲
پاسخ
15
126
دو کلمه حرف حساب
زمانیکه بازیکنی در لیگ اشباع بشه،نگه داشتنش اشتباه محضه.اینچنین بازیکنی با از دست دادن انگیزش میتونه کل زحمت یک تیم رو در طول فصل به باد بده.شاید بیرانوند یکی از دروازه بانهای خوب کشور باشه ولی بهترینشون نیست و تیم پرسپولیس با اتکا به خط دفاعی خودش که مهمترین دلیل در استحکام دروازه این تیم بود باز هم میتونه بهتر از بیرانوند رو تحویل فوتبال کشور بده....
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۰۳
پاسخ
24
66
علی
بهترین دروازه بان ایران کیه اگه بیرانوند نیست میشه بگی
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱:۵۳
2
4
علی
علیرصای عزیز ممنون که پارسال موندی برو پشت سرتم نگاه نکن فقط تورو خدا پولی که میخوای بدی رو دست این اکیپ نده بزار تحویل اهل فنش بدی
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۰:۵۸
پاسخ
9
83
کلاه قرمزی
بابا بذارید این بچه هم بره، ما که دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم. این الان سنش از این بالاتر بره دیگه نمی تونه لژیونر بشه، این مدیران دیر اندیش کاش یکم دور اندیش هم بودن توی این سه سال به فکر تربیت یه جانشین درست درمون واسه بیرانوند می افتادن که الان فشار بی فکری های خودشون رو روی بازیکن نذارن.
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۰۸
پاسخ
2
72
پرسپولیس سرورته
شغل اصلی ما قضاوت هایی با دید سطحیه.
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴:۲۵
پاسخ
11
24
6در4 دسته 3 ای
بله ما مثل ۶تقلال نمیتونیم ریخت و پاش کنیم ۶میلیارد به گلرمون بدیم یا مربی ۱/۶۰۰ مثل سوگولی بیاریم باید به دستور وزیر مربی ۵۰۰ هزار دلاری بیاریم
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲:۵۴
پاسخ
36
55
وحید
تن من مباد و تن پرسپولیس باد
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵:۳۵
پاسخ
36
38
جابر
اینم فردا میره باشگاه با یک دست آینه و شمعدون و 4 تا شاخه نبات با گفتن یا رزاق تمدید میکنه فقط من نمیدونم تیمی که بازیکناش به خاطر قطره اشک هواداراش دلی تمدید میکنن این همه پولو چیکار میکنه!
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۰۲
پاسخ
28
31
۲۴ابدی
یعنی با این عرب نیوفتیم لیگ یک خیلیه
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳:۵۳
پاسخ
9
54
دخی استقلالی
خودش فهمیده داره کم کم تو پرسپولیس داره خراب میشه به خاطر همین دیگه حاضر نیس دروازبان ۱پرسپولیس بشههه
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۴۹
پاسخ
58
25
mohammad.b
کری خوانی در حد مهدکودک"
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳:۴۳
7
28
کاظم 112
امسال اگ نری دیگ به درد نمیخوره سنت میره بالا.
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰:۲۴
پاسخ
15
39
عشقممم نیمار
خب وقتی پول فسخشه بیرانوند بده ..دیگ رضایت باشگاه این وسط چیکارس؟؟:-P این اصرار کردنه مسئولین شیش_پولیس برا اینک حتی یه دونه از بازیکنای تیمشون فرار نکنن..جالبه :-P ولی دیگ امسال از اون سالا نیس و‌ حتی تیمتونم با ثبات نگه دارید ..باز باید برا نیفتادن ب دسته یک تلاش کنید :-) میدونین ک‌تاج گفته از فصل بعد ..قانون برای همه تیما یکسانه ؟؟ :-)
۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۵۲